Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siste dag over! Merkelig følelse. Det har ikke gått opp for meg ennå.. Fikk kake, tøfler til lillemor og to stk bodyer. En med logo for firmaet jeg jobber for. Samt kollegaen min holdt tale!! Ååh ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag over! Merkelig følelse. Det har ikke gått opp for meg ennå.. Fikk kake, tøfler til lillemor og to stk bodyer. En med logo for firmaet jeg jobber for. Samt kollegaen min holdt tale!! Ååh ❤️

Aww, høres superkoselig ut :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippeeeer.... (alltid feil, men tipper likevel) 3. mars :)

Haha, du er ivrig! Du tipper på to datoer, altså? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper 5 mars!

Da tipper jeg 5. mars :)

Jeg vil tippe! 2 mars :)

Jeg tippeeeer.... (alltid feil, men tipper likevel) 3. mars :)

Ført dere opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig avslutning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kroppen min er stresset over at de holder på med oppussing (hele leiligheten er FULLT av støv - kan ikke være der.) og at jeg har hatt siste arbeidsdag. Har lette mensmurringer i ryggen som kommer og går, og litt nedpress. Nå må jeg finne sofaen og hvile - kan ikke føde før trappa er på plass! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kroppen min er stresset over at de holder på med oppussing (hele leiligheten er FULLT av støv - kan ikke være der.) og at jeg har hatt siste arbeidsdag. Har lette mensmurringer i ryggen som kommer og går, og litt nedpress. Nå må jeg finne sofaen og hvile - kan ikke føde før trappa er på plass! :ler:

Du kan ikke føde før meg, heller, så bare knip igjen :dry:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke føde før meg, heller, så bare knip igjen :dry:

:fnise:

Haha, stemmer! Du kan få føde først ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I dag har jeg ved to anledninger fått våte flekker på kjolen min (har ikke BH under..) Føles merkelig :P Ellers føler jeg ikke at lillemor ligger med hodet ned. Jeg kan ikke få det til å stemme da jeg ser formen på magen. Den er helt weird!! Skal til jordmor om 18 februar, så hun kan vel sjekke på nytt da. Dere i slutten av svangerskapet: hvor ofte går dere til JM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos jordmor 34+1, 36+1, 38+1 - neste time er 39+4, men det tror jeg kanskje er fordi hun skal ha vinterferie uken etter. Så da blir det vel overtidskontroll på sykehuset etter det, eventuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tid du går i møte :) Et tips er å prøve å ikke bite over for mye de dagene du går hjemme. Jeg ble hvertfall mer stresset enn det ganget meg ;) Tipper 4. Mars jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...