MissStiles Skrevet 7. april 2015 #2281 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg har også lagt merke til det. Moren min har en tendens til å si en del ting om det å ha barn men vi vil gjøre ting på vår måte og da kan hun eller andre si hva de vil. Godt å være hjemme igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. april 2015 #2282 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg jatter bare med når svigermor kommer med masse råd som jeg for lengst vet om og allerede gjør, eller har avfeid som gammel og feil kunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 7. april 2015 #2283 Del Skrevet 7. april 2015 Det beste er jo når de som har vært mødre i ca 5 minutter plutselig veit alt om hvordan det er å ha baby, og veldig kategorisk sådan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. april 2015 #2284 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg er også lei av sånt : p Hos svigers i helga så kunne ikke lillingen gi fra seg en lyd engang før han hadde vondt i magen stakkars... Og bestemoren min sa jeg måtte passe på hva jeg spiste for stakkars, stakkars ungen hadde jo såååå vondt i magen!!! Eller så var han overtrøtt etter å ikke ha sovet siden klokka 11, og vært på to familiebesøk, og klokka var 17.30........... Og hva er det med alle gamlinger å spørre om man har nok mat? Begge bestemødrene mine og bestemoren til mannen spør om det hver gang. "Har du nok mat til han?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. april 2015 #2285 Del Skrevet 7. april 2015 Det er sykt mange som har meninger rundt baby og oppdragelse! Da er det greit å kunne påpeke at alle barn er forskjellige.. Det er jo du og H som vet best fordi dere også kjenner henne best, akkurat som du sier. Andre kan bare gå og ta seg en bolle. Og ta med seg en til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. april 2015 Forfatter #2286 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg har også lagt merke til det. Moren min har en tendens til å si en del ting om det å ha barn men vi vil gjøre ting på vår måte og da kan hun eller andre si hva de vil. Godt å være hjemme igjen? Deilig å være hjemme nå, og få litt ro! Jeg jatter bare med når svigermor kommer med masse råd som jeg for lengst vet om og allerede gjør, eller har avfeid som gammel og feil kunnskap. Ja, det må begynne å gå inn og ut igjen på andre siden. Alle godt voksne er så påpasselig med å kommentere på at vi er raske på foten når det er gråt. Bruker som regel å svare at de gjerne må vise til NY forskning på at gråt fra spedbarn er bra. Da sier de ingenting.. Det beste er jo når de som har vært mødre i ca 5 minutter plutselig veit alt om hvordan det er å ha baby, og veldig kategorisk sådan Hehe, ja. Spesielt de som påpeker at de har snille babyer, når de fødte for 4 dager siden. Jeg er også lei av sånt : p Hos svigers i helga så kunne ikke lillingen gi fra seg en lyd engang før han hadde vondt i magen stakkars... Og bestemoren min sa jeg måtte passe på hva jeg spiste for stakkars, stakkars ungen hadde jo såååå vondt i magen!!! Eller så var han overtrøtt etter å ikke ha sovet siden klokka 11, og vært på to familiebesøk, og klokka var 17.30........... Og hva er det med alle gamlinger å spørre om man har nok mat? Begge bestemødrene mine og bestemoren til mannen spør om det hver gang. "Har du nok mat til han?" Hahaha! Så himla mye synsing fra folk. Typisk ting for andre å legge seg opp i, neeeei jeg sulter barnet mitt, liksom! Det er sykt mange som har meninger rundt baby og oppdragelse! Da er det greit å kunne påpeke at alle barn er forskjellige.. Det er jo du og H som vet best fordi dere også kjenner henne best, akkurat som du sier. Andre kan bare gå og ta seg en bolle. Og ta med seg en til deg også Haha, bolle ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. april 2015 Forfatter #2287 Del Skrevet 7. april 2015 I morgen skal vi på 6-ukers kontroll på helsestasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. april 2015 #2288 Del Skrevet 10. april 2015 I morgen skal vi på 6-ukers kontroll på helsestasjonen! Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. april 2015 Forfatter #2289 Del Skrevet 11. april 2015 Hvordan gikk det? Bra! Alt så fint ut :-) store jenta vår på 5,2kilo 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. april 2015 Forfatter #2290 Del Skrevet 11. april 2015 H har vært på hyttetur en natt, så jeg inviterte mamma og pappa hit fra fredag til lørdag. Hadde ikke lyst til å være alene med Tuva en natt riktig ennå. Burde ikke frykte det egentlig. Hun sov jo fra 23.30 til 8.15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. april 2015 #2291 Del Skrevet 11. april 2015 Wow, så stor hun har blitt! Og så greit at hun sov så mye når H var borte, det gjør det litt enklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. april 2015 Forfatter #2292 Del Skrevet 12. april 2015 En 2 timers biltur burde gå bra. Men neida, et stopp for amming og fordi hun etterpå bæsja. har i dag lært: Sitter hun i bilstol og har bæsjet tyter alt oppover. Alt måtte byttes. Inni bilen. Og gjett hvem som ikke hadde dobbeltsjekket stelleveska? Vi hadde ett skift! Flaks. Jeg sjekket i går og vi hadde 2-3 skift som jeg da tok UT av bagen. flinke meg! Og: antibac bør vi ha i veska. Vi kommer snart frem og da blir det kaker!! Nom nom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 12. april 2015 #2293 Del Skrevet 12. april 2015 Hehehe, typisk at sånt skjer når man nettopp har tatt ut ting, ja! Hvis de har vaskemaskin og tørketrommel der dere skal, kan dere kanskje vaske så dere har backup i tilfelle det skulle skje igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. april 2015 Forfatter #2294 Del Skrevet 12. april 2015 Hehehe, typisk at sånt skjer når man nettopp har tatt ut ting, ja! Hvis de har vaskemaskin og tørketrommel der dere skal, kan dere kanskje vaske så dere har backup i tilfelle det skulle skje igjen? Var heldigvis dagstur, men vi har lært litt T har bæsja 3 ganger i dag, så noe må ha vært i gjære. Hun har vanligvis kun 1 gang pr dag. På vei hjem sov hun hele turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. april 2015 Forfatter #2295 Del Skrevet 14. april 2015 Å gå fra å være sosial på jobb til å være hjemme med et barn er en større overgang enn forventet. Denne uken her har jeg våknet og egentlig ikke vært noe særlig glad. Det er de samme tingene å gjøre, bare ny dag. Ingen å snakke noe særlig med i løpet av en dag. Det føles som lange dager og jeg gleder meg til H kommer hjem. Det er helt sikkert noe som går over, men føler meg litt nedstemt til tross for at jeg får nok søvn På torsdag skal jeg på første barselsgruppe, så jeg håper å møte noen i nærheten jeg connecter med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. april 2015 #2296 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Forstår den altså. Selv jeg som er høysensitiv og introvert kan av og til kjenne at det er lite sosialt om dagen. Spesielt siden trillevenninna mi aldri gidder å bli med Men ja, blir nok bra med barselgruppe. Kanskje du finner noen du kan trille tur med? Endret 14. april 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. april 2015 Forfatter #2297 Del Skrevet 14. april 2015 Forstår den altså. Selv jeg som er høysensitiv og introvert kan av og til kjenne at det er lite sosialt om dagen. Spesielt siden trillevenninna mi aldri gidder å bli med Men ja, blir nok bra med barselgruppe. Kanskje du finner noen du kan trille tur med? Håper vi har full gruppe og at noen vil ha noen å trille med Trives godt i eget selskap også, og blir fort sliten av mye sosiale ting, men merker at jeg bør komme meg mer ut, om det så er kun for å trille alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. april 2015 #2298 Del Skrevet 15. april 2015 Håper vi har full gruppe og at noen vil ha noen å trille med Trives godt i eget selskap også, og blir fort sliten av mye sosiale ting, men merker at jeg bør komme meg mer ut, om det så er kun for å trille alene. Ja er viktig å komme seg ut. Jeg triller hver dag, og det gjør veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 15. april 2015 #2299 Del Skrevet 15. april 2015 Føler på det samme. på mandag var jeg på barselsbesøk på gamle jobben og hadde ikke lyst til å dra hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. april 2015 Forfatter #2300 Del Skrevet 15. april 2015 Føler på det samme. på mandag var jeg på barselsbesøk på gamle jobben og hadde ikke lyst til å dra hjem igjen Kjenner på den! Kunne tenke meg å jobbe en dag i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå