malicious Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1841 Del Skrevet 11. februar 2015 Hyggelig å hilse på deg! Deg også! Snart er det noen små mennesker med oss på neste treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1842 Del Skrevet 12. februar 2015 I dag er det ei skikkelig hormonelldame i huset. Nemlig meg! Klikka for meg da jeg skulle spise frokostblanding og så at noen hadde drukket opp melka jeg hadde kjøpt i går. Hvorfor skal den gravide gå på butikken og bære tungt hjem?? Jeg er dritlei av å ha med mat inn i huset, og at andre spiser det opp. I dette tilfellet var det broren til H også som har drukket opp melk, UTEN og gidde å reise på butikken selv. Selv om jeg går hjemme nå så er jeg for søren ikke noen andres hushjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 12. februar 2015 #1843 Del Skrevet 12. februar 2015 Åååå sånt hater jeg uansett. Når man har gledet seg til å spise noe også er det borte fordi andre ikke har giddet til å ta hensyn og tenkt på at kanskje noen andre også har lyst på. Hvorfor drikke opp ALT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1844 Del Skrevet 12. februar 2015 Åååå sånt hater jeg uansett. Når man har gledet seg til å spise noe også er det borte fordi andre ikke har giddet til å ta hensyn og tenkt på at kanskje noen andre også har lyst på. Hvorfor drikke opp ALT? Ja! Kjøpte en liter melk i går, liksom. Morsomt at den som er mest sliten og minst mobil må ta seg av handlinga. Sa i fra ganske greit også, så nå blir det handling på vei hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 12. februar 2015 #1845 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg har avsluttet innhandling alene - og jeg kjører bil. Nei, det får samboer ta seg av. Slitsomt med bøying og bæring. Skriver handleliste innimellom, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1846 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg har avsluttet innhandling alene - og jeg kjører bil. Nei, det får samboer ta seg av. Slitsomt med bøying og bæring. Skriver handleliste innimellom, da Heldig med bil! Vi har ikke det, men låner av svigers når de er hjemme. Føler meg jo litt egoistisk, men jeg går 24/7 og ruger på vårt barn. Da bør jo han kunne ta ansvar for enkle ting som å handle inn litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. februar 2015 #1847 Del Skrevet 12. februar 2015 Enn så lenge går det greit å være med på handling, jeg er jo en handlingens kvinne Men det er ikke nødvendig, mannen spør alltid før han drar hjem fra jobb om/hva han skal handle. Det hender jeg bare lar ham gjøre det, men jeg syns det er koselig å være med innimellom også jeg. Tenker det blir mer styr når man skal handle med en unge på slep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #1848 Del Skrevet 12. februar 2015 Det er urimelig, hormoner eller ei! Greit at alle forsåvidt har lik rett til å drikke det opp, men man forventer jo at en liter melk skal vare lenger enn en natt, så syns definitivt de burde dratt og kjøpt ny Her pleide jeg å dra på butikken aleine for det meste før, men nå drar vi sammen Og vi kjører også fra inngangsdøra til butikkdøra ... Så jeg syns mannen din burde handle, jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1849 Del Skrevet 12. februar 2015 Nå har vi endelig fått trappa på plass! Nå mangler vi litt i annen etasje + litt bygging i første etasje. Nå har det jo tatt så lang tid at jeg faktisk ikke orker å gjøre noe fysisk arbeid uten å få masse vonde kynnere. Det er jo såå mye jeg vil gjøre, men orker jo ingenting? Bah! Håper vi blir ferdig til baby kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. februar 2015 #1850 Del Skrevet 12. februar 2015 I dag er det ei skikkelig hormonelldame i huset. Nemlig meg! Klikka for meg da jeg skulle spise frokostblanding og så at noen hadde drukket opp melka jeg hadde kjøpt i går. Hvorfor skal den gravide gå på butikken og bære tungt hjem?? Jeg er dritlei av å ha med mat inn i huset, og at andre spiser det opp. I dette tilfellet var det broren til H også som har drukket opp melk, UTEN og gidde å reise på butikken selv. Selv om jeg går hjemme nå så er jeg for søren ikke noen andres hushjelp!! Sånt hater jeg. Drikker man opp, så man kjøpe ny. Ikke forvente at andre skal gjøre det. I hvert fall ikke vi som er gravide. Hurra for trappa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #1851 Del Skrevet 12. februar 2015 Nå har vi endelig fått trappa på plass! Nå mangler vi litt i annen etasje + litt bygging i første etasje. Nå har det jo tatt så lang tid at jeg faktisk ikke orker å gjøre noe fysisk arbeid uten å få masse vonde kynnere. Det er jo såå mye jeg vil gjøre, men orker jo ingenting? Bah! Håper vi blir ferdig til baby kommer Jippii! Kjenner meg godt igjen i det å ikke orke å gjøre det man vil gjøre! Jeg har ikke vært plaget med kynnere da, har bare vært utslitt, så du har det jo enda verre da :/ Har dere folk rundt dere som kan hjelpe til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1852 Del Skrevet 12. februar 2015 Jippii! Kjenner meg godt igjen i det å ikke orke å gjøre det man vil gjøre! Jeg har ikke vært plaget med kynnere da, har bare vært utslitt, så du har det jo enda verre da :/ Har dere folk rundt dere som kan hjelpe til? Ikke på dagtid egentlig. H er på skolen stort sett hver dag, og da er det jo ingen andre her Må i såfall vente til han kommer hjem.. Men hva skal jeg da gjøre hele dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1853 Del Skrevet 12. februar 2015 Sånt hater jeg. Drikker man opp, så man kjøpe ny. Ikke forvente at andre skal gjøre det. I hvert fall ikke vi som er gravide. Hurra for trappa!!!! Enig i det! "Kan handle på vei hjem" - Ja, men det er 10 timer til og jeg er hjemme alene hele dagen OG det er glatt ute?? haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #1854 Del Skrevet 12. februar 2015 Ikke på dagtid egentlig. H er på skolen stort sett hver dag, og da er det jo ingen andre her Må i såfall vente til han kommer hjem.. Men hva skal jeg da gjøre hele dagen? Hvileeee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1855 Del Skrevet 12. februar 2015 Hvileeee? Hehe, prøver jo, men blir litt rastløs, spesielt når det er SÅ mye her nede som må fikses! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #1856 Del Skrevet 12. februar 2015 Hehe, prøver jo, men blir litt rastløs, spesielt når det er SÅ mye her nede som må fikses! Hehe, ser den .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. februar 2015 #1857 Del Skrevet 12. februar 2015 Åh, sånt er utrolig irriterende!! Håper dagen ble bedre etter hvert i alle fall. Nå er du jo 38 uker da, så baby kan jo i teorien komme når som helst! Men, som Tusla sa lenger opp her, du får ikke snike i køen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1858 Del Skrevet 12. februar 2015 Åh, sånt er utrolig irriterende!! Håper dagen ble bedre etter hvert i alle fall. Nå er du jo 38 uker da, så baby kan jo i teorien komme når som helst! Men, som Tusla sa lenger opp her, du får ikke snike i køen!! Hehehe, Kan du føde snart eller???! Jeg er også utålmodig Føder ikke før leiligheta er ferdig! Men før 1. mars, avtalt med svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #1859 Del Skrevet 12. februar 2015 Hehehe, Kan du føde snart eller???! Jeg er også utålmodig Føder ikke før leiligheta er ferdig! Men før 1. mars, avtalt med svigermor Blæh, bitre LilleNinja kommer for å si; "DU er utålmodig? " Hehe, hvorfor før 1. mars ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1860 Del Skrevet 12. februar 2015 Blæh, bitre LilleNinja kommer for å si; "DU er utålmodig? " Hehe, hvorfor før 1. mars ? Hehehe, ja, du er kanskje den som er mest utålmodig, vil jeg tro? Hun jobber mye borte i ukedagene, og den uken reiser hun til enten Stockholm eller København. Hun vil jo være her mens jeg føder, tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå