Gå til innhold

Dyden: Hvor gammel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ingaborga

15, 2 måneder før jeg ble 16, kvinne

Angrer ikke på at jeg mistet den, bare på fyren jeg mistet den til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.

Og ja, på en måte er det "sinnsykt" å ha sex så tidlig. Men det skjedde for meg som for andre som var så unge, og det nytter ikke å si fyfy nå. Gjort er gjort. Men jeg vil ikke akkurat oppfordre mitt barn til å ha sex tidlig likevel. (Selv om h*n ikke blir dømt dersom det skulle skje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Javel. Jeg ser virkelig ikke problemet, min første gang var adskillig bedre enn mange av mine venninners. I tillegg var jeg tidlig utviklet så hadde lenge vært i puberteten, ser tilbake nå og jeg var kanskje på samme nivå som sene 14/15-åringer. Hvis det hjelper for deg å høre. :ler:

Og jeg var 18, men da ville jeg bare bli kvitt den og bestemte meg der og da. Så det å vente lenge trenger heller ikke å være positivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16..angrer litt på at jeg ikke ventet, selv om det var med min daværende kjæresten, som jeg var sammen med i 6 år.. Detvar litt sånn om å gjøre å få det gjort..dumt det skal være sånn! Skulle ønsket jeg var litt eldreg flinkere til å si nei, men syntes det var vanskelig når jeg hadde en hormonell likealdrende, som forventet det.. Husker at jeg ikke visste at jeg måtte være våt en gang..så det ble noe. Anspente og såre stunder, husker at jeg tenkte at jeg ikkje syntes sex var noe godt!! Liten og uviten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca et halvt år etter jeg hadde fylt 18 år, og angrer ikke et sekund på at jeg ventet. Skulle gjerne ventet lengre faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg vil si det i mine øyne er dårlig tegn å vente. For meg tyder det på sen modning som går over i for sterk selvkontroll og gjerne inn i en eller annen uønsket moralisme.

Og jeg ville helst vært tidligere ute, for da hadde jeg opplevd det mer som spennende voksenlek og ikke desperat jakt etter kjøtt på kølla.

Men jeg verdsetter at andre opplever sex anderledes enn meg, og at de derfor verdsetter andre fremgangsmåten.

Men det irriterer meg at man arrogant prøver definerer one size fit all seksualmoral som skal oppfattes som den eneste akseptable.

Jeg "ventet" til jeg var kanskje....19(eller var det 18, husker faktisk ikke) og det hadde ingenting med moral å gjøre eller at jeg så på sex som noe superromantisk.

Jeg hadde bare veldig mange venninner med dårlige erfaringer, og, jeg var bare ikke interessert i de vedkommende som gjerne ville ha meg til sengs(heller ikke kjærestene på den tiden hadde jeg lyst på selv om jeg forsåvidt kunne tenke meg å ha sex rent generelt....).

Til dags dato er jeg en av få som ikke angrer på hvordan første periode i sexlivet utartet seg. Veldig mange andre forteller om mye som gikk på akkord med hva de egentlig ønsket og ville.

Når jeg var 14 synes jeg fortsatt de fleste 14åringer var mer barn enn voksne, og det var jo aldri de skarpeste knivene i skuffa som debuterte først. Det var også gjerne på en fyllefest, og flere av de endte opp som gravide før fylte 20- ikke akkurat min drøm.

Derav ventet jeg, helt bevisst til jeg følte jeg var voksen nok til å kunne takle konsekvensene(bli gravid ved uhell tross prevensjon).

Når det er sagt angrer jeg som sagt ikke, men kunne lett ventet enda lengre da han der ikke....hva skal man si, jeg kjedet meg med hans preferanser og totale mangel på fantasi.

Endret av åffårno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes ikke det hjelper. Når man er 12 er man et barn, og burde slettes ikke ha sex. Jeg var også tidlig utviklet og kom tidlig i pubertet, men jeg hadde ikke sex som 12-åring likevel. At du ikke ser problemet, synes jeg er merkelig.

I dag gremmes jeg selv over å tenke på det, når jeg ser hvor unge barn faktisk er i den alderen. Blir trist og håper virkelig ikke at de jeg kjenner som er så unge er seksuelt aktive allerede.

Selv var jeg 13 år nemlig, men jeg følte meg klar for det den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si at det er direkte nitrist å høre om kvinner på 12, 13 og 14, så fullstendig ute av kontroll.,Bodde dere på gata uten voksentilsyn da det skjedde, eller hva var det ellers som sviktet så fatalt?

Anonymous poster hash: f8f9e...9ac

Mange tror sikkert de er det, men en kommer ikke bort fra at en 12-13 åring er et barn enda. Helt bak mål å bli seksuelt aktiv i den alderen, synes jeg. Hvorfor slik hastverk med å bli voksen? Barndom og ungdom er en kort periode, voksen er man resten av livet.

Jeg syntes det er minst like "bak mål" å dømme andre for valg som ikke har skadet noen. I både mitt tilfelle, og hos de jeg kjenner som også debuterte tidlig som 11-13 åring, handlet det mer om et komplett avslappet forhold til egen kropp, og var mer utforskende og lekent enn strengt tatt seksuelt. Ingen av oss hadde hallikforeldre eller var utagerende, som dere fint hinter til.

Må forresten endre på det jeg sa, skjedde to uker før min tolvårsdag. Fant igjen noen gamle dagbøker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 :-)

Gjorde det med min daværende bestevenn. Vi kjedet oss og ville prøve det ut. Han var 17 og hadde hatt sex noen ganger før, så han skulle vise meg.

Angrer ikke! Vi lo, vi tullet, vi utforsket. Det hele var bare helt... Ikke romantisk i det hele tatt. Men gøy og "lærerikt".

Endret av Alja91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...