Gå til innhold

Slukte en 6 pakk med KVIKK LUNSJ :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gav egentlig en god mening, ble litt klokere der. Trodde forbrenninga gikk ned om natta og alt man inntok før leggetid ble lagret som fett, derfor har jeg i mange år droppet kveldsmaten og ofte også middagen... Og ihvertfall kosemat, det har vært fy-fy :P

Så bra du fikk noe ut av det! Forbrenningen går ned om natta, det er sant, men det jevner seg ut, for den øker jo igjen når man står opp, og kaloriene man inntar blir forbrent forløpende. For all del - spis kveldsmat hvis du er sulten, kosemat hvis du har lyst på, og i alle fall middag!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flere som er klare for GODIS helg? :))

Anonymous poster hash: 44f89...49c

Skrevet

Jepp! I dag har jeg proppa i meg 200g med melkesjokolade... Har ganske høy forbrenning, men jeg spiser nok alt for mye av det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tynn, men har utrolig god appetitt, og i helgene koser jeg meg med masse godis. I dag har jeg spist en pose med sørlandschips, en boks med ben and jerry's og tre rosinboller. Har litt smågodteri i skapet, men vet ikke om jeg klarer mer i kveld, er stappmett.

Anonymous poster hash: adbdf...100
AnonymBruker
Skrevet

Jepp! I dag har jeg proppa i meg 200g med melkesjokolade... Har ganske høy forbrenning, men jeg spiser nok alt for mye av det.

Det er ingenting som heter høy forbrenning....Du spiser rett og slett for lite til å gå opp i vekt.

Anonymous poster hash: 92cfd...1d0

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Kasta den i meg da jeg våkna i dagtidlig :O

Spist en jappis og en appelsin sjokolade, pluss mat :O

Flere med godis-DRITT-DAG?

angrer!!!

oj oj. Den kunne jeg lett og gjort. Har ikke gjort det idag, men det var en dag etter jobb en gang hvor jeg hadde en diger pose med smash i kjøleskapet. Den posen ble middagen gitt. Spiste opp hele posen sikker på 10 min. Fikk skikkelig vondt i magen etterpå, men guud så godt det var med den smashen.
AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden du har spist godis?

Anonymous poster hash: bc278...5ac
AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden du har spist godis?

Anonymous poster hash: bc278...5ac

Njæi, spiste smågodt rett før jeg gikk la meg nå. Hver dag ca ;)

Skrevet

Jeg tror *begge deler* kan lede til problemer med begrensning - både å spise godteri for sjelden (så man blir vant til at det skal man ha hver dag) og for sjelden (så man føler at det er noe man ikke kan få eller bør ha). Jeg trener på å spise litt nå og da. Og jeg synes det går bedre, at jeg har mer kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...