Gå til innhold

Stesønn har også bursdag..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forteller jo ikke stesønnen at jeg er mer glad i mitt eget barn. Du er jo enig til og med. "Greit nok det at man som oftest er mer glad i sine egne unger". Jeg bare gidder ikke å avholde en bursdagsfeiring for han. Det får gubben fikse. Det er han som har satt barnet til livs.

Anonymous poster hash: f4aa0...446

Jeg håper virkelig ikke han har satt sitt eget barn til livs! :fnise: Det blir i så fall mat (!) for barnevernet.

Anonymous poster hash: 76f27...58f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Jeg hadde en ond stemor noen år jeg også, heldigvis så innså min far hvor jævlig hun var mot meg og sendte henne på dør. Håper det samme skjer i dette tilfellet!

Nå har jeg fått ny stemor, som er verdens snilleste med meg<3 Er blitt kjempeglad i henne også. Tenk så fint dersom sønnen til mannen din hadde fått en stemor som var glad i ham, og han var glad i henne også:)

Anonymous poster hash: 544aa...410
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

JA ts. Slutt å vær the evil queen.

AnonymBruker
Skrevet

Om 14 dager har min lille gullgutt bursdag, og fyller 4 år og jeg vil naturligvis feire han med brask og bram! Jeg ønsker å invitere hele familien, både min side og samboers side, bake kake og gjøre stor stas på han, da det er hans store dag.

Min samboer har dog en sønn fra et tidligere forhold, som fyller 8 år dagen etter gullgutten min, som også vil være tilstede denne helgen jeg skal holde bursdag for min sønn. (Han bor for tiden fast hos oss, da moren ikke er egnet til å ta hånd om sønnen sin.) Nå ønsker altså samboer at vi skal feire begge guttene, på samme dag!

Dette synes jeg slettes ikke noe om. Det er ikke min unge, og jeg gidder ikke bruke masse penger på åtteåringen. Forslag til hvordan jeg kan unngå dette på best mulig måte? :vetikke:

Anonymous poster hash: ccbed...2a6

Forstår at du er veldig glad i gutten din, men hvorfor er det så negativt å slå isammen bursdagen? Det er tross alt barnet til samboeren din, du burde vise litt mer omsorg og kjærlighet selvom han ikke er din sønn.

Anonymous poster hash: 55196...f85

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Grunnet gjentatte ryddinger stenges tråden.

Irrlys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...