Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Vært ute og spist litt pizza. Hu godeste her valgte jo bukser som var ALTFOR trange, som gjorde at kynnerne faktisk ble ganske vonde! Smart. Jeg ville seriøst klippe av meg buksene der jeg satt :P

Det hørtes ikke bra ut :sjokkert: Har du tatt på deg en god og løs joggebukse eller pysjbukse nå? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ikke bra ut :sjokkert: Har du tatt på deg en god og løs joggebukse eller pysjbukse nå? :nigo:

Beste joggebuksa fra cubus! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes! I svart!

Min svarte ligger i fødebagen, så må dessverre nøye meg med den grønne :P De er sååå gooodeee :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal rydde i klær i dag. Pakke vekk mammaklær (spesielt buksene!!! %/(#/()#/$)() og finne frem vanlige klær. Jeg går jo bare å joggebukse nå uansett, da buksene ikke passer noe særlig, så kan like gjerne kanskje rydde litt og være klar for fødsel? :P

Ellers er jo leddene mine stive som bare det. Tjukke grillpølsefingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg gleder meg til å kaste gravidklærne!! :fnise: Skal bli godt å gå i vanlige klær igjen snart.

Ja det er plagsomt med så mye vann i fingrene. Bare vær forberedt på at mange får enda mer vann etter fødsel. :P Noen mister alt med en gang, mens andre blir ikke seg selv igjen før etter to-tre uker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg gleder meg til å kaste gravidklærne!! :fnise: Skal bli godt å gå i vanlige klær igjen snart.

Ja det er plagsomt med så mye vann i fingrene. Bare vær forberedt på at mange får enda mer vann etter fødsel. :P Noen mister alt med en gang, mens andre blir ikke seg selv igjen før etter to-tre uker. :P

Lurer på om jeg må låne sko av gubben når vi skal hjem, for skoene mine ble for trange bare jeg hovnet sånn middels opp etter babyshoweren :fnise: Ser liksom ikke for meg at de flate ballerinaskoene mine som er sånn "heklet" egner seg helt til å gå ut i bilen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo ikke jeg kommet like langt som dere, men jeg bruker mine vanlige klær fremdeles jeg...Noen av dem har blitt for trange, og så har jeg kjøpt et par kjoler i en størrelse større, men som er i et snitt som funker både før og etter fødsel. Kjøpte en gravidkjole, men den satt så lite flatterende at den ble videresendt til fretex. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo ikke jeg kommet like langt som dere, men jeg bruker mine vanlige klær fremdeles jeg...Noen av dem har blitt for trange, og så har jeg kjøpt et par kjoler i en størrelse større, men som er i et snitt som funker både før og etter fødsel. Kjøpte en gravidkjole, men den satt så lite flatterende at den ble videresendt til fretex. :P

Jeg begynte vel med mammabukse når jeg var cirka 21-22 uker på vei... :P Men har hele tiden kunne bruke mine "vanlige" bukser også, siden det er de cozy-buksene som vi er så glad i :nigo: Så har jeg sneket meg til å bruke mange av de vanlige t-skjortene og genserene mine, men t-skjortene må jeg ha lang singlet under :P ... Aww, skulle ønske jeg hadde flere gravidkjoler :( Har bare én, men den kan brukes etter graviditeten også, vil bare se litt annerledes ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt dongeribuksene mine siden jeg var sånn 13-14 uker på vei, og Stormbergbuksa ble nok lagt på hyllen da jeg var ca. halvveis. ;) Siden det har det gått i gravidbukser og thightser, men av topper og sånt så bruker jeg enda mye av mine vanlige klær. :) Tror jeg bare har en gravidtunika og en kjole. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde hamstret inn gravidklær på salg når jeg fant ut at jeg var gravid. Det eneste jeg har hatt god bruk for er buksene. Ellers har jeg også bare brukt vanlige topper og gensere som har litt bedre plass. Men blir likevel deilig å endelig kunne bruke annet en posete klær.

Kjenner at jeg også vil gjøre som deg Malicious, og bare pakke alt vekk! Nå er det ikke så lenge igjen for deg da, heldigvis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MER ETTER FØDSEL? Nei takk! :P

Mine klær ble plutselig trange etter uke 30, og deretter har det bare balla seg på. Gravidbuksene passer ikke over magen lenger, så da er det jo ikke noe vits å klemme seg inn i de. Nå er det vanlige kjoler og strømpebukser til og joggebukse hjemme :)

jeg hadde hamstret inn gravidklær på salg når jeg fant ut at jeg var gravid. Det eneste jeg har hatt god bruk for er buksene. Ellers har jeg også bare brukt vanlige topper og gensere som har litt bedre plass. Men blir likevel deilig å endelig kunne bruke annet en posete klær.

Kjenner at jeg også vil gjøre som deg Malicious, og bare pakke alt vekk! Nå er det ikke så lenge igjen for deg da, heldigvis :D

Finnes jo ikke noe bedre enn deilige store gensere! Har heldigvis vært heldig og fått låne / fått en del klær, så har ikke handlet noe annet enn et par bukser tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det nest siste time hos jordmor (mest sannsynlig) - håper alt ser bra ut! Lurer på om de sjekker modning / åpning på ABC? Har ikke hatt noen sjekk tidligere i allefall? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det nest siste time hos jordmor (mest sannsynlig) - håper alt ser bra ut! Lurer på om de sjekker modning / åpning på ABC? Har ikke hatt noen sjekk tidligere i allefall? :vetikke:

Vet ikke hvordan det er på ABC, men har hørt at de generelt sett er skeptisk til å sjekke åpning før termin? :klo: Med mindre man har hatt mange modningstegn eventuelt? :klo: (Det jeg egentlig sier er at jeg ikke har peiling :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på ABC, men har hørt at de generelt sett er skeptisk til å sjekke åpning før termin? :klo: Med mindre man har hatt mange modningstegn eventuelt? :klo: (Det jeg egentlig sier er at jeg ikke har peiling :fnise: )

Haha! Noted! :P Jeg skal ha en time 2 dager etter termin også, så kanskje da? Greit å være forberedt på en eventuelt sjekk nedentil også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Noted! :P Jeg skal ha en time 2 dager etter termin også, så kanskje da? Greit å være forberedt på en eventuelt sjekk nedentil også :P

Hehe, ja, hvertfall mentalt sett :fnise: Vil tro sannsynligheten er større to dager etter termin, ja :jepp:

I morra skal jeg BE dem om å pelle meg i musa hvis ikke jeg har født enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt sjekket, verken før eller etter termin. :) I utgangspunktet er det ikke vanlig med mindre man spør eller har plager som gjør at de vil sjekke. Uansett så får man jo uansett ikke noe svar på når fødsel starter. Man kan være både moden og ha åpning uten at det skjer noe med det første. :)

På trivselskontroll en uke etter termin så tror jeg det er vanlig å sjekke da. :) Jeg rakk ikke den med O, så vet ikke sikkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å se hva jordmor sier da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...