Gå til innhold

Dere mammaer, smelter dere litt av dette bildet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, det var et totalt uinteressant bilde. Det hadde gjort mye dersom babyen lå andre veien slik at de hadde øyekontakt, men jeg tror fremdeles det hadde vært uinteressant. Dessuten synes jeg det ser utrolig teit ut med brannhjelm og naken overkropp.

Anonymous poster hash: cc814...323
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj, nei.

Han bruker babyen som et tilbehør til det minimale antrekket sitt i et forsøk på å dra damer. :spy:

Brannmannen med pusekatt derimot, det smelter jeg litt av.

Anonymous poster hash: 01d0c...2fe
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers syns jeg den avkledde mannen virket som om bildet var ment på de med homofil legning? Slike bilder blir alltid så tilgjorte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, gjør ikke det. Bildet er alt for tilgjort, og spiller bare på "sexy brannmann".

Anonymous poster hash: 53ff2...aeb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke han var "kjekk, kjekk", så ut som han er midt opp i en strippeakt - klar for å hive ungen vekk og kaste (resten av) klærne.. De andre derimot var ekte mannfolk! 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tegning som jeg ikke kan legge ut her desverre pga opphavsrettigheter, men det er av batman som knuger en naken, tilsynelatende sovende baby inntil brystet. Babyen er uskadd, men batman har rifter i drakt og hud, skitt i fjeset og et anstrengt, smertepreget ansiktsutrykk. Bytt ut batman med en brannmann, så får du bildet du tenker på. Jeg smelter

ihvertfall, og jeg er ikke en mamma;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker alltid på mine små undiser når jeg ser dyr blir reddet ut fra brennende bygninger. Uff, blir så trist av tanken på at de kan brenne inne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med øvrigheta :)

Ikke er han brannmann heller. Han er bare et trist resultat av altfor mange ego-timer på helsestudio.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som synes det ser ut som en veldig utrygg måte å holde en baby på?

Det er ikke det, det er en veldig fin måte å holde babyer på og anbefalt for babyer med kollikk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...