Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

NB! Endret fra ungdomsrom til ALLE rom.

Når jeg leter etter inspirasjon til oppussing foretrekker jeg å se en tråd full av bilder, istedenfor å måtte klikke meg inn på en hel masse linker. Derfor starter jeg denne tråden, og håper at mange vil legge inn bilder av sine rom! Legg gjerne inn før-bilder om du har pusset opp, og skriv gjerne pris, produsent, fargekoder ol. dersom du har det, så er det lett for andre å finne frem til det samme.

Her er det en fjortisgutt som helt alene har fått bestemme hvordan rommet hans skal bli. Betongtapeten er fra Mr. Perswall, malingen heter grå skifer, gulvteppet heter Azzaro og er kjøpt hos Fargerike. Garderobeskapene er gamle, men har fått et strøk maling. Sovesofaen er fra Jysk, bordet fra Skeidar og øvrige møbler fra Ikea. Arsenal wallsticker er kjøpt på Ebay. Ganske så stor forandring fra hvordan rommet så ut før!

post-71751-0-22329600-1397131298_thumb.jpost-71751-0-63638300-1397131434_thumb.j

post-71751-0-79179900-1397131712_thumb.jpost-71751-0-82030200-1397132019_thumb.j

Endret av Xavana
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det hadde vert bedre om du kunne samle dette under ein tråd, istedenfor å ha mange forskjellige tråder til kvart rom. Ender berre med at trådene forsvinner. Eg klikker meg ikkje inn på kvar einaste iallefall..

Anonymous poster hash: 297d6...9e5
Skrevet

Wei wei, de to øverste rommene var skikkelig stilige!

Skrevet

Syns det hadde vert bedre om du kunne samle dette under ein tråd, istedenfor å ha mange forskjellige tråder til kvart rom. Ender berre med at trådene forsvinner. Eg klikker meg ikkje inn på kvar einaste iallefall..

Da gjør vi det! :-) Legg ut bilder av alle slags rom her. Klarer ikke endre overskriften da.....

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg mener det er bedre å ha separate tråder på grunn av type rom. Hva er vitsen med å bla gjennom sider med stuer hvis det er barnerom du er interessert i?

• Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Wei wei, de to øverste rommene var skikkelig stilige!

De to øverste er mer "scandinavisk stil", mens de siste er mer amerikanske, vil jeg si. Tror ikke mange nordmenn tør ha så mørke farger hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...