Melodiana Skrevet 16. mars 2015 #2181 Del Skrevet 16. mars 2015 TUVA er det navne jeg hadde i hodet mitt alle disse dagene jeg leste innleggene dine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #2182 Del Skrevet 16. mars 2015 Vart på helsestasjonen i dag for veiing. Nå veier Tuva 4360gram. Spiser godt og fikk masse ros fra helsesøster om ammingen. Det liker jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #2183 Del Skrevet 16. mars 2015 Til alle som har lyst på mamma-massasje: Vent til du har født, du trenger massasjen ennå mer da. Holy moly jeg er så stiv i ryggen, både av sittestilling for amming og soving. Skulle gjerne hatt en times massasje Morsomt at H sa til meg i går: "Syns det gikk veldig fint sist onsdag da du var på Kafè uten Tuva. Vi må gjøre det snart igjen!" ELSKER at han tar insj på at jeg skal komme meg ut å finne på ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 16. mars 2015 #2184 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Har tenkt til å få massasje både før og etter jeg! Det ene utelukker vel ikke det andre? Og her har du jo fått en gavepakke, han legger jo opp til at du skal dra og få massasje Endret 16. mars 2015 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #2185 Del Skrevet 16. mars 2015 Har tenkt til å få massasje både før og etter jeg! Det ene utelukker vel ikke det andre? Og her har du jo fått en gavepakke, han legger jo opp til at du skal dra og få massasje Mon tro om jeg kan få han til å betale også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 17. mars 2015 #2186 Del Skrevet 17. mars 2015 Så snill mann du har! Nå får du bare dra og få massasje. (Jeg er sjaluu!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #2187 Del Skrevet 17. mars 2015 Ligger fremdeles i senga vi? Hehe! Tuva sover / gryter. I dag må vi en tur til legen. Svigerfar er snill og kjører oss. Så da trenger vi kun barnesete Legen min er midt i Oslo og vi bor utenfor byen. I tillegg har legen min byttet lokaler så nå er det skikkelig upraktisk å skulle reise dit, spesielt med barn og. Har byttet lege for tuva som har 15 min å gå i stedet, men den gjelder ikke før 1.4. Skal sjekke øynene hennes som fremdeles verker, også tror jeg at hun har trøske ene puppen min er i allefall vond og hun har hvite klumper på tunga æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. mars 2015 #2188 Del Skrevet 17. mars 2015 Vart på helsestasjonen i dag for veiing. Nå veier Tuva 4360gram. Spiser godt og fikk masse ros fra helsesøster om ammingen. Det liker jeg! Så stor hun har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. mars 2015 #2189 Del Skrevet 17. mars 2015 Ligger fremdeles i senga vi? Hehe! Tuva sover / gryter. I dag må vi en tur til legen. Svigerfar er snill og kjører oss. Så da trenger vi kun barnesete Legen min er midt i Oslo og vi bor utenfor byen. I tillegg har legen min byttet lokaler så nå er det skikkelig upraktisk å skulle reise dit, spesielt med barn og. Har byttet lege for tuva som har 15 min å gå i stedet, men den gjelder ikke før 1.4. Skal sjekke øynene hennes som fremdeles verker, også tror jeg at hun har trøske ene puppen min er i allefall vond og hun har hvite klumper på tunga æsj! Lykke til hos legen i dag! Og jeg støtter deg i behovet for massasje etter fødsel, men jeg syns det er nødvendig både før og etter! Før fødselen hadde jeg gravidmassasje, men skulle ønske at jeg hadde fått fotmassasje og pedikyr også! Spa burde ha vært gitt på blåresept til alle gravide og nybakte mødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. mars 2015 #2190 Del Skrevet 17. mars 2015 Lykke til hos legen i dag! Og jeg støtter deg i behovet for massasje etter fødsel, men jeg syns det er nødvendig både før og etter! Før fødselen hadde jeg gravidmassasje, men skulle ønske at jeg hadde fått fotmassasje og pedikyr også! Spa burde ha vært gitt på blåresept til alle gravide og nybakte mødre Jeg skal på massasje, men har tenkt på pedikyr også. Føler seg litt fräshere med velstelte føtter! Mye jeg skal rekke i de tre ukene før termin gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #2191 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg skal på massasje, men har tenkt på pedikyr også. Føler seg litt fräshere med velstelte føtter! Mye jeg skal rekke i de tre ukene før termin gitt Live like youre gonna give birth before due date, sier jeg bare! Start med tingene nå! Kanskje ikke pedikyren da, for den vil vel være relativt blass og stygg ved fødsel. Faktisk, under fødsel, da jeg lå der i badekaret med de jævligste riene, så titta på jeg føttene mine og så at noe av neglelakken på stortåa hadde gått av. Det irriterte meg faktisk. Haha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #2192 Del Skrevet 17. mars 2015 Legen min var usikker på om det var noe øyekatarr, men fikk likevel resept. Den skal brukes i 2 dager, og om det ikke bedres, så skal vi droppe den. Anbefaler alle som skal til lege med barnet sitt og ha med personnummeret. Det hadde ikke jeg. Det blir litt pes av sånt Måtte ettersende på SMS, hvis ikke fikk hun ikke sendt inn prøvene. Testet tunga for sopp, så får vi svar om noen dager. Gjett forøvrig hvem som sov fra jeg satte henne i bilstolen FØR vi reiste og fremdeles sover? JODA, Tuvamor! Har sittet i bilstolen siden klokken 13.15 med unntak av mitt fang inne hos legen, hvorav hun fremdeles sov. Nå sitter hun på soverommet i litt kjøligere temperatur og sover. Er det "farlig" å sove i bilstol? Kan vel ikke være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. mars 2015 #2193 Del Skrevet 17. mars 2015 Live like youre gonna give birth before due date, sier jeg bare! Start med tingene nå! Kanskje ikke pedikyren da, for den vil vel være relativt blass og stygg ved fødsel. Faktisk, under fødsel, da jeg lå der i badekaret med de jævligste riene, så titta på jeg føttene mine og så at noe av neglelakken på stortåa hadde gått av. Det irriterte meg faktisk. Haha. Orker dessverre ikke så mange aktiviteter etter jobb, da er det mat og hvile som duger Men det er jo bare 2 uker igjen, heldigvis Jeg kan også irritere meg over noe sånt som avskalla neglelakk, så ma prøve å sørge for at det er i orden God bedring med øyet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. mars 2015 #2194 Del Skrevet 17. mars 2015 Haha, alt man skal henge seg opp i! Håper du får svar på prøvene fra legen raskt, og at øyedråpene hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. mars 2015 #2195 Del Skrevet 17. mars 2015 Neida, det er ikke farlig å sove i bilstol, med mindre baby blir overhopphetet eller sitter i timesvis. Jeg satte ofte fra meg bilstolen med sovende baby i yttergangen etter bilturer, jeg hadde ikke noe lyst til å vekke lille da... Håper dråpene funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 17. mars 2015 #2196 Del Skrevet 17. mars 2015 Håper dråpene funker da. Har sett bilder og hun er så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mars 2015 #2197 Del Skrevet 18. mars 2015 Har du egen lege til T? Til oss har de sagt at E har samme lege som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #2198 Del Skrevet 18. mars 2015 Har du egen lege til T? Til oss har de sagt at E har samme lege som meg. Om du logger inn der du velger fastlege så kan du endre for henne. Hun får automatisk din lege fra starten av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #2199 Del Skrevet 18. mars 2015 Fått hentet ut resept nå, så får starte behandlingen. H var veldig skeptisk til å gjøre det, siden legen ikke tok prøve fra øyet hennes. Hun sov og var helt tørr i øyet. Nå har jeg vært uten henne i to timer og jeg lengter allerede hjem! Jeg passet hennes mens jeg var hos kiropraktor og handlet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #2200 Del Skrevet 18. mars 2015 Håper dråpene funker da. Har sett bilder og hun er så nydelig Håper jeg også! Har kjøpt saltvann også, så fortsetter med det om dråpene ikke funker. Tette tårekanaler er visst veldig vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå