Gå til innhold

Hvordan bør kvinner kle seg for menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. Hvordan bør en kvinne kle seg for å tilfredsstille mannens ønsker? Ettersom det har blitt diskutert både hvordan en mann burde og ikke burde, kle seg og te seg.

Anonymous poster hash: e61d8...c7c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kler seg vel ikke for å tilfredsstille andre? :klo: jeg kler meg i alle fall kun for min egen del.. Om menn liker det eller ikke bryr jeg meg ikke noe særlig om..

Anonymous poster hash: bbf0c...6eb
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ærlig innrømme at jeg kler meg for andre. Jeg kler meg ikke for min egen del i det hele tatt faktisk. Alene er jeg stort sett naken eller kledd i truse og en t-skjorte.

Jeg kler meg for venner, menn. Men ikke meg selv.

• Liker 5
Gjest Imaginary
Skrevet

"The day I dress for a man is the day they dress me in a coffin to see Jesus."

• Liker 7
Skrevet

Jeg driter vel i menns ønske om hvordan jeg skal kle meg...

Ærlig talt så lenge det er rene klær og de ser helt greie ut så er jeg fornøyd, og det er det som betyr noe :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel an på mannens smak?

Jeg kler meg for meg selv men jeg vil selvsagt at typen skal like det jeg bruker. Holder ofte opp to kjoler og ber om hans mening.

Anonymous poster hash: d7c2c...ce4
  • Liker 2
Skrevet

De skal kle seg akkurat slik som de selv ønsker. Intet mer, intet mindre.

• Liker 2
Skrevet

.. Hvordan bør en kvinne kle seg for å tilfredsstille mannens ønsker? Ettersom det har blitt diskutert både hvordan en mann burde og ikke burde, kle seg og te seg.

Hun bør kle seg som en hore og hun bør te seg som en madonna. Det er ikke mer mystisk enn det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg driter vel i menns ønske om hvordan jeg skal kle meg...

Ærlig talt så lenge det er rene klær og de ser helt greie ut så er jeg fornøyd, og det er det som betyr noe :)

Da regner jeg med at du er singel.

• Liker 2
Skrevet

Kvinner skal kle seg sexy men konservativt. De som ikke gidder kle seg for å få en mann må bare regne med å være singel.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Så du kler deg for å tilfredsstille menn sitt ønske?

Hadde jeg skulle gjort det, så kunne jeg like godt gått naken på byen, for da hadde jo mannfolka blitt fornøyde. Men jeg kler meg i klær jeg liker fordi da blir jeg selvsikker og komfortabel. Har derfor aldri utrigning eller korte skjørt. Og ja, jeg er singel, men det er eget ønske. Jeg kan få meg en kjæreste på dagen om jeg faktisk vil ha, og det er rett og slett fordi jeg er selvsikker og det er blandt annet fordi jeg har på meg klær JEG liker :)

• Liker 4
Gjest Booker
Skrevet

Skinnyjeans, t-skjorte og en flatterende bh. Funker det.

AnonymBruker
Skrevet

Spørs på situasjonen? Date night- kommer an på stedet. Som regel går jeg for femenint, ikke for avslørende/kort/utringende, men likevel nok til at det blir sexy (kjoler/skjørt) Viss vi skal ta en drink ute på byn blir det noe mer avslappende, trendy, høye heler, bukse og fin topp.

Anonymous poster hash: a0d9b...331
Skrevet (endret)

Så du kler deg for å tilfredsstille menn sitt ønske?

Hadde jeg skulle gjort det, så kunne jeg like godt gått naken på byen, for da hadde jo mannfolka blitt fornøyde. Men jeg kler meg i klær jeg liker fordi da blir jeg selvsikker og komfortabel. Har derfor aldri utrigning eller korte skjørt. Og ja, jeg er singel, men det er eget ønske. Jeg kan få meg en kjæreste på dagen om jeg faktisk vil ha, og det er rett og slett fordi jeg er selvsikker og det er blandt annet fordi jeg har på meg klær JEG liker :)

Nei for det finnes selvføleglig ikke noe mellomting mellom burka og naken. :fnise: Jeg liker å se sexy ut på byen og da utstråler jeg nettopp det at jeg liker det jeg har på meg. Jeg er også selvsikker selv om jeg viser litt kløft, må man kle seg heldekkende for å virke selvsikker?? Og klærne min er komfortable og helt etter eget ønske. Kvinner kler seg da ikke i noe de ikke liker å ha på seg?? Mannfolka hadde ikke blitt fornøyde om man hadde gått ut naken, da hadde man mistet all respekt. Trikset er å vise litt men ikke alt, altså pirre mens nysgjerrighet.

Endret av KG dama
Skrevet

Unngå jogge- eller pysjbukse, samme med college-genser. Kle dere feminint og vis at dere tenkte litt over hva dere tok på dere. Heller ei som har prøvd å legge litt tanke i antrekket, selv om det ikke funka 100 % for meg, enn ei som ikke har gjort en innsats engang. Kan likevel være et enkelt antrekk, men kjedelig er aldri noe pluss.

Noe annet som ikke funker for meg er blazer, dressbukse og den stilen. Jeg er mer glad i kjoler og skjørt hvis man først skal ta på noe annet enn jeans eller andre dagligdagse bukser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner skal kle seg sexy men konservativt. De som ikke gidder kle seg for å få en mann må bare regne med å være singel.

Jeg har aldri kledd meg sexy og jeg har alltid kledd meg i det jeg liker, uten å tenke på hva menn måtte like.

Jeg har hatt kjærester, en samboer og en ektemann. Har ikke vært vanskelig.

Anonymous poster hash: 0302d...b4e

• Liker 3
Gjest heihade
Skrevet (endret)

Jeg kler meg ikke for menn i det hele tatt. Er sikkert 95% av menn som ville mislikt klesstilen min, som i hovedsak består av store teskjorter og topper og baggy jeans.

Det er helt greit for meg, fordi jeg ønsker ikke å tiltrekke meg menn som ikke liker meg for hvordan jeg kler meg. Jeg vil ikke forandre stilen min for noen, så trenger heller ikke bekymre meg for at menn som sjekker meg opp misliker det jeg egentlig ønsker å gå med men som jeg ikke tør å bruke i frykt for å bli avvist/utelukket.

Endret av heihade
  • Liker 2
Skrevet

Mannfolka hadde ikke blitt fornøyde om man hadde gått ut naken, da hadde man mistet all respekt. Trikset er å vise litt men ikke alt, altså pirre mens nysgjerrighet.

Hva kan man si? Du har rett og slett forstått det hele. Det er faktisk slik det er. Hva mer kan enn mann be om? Og det verste av alt er at jeg faktisk mener det.

Skrevet

Hva kan man si? Du har rett og slett forstått det hele. Det er faktisk slik det er. Hva mer kan enn mann be om? Og det verste av alt er at jeg faktisk mener det.

Et trangt knelangt mørkt skjørt, en utringet ettersittende skjorte, pumps, store øredobber og utslåtte krøller. Funker hver gang. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kløft og rumpe. Så vet dere det.

Anonymous poster hash: ab144...351

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...