Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.

Naken

Anbefalte innlegg

Så koselig det så ut. Regn kan være med på å skape en stemning.

I likhet med både deg og lunacia, stemmer jeg i for hinduismen. :tommelsmil:

Hva skal Naken gjøre i dag, da? Selv holder jeg på å vaske klær. Jeg har også tatt frem et par gamle sandalskotypeting. Vasket de Skal kanskje bruke de i dag. Hvis ikke jeg tar de ekte sandalene. :ler: Går i et hvitt skjørt skjønner du. Ikke ofte jeg gjør det, men jeg fant ut at i dag er dagen! Er grådig varmt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Auuu, fikk vondt i magen, jeg :-( Dumme, dumme mensen!!! :evil: Og selvfølgelig er haken full av kviser, som alltid på denne tida av månden!

:frustrert:

OG!!! I går fikk jeg den frykdede innkallingen til tannlegen. :redd:

Tror jeg køyer nå, jeg, og synes synd på meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg...........innkallelese til tann-torturisten :o , begynner og få panikk-angst bare ved tanken på at slik kan dumpe ned i min kasse :(

Sender masse omtanke, medfølse og :klem: `er til Naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også masse kviser rundt mensen. Men det er vel stort sett det eneste ekle jeg får. Får ikke vondt eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saeria:

Natti på etterskudd!

:wink::klem:

Betty: Tusen takk for medfølelsen, snille du! :klem:

lunacia: Jeg pleier egentlig ikke å få vondt i magen, jeg heller, men akkurat i går fikk jeg det.

(Ikke grusomt altså, men meget ubehagelig :-( )

Men i dag er det over :) . Har bare litt vondt i ryggen i dag, og det er en typisk "mensenplage" for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt, titt.

Her diskuteres det mensen, ja.

Jeg har mensenvondtimagen når jeg har mensen. Men det merkelige er at etter jeg begynte på plasteret, så har jeg mest vondt i magen de dagene jeg blør minst. Når magen er fri for au, da er det nesten rene syndefloden. :-? Og kviser..joda, får de også. Helst sånne dype og vonde. :-x

Godt at tamponger finnes, ja. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt omvent av alle jeg kjenner på det punktet -- jeg foretrekker bind fremfor tamponger. Av en eller annen merkelig grunn føles tamponger ubehagelig. Har prøvd å dytte de ekstra godt inn, men det hjelper ikke. Tampax går til nød, men ob er håpløst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke alle tamponger passer for. Det er det samme med min eldste søster. Men en periode måtte hun gå med både bind OG tamponger, fordi hun blødde så fælt. :o Misunte henne ikke da, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke hyggelig ut. Er også veldig glad for tamponger, men kunne ikke bruke de tidligere (hadde en tends til å skli ut :o ) Tenk så mye lettere det hadde vært å slippe mensen, men så hadde vi kanskje ikke vært her i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hadde vært noe det! :)

Jeg har gjemt meg på kino, de siste timene. :wink:

Så "The day after tomorrow" Kul!! (Ikke det at dialogene og skuespillerprestasjonene var så voldsomme :ler: , men så er det heller ikke derfor jeg ville se filmen.

Rå effekter! :sjarmor:

Nå må jeg opp å vise Tingeling til noen mamma og de har på besøk, som har så lyst til å se henne,- sånn er det å ha et uvanlig kjæledyr.. :roll::ler::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg begynte med p-piller blødde jeg kjempemasse! Og leeenge. :( Men ikke nå lenger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Tingeling er kjempeskjønn!

Jeg også blødde forholdsvis lite på pillen, men mista lyste. Blør mer med p-plasteret, men har mere lyst. :sjarmor:

Natti! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...