Gjest Belle âme Skrevet 9. april 2014 #21 Skrevet 9. april 2014 Kvikk lunsj er godt <3 Men desverre er det palmeolje i.
pinar Skrevet 9. april 2014 #23 Skrevet 9. april 2014 Tråden er ryddet for innlegg som oppfordrer til spiseforstyrrelser, og svar til dette. Viser til regler her. Spørsmål om moderering kan tas på Ris og ros. pinar, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #24 Skrevet 9. april 2014 Jeg er så lei av alle disse trådene hvor folk syter om hvor mye du har spist. Det er lov i blant, verden går ikke under og du blir ikke fet av å gjøre dette i blant. Dersom dette er en del av hverdagen din, er saken en helt annen. Anonymous poster hash: adbdf...100 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #26 Skrevet 9. april 2014 Det der er bare villedende, sjokolade gjør deg feit. Kjeks gjør deg feit og kombinasjonen kjekssjokolade legger seg rett på magen. Anonymous poster hash: 26b7f...942 Villedende? Sjokolade og store mengder mat en gang i blant skader ingen. Jeg er tynn, veier 46 kg og i blant koser jeg med masse godis uten at jeg har blitt feit av det. Anonymous poster hash: adbdf...100
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #27 Skrevet 9. april 2014 Jeg har og spist seks pk kvikk lunsj, angrer ingenting, lever sunt i morra Anonymous poster hash: 3c06a...957 2
Gjest Silverstream Skrevet 9. april 2014 #28 Skrevet 9. april 2014 Du och jag TS, du och jag. Blir ikke noe tynnere når de derre butikkene skal stikke kjepper i hjulene for deg og reklamere med "alle småis til 10 kroner"!!! :is: Hehe, ja eller at smågodtet blir satt ned til 4,90
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #29 Skrevet 9. april 2014 Jeg har spist en pose på 200 g med sjokoladetrukkede rosiner i dag. Nam nam, sier jeg. Så lenge man ikke gjør det der hver dag Anonymous poster hash: 0ff31...eb8
Gjest BabyBlue Skrevet 9. april 2014 #30 Skrevet 9. april 2014 (endret) Du kan fint fråtse som en annen gris. Dytt i deg kaker, chips, sjokolade og brus. Bare ikke gjør det hver dag, så er det ingen grunn til å ha dårlig samvittighet Tenk på helheten av kostholdet ditt, ikke hva du bryter i deg en sjelden gang. Endret 9. april 2014 av BabyBlue
Gjest Runforit Skrevet 10. april 2014 #31 Skrevet 10. april 2014 Det der er bare villedende, sjokolade gjør deg feit. Kjeks gjør deg feit og kombinasjonen kjekssjokolade legger seg rett på magen. Anonymous poster hash: 26b7f...942 Da må jeg være feit som en flodhest jeg da? For i løpet av livet har jeg hatt dager der jeg har levd på sjokolade. Om en skeier ut en dag en gang iblandt så påvirker ikke det vekt eller fettprosent for fem flate øre. Så lenge en eller spiser normalt og sunt så er det umulig for en dag å gjøre noe drastisk med vekta på sikt. 1
Mrs Smith Skrevet 10. april 2014 #32 Skrevet 10. april 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose
Tøytigern Skrevet 10. april 2014 #33 Skrevet 10. april 2014 Kasta den i meg da jeg våkna i dagtidlig :O Spist en jappis og en appelsin sjokolade, pluss mat :O Flere med godis-DRITT-DAG? angrer!!!Anonymous poster hash: 44f89...49c Inntak av vanlig frokost før man åpner sjokkis er en fordel. 1
Tøytigern Skrevet 10. april 2014 #34 Skrevet 10. april 2014 Hvsi du angrer er det bare en løsning: Ut og jogg. Hopp tau og drikk vann til lunsj.
chouette Skrevet 10. april 2014 #35 Skrevet 10. april 2014 Hehe, ja eller at smågodtet blir satt ned til 4,90 Grrrrrr! Ja. Nøye planlagt fra deres side. Du hører aldri om tilbud i november liksom, når du sitter i kosebukse og med pels med beina, er mørkedeprimert og begynner å bli littegranne likegyldig i forhold til utseendet. Men med 17 mai og bikinisesong nært forestående, da er det viktig med tilbud da 6
Gjest Snow Skrevet 10. april 2014 #37 Skrevet 10. april 2014 Grrrrrr! Ja. Nøye planlagt fra deres side. Du hører aldri om tilbud i november liksom, når du sitter i kosebukse og med pels med beina, er mørkedeprimert og begynner å bli littegranne likegyldig i forhold til utseendet. Men med 17 mai og bikinisesong nært forestående, da er det viktig med tilbud da 1
Babi Skrevet 10. april 2014 #38 Skrevet 10. april 2014 Spiser kaker og kjeks nesten hver dag, men i små mengder da... Man skal jo unne seg litt om kroppen tillater det Så om du har tålt denne utskeielsen så er det ikke farlig, og et stort pluss er at det skjedde tidlig på dagen - du har fått energi som du mest sannsynlig allerede har forbrent Men natt-spising derimot er verre... Da skal man unngå alt av "kosemat", godteri, sjokolade osv for da kan man risikere å legge på seg har jeg hørt.
Pringle Skrevet 10. april 2014 #39 Skrevet 10. april 2014 et stort pluss er at det skjedde tidlig på dagen - du har fått energi som du mest sannsynlig allerede har forbrent Men natt-spising derimot er verre... Da skal man unngå alt av "kosemat", godteri, sjokolade osv for da kan man risikere å legge på seg har jeg hørt. Det har jeg også hørt, men det blir ikke noe riktigere for det. Det er summen av kaloriene ut og inn gjennom døgnet/uka/måneden som avgjør om man legger på seg eller ikke. Man brenner kalorier gjennom hele døgnet, enten det er fra mat man nettopp har spist, eller om de kommer fra lagrene i kroppen. Hadde vi ikke hatt den egenskapen, ville vi ha dødd hver natt, Advarselen mot å spise om kvelden gis fordi det er et tidspunkt det er vanlig å spise typisk kosemat, som vanligvis er kaloritett og som det ofte er lett å spise for mye av. Men hvis man ikke spiser flere kalorier enn man forbrenner, kan man spise hva man vil uten å legge på seg, og man kan spise når man vil og ha bra helse, hvis man spiser det man skal. 3
Babi Skrevet 11. april 2014 #40 Skrevet 11. april 2014 Det har jeg også hørt, men det blir ikke noe riktigere for det. Det er summen av kaloriene ut og inn gjennom døgnet/uka/måneden som avgjør om man legger på seg eller ikke. Man brenner kalorier gjennom hele døgnet, enten det er fra mat man nettopp har spist, eller om de kommer fra lagrene i kroppen. Hadde vi ikke hatt den egenskapen, ville vi ha dødd hver natt, Advarselen mot å spise om kvelden gis fordi det er et tidspunkt det er vanlig å spise typisk kosemat, som vanligvis er kaloritett og som det ofte er lett å spise for mye av. Men hvis man ikke spiser flere kalorier enn man forbrenner, kan man spise hva man vil uten å legge på seg, og man kan spise når man vil og ha bra helse, hvis man spiser det man skal. Det gav egentlig en god mening, ble litt klokere der. Trodde forbrenninga gikk ned om natta og alt man inntok før leggetid ble lagret som fett, derfor har jeg i mange år droppet kveldsmaten og ofte også middagen... Og ihvertfall kosemat, det har vært fy-fy 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå