Gjest Fighter Skrevet 23. juni 2004 #261 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei Naken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #262 Del Skrevet 23. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 23. juni 2004 #263 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg skal til en venninne og grille i kveld, min kjære skulle egentlig være med han også, men han har ødelagt ryggen så han skal være hjemme (kroniske ryggproblemer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #264 Del Skrevet 23. juni 2004 Kose deg med grillinga, ja! Selv blir vi sittende inne. Ikke noe feiring. Det er vel mest for ungene, og du har jo et fint eksemplar av sorten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juni 2004 #265 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det St.Hans i kveld? Hm! Jeg som bor på St.Hanshaugen og greier! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #266 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det St.Hans i kveld? Hm! Jeg som bor på St.Hanshaugen og greier! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #267 Del Skrevet 23. juni 2004 Kose deg med grillinga, ja! Selv blir vi sittende inne. Ikke noe feiring. Det er vel mest for ungene, og du har jo et fint eksemplar av sorten. Ja, det var ikke mye sankthansfeiring på meg heller, før jeg fikk Emely. Spørs hvor mye bål det blir, for nå høljer det ned og blåser friskt :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 23. juni 2004 #268 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #269 Del Skrevet 23. juni 2004 Uff. Teit at været skulle skape seg. Hva skal dere gjøre nå, da? Leie en film og sitte å kose dere under et pledd med noe godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 23. juni 2004 #270 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det St.Hans i kveld? Hm! Jeg som bor på St.Hanshaugen og greier! :-) Der har jeg også bodd! I Bjerregaardsgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #271 Del Skrevet 23. juni 2004 Natta! Nå skal Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 24. juni 2004 #272 Del Skrevet 24. juni 2004 *lister seg inn og titter etter dragen..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2004 #273 Del Skrevet 24. juni 2004 Morn! Saeria forsøker å skape litt liv og røre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juni 2004 #274 Del Skrevet 24. juni 2004 Naken: Paganisme er et relativt vidt begrep. Ganske mye den rommer. Selv heller jeg mot wicca, men er ikke wiccan, selv om jeg har mange likhetstrekk. Er en del ved wicca som ikke stemmer for meg, bare. Se også her: http://www.witchvox.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2004 #275 Del Skrevet 24. juni 2004 Selv om jeg ikke har noen tro, så må jeg ærlig talt si at paganismen tiltaler meg mest. I løpet av verdenshistorien har jeg ikke hørt om ett eneste tilfelle hvor trosretninger som tilhører samlebetegnelsen paganisme har vært skyld i konflikt. De store religionene som kristendommen, islam og jødedommen der i mot kan ikke si det samme. Desverre. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #276 Del Skrevet 24. juni 2004 Interessannt lesing Lunacia! Tiltalende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #277 Del Skrevet 24. juni 2004 Er det St.Hans i kveld? Hm! Jeg som bor på St.Hanshaugen og greier! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juni 2004 #278 Del Skrevet 24. juni 2004 Jo, men så heter det seg også hos oss at man selv må finne sin egen vei. Vår vei er ikke nødvendigvis den rette for andre. Det går veldig mye på selvstendighet. Dermed blir også misjonering meningsløst. Ellers har jeg litt sansen for hinduismen, det er vel den verdensreligionen som er mest tolerant, tror jeg. Den har dessuten en tendens til å ta ting inn i sin egen religion, hvis de synes det høres bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #279 Del Skrevet 24. juni 2004 Uff. Teit at været skulle skape seg. Hva skal dere gjøre nå, da? Leie en film og sitte å kose dere under et pledd med noe godt? Det ble til at vi satt 25 stk i en garasje og spiste pizza , men det ver faktisk helt ok. Utrolig nok ble det bål, tross været, (ved hjelp av mye bensin, riktignok ), og da var alle nede og så på det. Det ble faktisk en koselig sankthans, selv om jeg ikke har vært så blaut på lenge!! Her er et bilde fra kvelden.. og her er et til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #280 Del Skrevet 24. juni 2004 Jo, men så heter det seg også hos oss at man selv må finne sin egen vei. Vår vei er ikke nødvendigvis den rette for andre. Det går veldig mye på selvstendighet. Dermed blir også misjonering meningsløst. Ellers har jeg litt sansen for hinduismen, det er vel den verdensreligionen som er mest tolerant, tror jeg. Den har dessuten en tendens til å ta ting inn i sin egen religion, hvis de synes det høres bra ut. Helt enig! Hinduismen er den religionen jeg synes virker fredeligst og finest! Men jeg tilhører ikke selv noen trosretning, annet enn at et hvert menneske har ansvar for å leve sitt liv best mulig, og vise hensyn til andre. Og akkurat det ser jeg paganismen også mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå