Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Å så deilig med så mange timer i strekk! :) Skjønner godt du fikk spreng da. :)

Hvor gammel er hun nå? Synes det er så rart at di jente er eldre enn min, men sånn blir det jo når den ene hadde det litt travelt, mens den andre virkelig ikke. :P

12 kg ned er jo supert. :) Jeg ligger vel på 10 enn så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så deilig med så mange timer i strekk! :) Skjønner godt du fikk spreng da. :)

Hvor gammel er hun nå? Synes det er så rart at di jente er eldre enn min, men sånn blir det jo når den ene hadde det litt travelt, mens den andre virkelig ikke. :P

12 kg ned er jo supert. :) Jeg ligger vel på 10 enn så lenge..

Bestemt lita frøken som er akkurat 3 uker i dag! Hun ed ikkd kjempegod på å skulle ligge alene å sove. Våkner veldig ofte fort. La meg ned med henne og vips hadde jo jeg sovet et par timer også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemt lita frøken som er akkurat 3 uker i dag! Hun ed ikkd kjempegod på å skulle ligge alene å sove. Våkner veldig ofte fort. La meg ned med henne og vips hadde jo jeg sovet et par timer også

Tre uker allerede ja. Det er jammen ikke verst. :) Ja noen babyer er jo mer "klengete" enn andre. :) Men det går seg nå til det også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker allerede ja. Det er jammen ikke verst. :) Ja noen babyer er jo mer "klengete" enn andre. :) Men det går seg nå til det også.

Er vel ikke meningen at jeg skal rekke husarbeid i tillegg? Har dårlig samvittighet for det. Alltid rotete føler jeg! Henger jo enten i puppen eller sover på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke meningen at jeg skal rekke husarbeid i tillegg? Har dårlig samvittighet for det. Alltid rotete føler jeg! Henger jo enten i puppen eller sover på meg :P

Njæ, ikke nå i barseltiden i alle fall. Barsel er synonymt med rotete hus hos oss i alle fall. :P Men du kan jo ha henne i bæretøy hvis du har. Men du skal jo ha energi til husarbeidet også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ikke sant ;)

Hehe, eneste jeg har klart å gjøre av husarbeid, er å vaske klær til frøkna. Resten gjør M. Får dårlig samvittighet jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å gjøre litt husarbeid iblant, men det er noen dager hvor jeg knapt rekker å lage meg mat og gå på do mellom hver gang hun vil ha pupp eller oppmerksomhet. Andre dager har jeg to-tre timer i strekk. Da glemmer jeg tiden og sitter på kg og Facebook akkurat litt for lenge :P

Ingen som kan kreve noe av oss ennå, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker klær og rydder når jeg får tid. Ettersom jeg tar en trilletur daglig så får jeg handlet inn middager, så det telles vel for noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ikke baby kommet enda engang og jeg vasker klær, lager mat innimellom og rydder hvis det er noe rot på tur til do :fnise: resten må J gjøre. Kraftig bekkenløsning :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ikke baby kommet enda engang og jeg vasker klær, lager mat innimellom og rydder hvis det er noe rot på tur til do :fnise: resten må J gjøre. Kraftig bekkenløsning :hjerte:

Hehe! Anbefaler deg å stocke opp fryseren med middag. Det gjorde ikke vi, og ble jo en evig "herregud hva skal vi spise nå da??"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Anbefaler deg å stocke opp fryseren med middag. Det gjorde ikke vi, og ble jo en evig "herregud hva skal vi spise nå da??"

Høres lurt ut! Men hvilken middag da? Er så middagslei. Misforstå meg rett, jeg elsker middag!! Når jeg slipper å planlegge eller lage den selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres lurt ut! Men hvilken middag da? Er så middagslei. Misforstå meg rett, jeg elsker middag!! Når jeg slipper å planlegge eller lage den selv :fnise:

Hehe, noen retter som kan lages nå og fryses ned? Pannekakerøre? Pizza? (bra med TO forslag. Kom ikke på mer. haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med en lang økt på natta 😊😊

Oi da er du jo kvitt all babyvekta allerede omtrent! Jeg hadde mista 16,5 de første tre ukene og 25 kg var borte innen 3 mnd. Nå er han straks 4,5 mnd og jeg står på stedet hvil og mangler fortsatt de siste fem. Men jeg ammer ikke lenger, så er glad jeg rakk 3,5 mnd med amming så de 25 forsvant uten at jeg løftet en finger 😁😁

Vi frøs ned grønnsaks/kjøttsuppe! Enkelt å slenge i mikroen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jeg ønske at vi gjorde. Første uka var det ingen som hadde lyst eller ork til å lage middag. Så støtter det forslaget om å fryse ned middager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt med en lang økt på natta

Oi da er du jo kvitt all babyvekta allerede omtrent! Jeg hadde mista 16,5 de første tre ukene og 25 kg var borte innen 3 mnd. Nå er han straks 4,5 mnd og jeg står på stedet hvil og mangler fortsatt de siste fem. Men jeg ammer ikke lenger, så er glad jeg rakk 3,5 mnd med amming så de 25 forsvant uten at jeg løftet en finger

Vi frøs ned grønnsaks/kjøttsuppe! Enkelt å slenge i mikroen :D

Prøvde gamle jeans her en dagen, de var ikke helt med, så bruker noen mammabukser + treningsbukser fremover. Stresser ikke med vekta. Føler meg allerede fresh med at gravidmagen er borte og jeg kan sove på magen igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg like så gjerne avslører navnet på lillemor, så jeg kan skrive uten å måtte tenke meg om hele tiden. :P Hun heter altså: Tuva og er så klart verdens skjønneste i mine øyne, selv om hun snøfter som en gris :P

Tuva har da funnet ut at soving på dagtid er kjedelig, så det blir noen korte timer med søvn, gjerne i forbindelse med trilletur. Hun våkner så klart med en gang vi kommer hjem igjen. Hun er stort sett blid og fornøyd, bare hun får litt kos og mat. Ikke noe skriking av uvanlig karaktér. På natta sover hun godt og våkner som regel 1-3 ganger. Når hun sover snøfter hun og lager alle mulige lyder du ellers finner på en bondegård. Raper som en mann, og er den eneste i verden jeg syns er søt og sjarmerende da det smeller og braker som verst i bleia.

Lille bolla er allerede 3 uker ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...