Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #1 Del Skrevet 7. juni 2004 Kom til å tenke på en ting... Hva sier din kjære like før han spruter inni deg? Hvis han sier noe da. Min eks sa ofte: Nå går det for meg. Min nåværende kjæreste sier: Nå kommer jeg Og selv om det betyr det samme er det to veldig forskjellige måter å si det på. Jeg snakket litt med min kjære om det en gang vi snakket om løst og fast, og han fortalte at det var viktig for han å si det nettopp på den måten. Og jeg er enig...å høre en dyp, hes røst si ...nå kommer jeg er råsexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 7. juni 2004 #2 Del Skrevet 7. juni 2004 Det spiller ingen rolle om han kommer eller går, så lenge jeg er med Men jeg mener han sier; nå kommer jeg. Selv om han noen ganger ikke sier noe i det hele tatt. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjedelig eks! Skrevet 7. juni 2004 #3 Del Skrevet 7. juni 2004 Min eks var kjedelig i sengen og sa aldri noe..han sa bare "Åh". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeneeee Skrevet 8. juni 2004 #4 Del Skrevet 8. juni 2004 Min eks var kjedelig i sengen og sa aldri noe..han sa bare "Åh". .. Ja, slike menn kaller vi kjedelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 8. juni 2004 #5 Del Skrevet 8. juni 2004 Hmm..synes det er sexy at de sier noe hvertfall....generellet synes jeg det er sexy med prating i senga! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 8. juni 2004 #6 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg synes egentlig ikke at fyren skal si så mye, jeg. Litt stønning er ok, altså, men dirty talk, f.eks, synes jeg blir komisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2004 #7 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har også tenkt på det samme, å komme/å gå - litt merkelig motsetninger sagt om samme ting! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2004 #8 Del Skrevet 8. juni 2004 Han sier intet, men det trenger han ikke. Kjenner ham så godt at det både hører og merker jeg. At nå er det like før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 8. juni 2004 #9 Del Skrevet 8. juni 2004 Har aldri tenkt over det der, jeg....Sier han noe i det hele tatt, tro? :oops: Jeg hører ihvertfall at han har det godt, og vet når han kommer. Eller går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. juni 2004 #10 Del Skrevet 8. juni 2004 Spørsmålsstillingen minner meg om samen som som skulle på besøk i Rådhuset i Kautokeino.... ...han tok en snarvei over plenen, og en overivrig kommunefunksjonær ser han, åpner vinduet og roper: "Det er ikke lov å gå over plenen!" ...hvorpå samen svarte tørt: "...jeg går ikke, jeg kommer..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. juni 2004 #11 Del Skrevet 8. juni 2004 Min snakker ikke nåpr han kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revetispen Skrevet 8. juni 2004 #12 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har også tenkt på det samme, å komme/å gå - litt merkelig motsetninger sagt om samme ting! K Var det ikke Ole Paus og Jonas Fjeld som slo fast at kvinner kommer og menn går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #13 Del Skrevet 8. juni 2004 ...så lenge han ikke sier "nå går jeg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juni 2004 #14 Del Skrevet 8. juni 2004 Min sambo kommer! Men som det ble sagt tidligere, så er det det samme om de kommer eller går, så lenge en er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 9. juni 2004 #15 Del Skrevet 9. juni 2004 Min samboer sier ingenting, men jeg hører det godt på han. Synes han er fantastisk deilig å se på når det går! Foretrekker at han er stille, min ex ropte alltid ut aaaaaaaaaaahhh inn i øret mitt når det gikk, jeg likte det ikke noe særlig nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #16 Del Skrevet 9. juni 2004 Min kjære sier ingenting, men jeg hører godt når han kommer. Hadde følt det veldig merkelig om han skulle begynne å snakke midt i "akten". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #17 Del Skrevet 9. juni 2004 men dirty talk' date= f.eks, synes jeg blir komisk! Enig, jeg ville faktisk følt det litt som turn off, og egentlig bare begynt å le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2004 #18 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg pleier bare å brøle som en middels hissig krokodille de fleste jenter liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #19 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg pleier bare å brøle som en middels hissig krokodille er nok hvordan jeg hadde reagert hadde du krokodillebrølt i øret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2004 #20 Del Skrevet 9. juni 2004 er nok hvordan jeg hadde reagert hadde du krokodillebrølt i øret mitt. jeg pleier å dele ut ørepropper før vi begynner ikke noe sex uten kondomer og ørepropper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå