Saltsild Skrevet 6. februar 2015 #1761 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg tipper 5 mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. februar 2015 #1762 Del Skrevet 6. februar 2015 Ha en super siste arbeidsdag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #1763 Del Skrevet 6. februar 2015 Ha en fin siste dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1764 Del Skrevet 6. februar 2015 Siste dag over! Merkelig følelse. Det har ikke gått opp for meg ennå.. Fikk kake, tøfler til lillemor og to stk bodyer. En med logo for firmaet jeg jobber for. Samt kollegaen min holdt tale!! Ååh ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #1765 Del Skrevet 6. februar 2015 Siste dag over! Merkelig følelse. Det har ikke gått opp for meg ennå.. Fikk kake, tøfler til lillemor og to stk bodyer. En med logo for firmaet jeg jobber for. Samt kollegaen min holdt tale!! Ååh ❤️ Aww, høres superkoselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1766 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg tippeeeer.... (alltid feil, men tipper likevel) 3. mars Haha, du er ivrig! Du tipper på to datoer, altså? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1767 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg tipper 5 mars! Da tipper jeg 5. mars Jeg vil tippe! 2 mars Jeg tippeeeer.... (alltid feil, men tipper likevel) 3. mars Ført dere opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. februar 2015 #1768 Del Skrevet 6. februar 2015 Siste dag over! Merkelig følelse. Det har ikke gått opp for meg ennå.. Fikk kake, tøfler til lillemor og to stk bodyer. En med logo for firmaet jeg jobber for. Samt kollegaen min holdt tale!! Ååh ❤️ Koselig avslutning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #1769 Del Skrevet 6. februar 2015 Haha, du er ivrig! Du tipper på to datoer, altså? :D Hadde jeg tippa? Jeg har null kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1770 Del Skrevet 6. februar 2015 Hadde jeg tippa? Jeg har null kontroll! Haha, ikke lett å ha oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1771 Del Skrevet 6. februar 2015 Tror kroppen min er stresset over at de holder på med oppussing (hele leiligheten er FULLT av støv - kan ikke være der.) og at jeg har hatt siste arbeidsdag. Har lette mensmurringer i ryggen som kommer og går, og litt nedpress. Nå må jeg finne sofaen og hvile - kan ikke føde før trappa er på plass! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #1772 Del Skrevet 6. februar 2015 Tror kroppen min er stresset over at de holder på med oppussing (hele leiligheten er FULLT av støv - kan ikke være der.) og at jeg har hatt siste arbeidsdag. Har lette mensmurringer i ryggen som kommer og går, og litt nedpress. Nå må jeg finne sofaen og hvile - kan ikke føde før trappa er på plass! Du kan ikke føde før meg, heller, så bare knip igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1773 Del Skrevet 6. februar 2015 Du kan ikke føde før meg, heller, så bare knip igjen Haha, stemmer! Du kan få føde først 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 6. februar 2015 #1774 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg tipper 3 mars jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1775 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg tipper 3 mars jeg Ført deg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. februar 2015 #1776 Del Skrevet 6. februar 2015 Hurra for siste arbeidsdag unnagjort! Og så koselig avslutning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. februar 2015 #1777 Del Skrevet 7. februar 2015 Så deilig med siste arbeidsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1778 Del Skrevet 7. februar 2015 I dag har jeg ved to anledninger fått våte flekker på kjolen min (har ikke BH under..) Føles merkelig Ellers føler jeg ikke at lillemor ligger med hodet ned. Jeg kan ikke få det til å stemme da jeg ser formen på magen. Den er helt weird!! Skal til jordmor om 18 februar, så hun kan vel sjekke på nytt da. Dere i slutten av svangerskapet: hvor ofte går dere til JM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 7. februar 2015 #1779 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg har vært hos jordmor 34+1, 36+1, 38+1 - neste time er 39+4, men det tror jeg kanskje er fordi hun skal ha vinterferie uken etter. Så da blir det vel overtidskontroll på sykehuset etter det, eventuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 7. februar 2015 #1780 Del Skrevet 7. februar 2015 Spennende tid du går i møte Et tips er å prøve å ikke bite over for mye de dagene du går hjemme. Jeg ble hvertfall mer stresset enn det ganget meg Tipper 4. Mars jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå