Xavana Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Når jeg leter etter inspirasjon til oppussing foretrekker jeg å se en tråd full av bilder, istedenfor å måtte klikke meg inn på en hel masse linker. Derfor starter jeg denne tråden, og håper at mange vil legge inn bilder av sine favorittstuer! Legg gjerne inn før-bilder om du har pusset opp, og skriv gjerne pris, produsent, fargekoder ol. dersom du har det, så er det lett for andre å finne frem til det samme. Denne stuen er romslig, mer enn 50 kvm, er sørvestvendt og har masse vinduer. Derfor tok vi sjansen på relativt mørke vegger. Basisen er grått, sort og hvitt, tilsatt yndlingsfargen som for tiden er lilla! Parketten var i en gulbrun trefarge (furu el bøk?), men har blitt pusset og lakkert. Den gamle tapeten er malt grå, og den nye tapeten som ser ut som murstein er fra Fargerike. Lister er i fargen Eggehvit. De hvite møblene er fra Ikea og heter Liatorp. Lilla puter og tilhørende gardiner ble kjøpt på Kid for ett år siden, og putene med trykk er nye fra H&M Home. Lampen med sølvfot er kjøpt på Lampehuset.
Xavana Skrevet 11. april 2014 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2014 Når jeg leter etter inspirasjon til oppussing foretrekker jeg å se en tråd full av bilder, istedenfor å måtte klikke meg inn på en hel masse linker. Derfor starter jeg denne tråden, og håper at mange vil legge inn bilder av sine favorittstuer! Legg gjerne inn før-bilder om du har pusset opp, og skriv gjerne pris, produsent, fargekoder ol. dersom du har det, så er det lett for andre å finne frem til det samme. Denne stuen er romslig, mer enn 50 kvm, er sørvestvendt og har masse vinduer. Derfor tok vi sjansen på relativt mørke vegger. Basisen er grått, sort og hvitt, tilsatt yndlingsfargen som for tiden er lilla!Parketten var i en gulbrun trefarge (furu el bøk?), men har blitt pusset og lakkert. Den gamle tapeten er malt grå, og den nye tapeten som ser ut som murstein er fra Fargerike. Lister er i fargen Eggehvit. De hvite møblene er fra Ikea og heter Liatorp. Lilla puter og tilhørende gardiner ble kjøpt på Kid for ett år siden, og putene med trykk er nye fra H&M Home. Lampen med sølvfot er kjøpt på Lampehuset.2014-03-11 Huset vårt (12).JPG2014-03-20 (9).JPG2014-03-25 Stuen (4).JPG2014-03-22 (4).JPG29-12-13 Gammel stue.JPGModerator, kan du flytte dette innlegget hit: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=828221
Gjest Wei Wei Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Moderator, kan du flytte dette innlegget hit: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=828221 Nei, moderator, ikke gjør det. Jeg mener det er bedre å ha separate tråder på grunn av romtyper. Hva er vitsen med å bla gjennom sider med stuer hvis det er barnerom du er interessert i?
Mauritz76 Skrevet 29. april 2017 #5 Skrevet 29. april 2017 Her finner du. inspirasjonsbilder stue, bad, kjøkken, soverom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå