Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg leter etter inspirasjon til oppussing foretrekker jeg å se en tråd full av bilder, istedenfor å måtte klikke meg inn på en hel masse linker. Derfor starter jeg denne tråden, og håper at mange vil legge inn bilder av sine favorittkjøkken! Legg gjerne inn før-bilder om du har pusset opp, og skriv gjerne pris, produsent, fargekoder ol. dersom du har det, så er det lett for andre å finne frem til det samme.

Her er mitt drømmekjøkken! Kjøkkenet er på snaut 30 kvm. Innredningen er i kirsebærfarget heltre fra Huseby, og benkeplaten er slipt Ottaskifer. Jeg kan fortelle om hver minste detalj fra dette kjøkkenet, men velger å la bildene tale for seg :-)

post-71751-0-23180100-1397133896_thumb.jpost-71751-0-21477200-1397133922_thumb.jpost-71751-0-35559800-1397133950_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff, kirsebærfarget tre, dette er mitt verste mareritt. Man har forskjellig smak ja, men kanskje du er 20 år eldre...

Anonymous poster hash: e5fe2...656

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette kjøkkenet hadde vært noe av det første jeg hadde ønsket å fjerne...

Anonymous poster hash: 106b0...43d
  • Liker 6
Skrevet

Når jeg leter etter inspirasjon til oppussing foretrekker jeg å se en tråd full av bilder, istedenfor å måtte klikke meg inn på en hel masse linker. Derfor starter jeg denne tråden, og håper at mange vil legge inn bilder av sine favorittkjøkken! Legg gjerne inn før-bilder om du har pusset opp, og skriv gjerne pris, produsent, fargekoder ol. dersom du har det, så er det lett for andre å finne frem til det samme.

Her er mitt drømmekjøkken! Kjøkkenet er på snaut 30 kvm. Innredningen er i kirsebærfarget heltre fra Huseby, og benkeplaten er slipt Ottaskifer. Jeg kan fortelle om hver minste detalj fra dette kjøkkenet, men velger å la bildene tale for seg :-)

attachicon.gifBredsandkroken prospekt (6).jpgattachicon.gifBredsandkroken prospekt (8).jpgattachicon.gifBredsandkroken prospekt (15).jpg

Moderator, kan du flytte dette innlegget hit: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=828221

AnonymBruker
Skrevet

<jeg liker ikke de elt hvite, glatte frontene. Får litt sånn laboratorium- og sykehusfølelse.

Anonymous poster hash: 60f60...eaa
Gjest Wei Wei
Skrevet

<jeg liker ikke de elt hvite, glatte frontene. Får litt sånn laboratorium- og sykehusfølelse.

Det er vel det som regnes som populært disse årene.

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr vel ikke at alle liker det. Jeg liker dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/metod_kitchen/tools/conk/roomset/20143_conk17a/

Jeg liker begge deler. Det i linken din passer perfekt til mitt nåværende hjem, et gammelt trehus. De som Wei-Wei viser passet perfekt i huset jeg hadde før, som var moderne funkis.

Anonymous poster hash: 15003...3fc

AnonymBruker
Skrevet

Dette kjøkkenet var overhodet ikke min smak, med gusjehvite skap, profilering og brun benkeplate, men jeg prøvde å gjøre det litt mer i min stil uten å måtte gå til drastiske tiltak. Men ser det ut som total stilkræsj, eller funket det? Kom gjerne med forslag for å få til et vellykket stilskifte av rom. Har nemlig prøvd det med et bad også.

post-37809-0-44538200-1397346322_thumb.jpost-37809-0-58303900-1397346439_thumb.j Anonymous poster hash: f343b...8a8 Anonymous poster hash: f343b...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pusser opp kjøkken nå og skal ha høyglans hvit innredning, sorte tregulv, vindusveggen er lagt med plater som ser ut som mur, kjøkkenplatene ser ut som hvit flis og benkene er grå skifer, Skal myke det opp med grønne kjøkkenstoler og andre grønne detaljer. Skal også droppe gardiner for at kjøkkenet skal se større og for at "murveggen" skal syns bedre. Skal bare ha en tynn, lysegrå liftgardin. Skal også male vinduslistene og rundt vinduet lysegrått så det skal gå i ett med muren. Gleder meg til det er ferdig. :)

Anonymous poster hash: fdebb...ee5
Skrevet

Jeg liker det minimalistisk, gjerne industrielt. Stål, betong, sort, hvitt og grått. Blomstrete gardiner og masse pyntegjenstander gir meg angst, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...