Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken behandling tok du? Bra du var fornøyd!

Fikk denne pakken:

Artesia Mum to Be Day Spa ca. 2 timer

Artesia Facial med farging av vipper, Artesia Mum to Be Massage, lunsj og tilgang til fasiliteter.

Pris: 2395,-

Massasjen foregikk ved at jeg lå på siden, på en varm benk med pute under hodet og mellom knærene. Ansiktsbehandlingen lå jeg på rygg, men det gikk faktisk bra! Mulig fordi jeg hadde pute under knærene? Under ansiktsbehandlingen så brukte hun forskjellige type kremer og den ene luktet så SYKT IPA! Ble instant øltørst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne pakken:

Artesia Facial med farging av vipper, Artesia Mum to Be Massage, lunsj og tilgang til fasiliteter.

Massasjen foregikk ved at jeg lå på siden, på en varm benk med pute under hodet og mellom knærene. Ansiktsbehandlingen lå jeg på rygg, men det gikk faktisk bra! Mulig fordi jeg hadde pute under knærene? Under ansiktsbehandlingen så brukte hun forskjellige type kremer og den ene luktet så SYKT IPA! Ble instant øltørst :P

Ååå, så deilig! Vurderer å mase på samboer. "jeg vil oooogsååå!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du skulle tatt med alle oss på spa altså! Håper du kosa deg :)

Mulig den invitasjonen ble borte i posten altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne pakken:

Hørtes deilig ut!! Vurderte å bytte til den pakken men vil heller ha noe å se frem til etter svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes deilig ut!! Vurderte å bytte til den pakken men vil heller ha noe å se frem til etter svangerskapet.

Kan anbefale SPA etter fødsel også. I massasjen så tar de liksom ikke skikkelig i. Det savnet jeg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg møtt Spiremor til lunsj! Alltid så koselig og vi skravler og vi skravler :) Stakkars de rundt oss, de må jo riste på hodet av alle rare samtaletemaer :P

I dag er det forresten en stor dag! I dag tidlig var det ei dame som gav meg plassen sin på bussen. Det har ALDRI skjedd før. Jeg bor i Oslo vest, og her alle opptatte med seg selv. Hele tiden. Ble veldig glad for å kunne sitte :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg møtt Spiremor til lunsj! Alltid så koselig og vi skravler og vi skravler :) Stakkars de rundt oss, de må jo riste på hodet av alle rare samtaletemaer :P

I dag er det forresten en stor dag! I dag tidlig var det ei dame som gav meg plassen sin på bussen. Det har ALDRI skjedd før. Jeg bor i Oslo vest, og her alle opptatte med seg selv. Hele tiden. Ble veldig glad for å kunne sitte :)

Det er rart hvordan tiden flyr, jeg hadde ikke rukket toget om ikke du hadde minnet meg på klokka :P I hodet mitt var klokka fremdeles rundt to! Og jeg håper at ingen lytter når vi snakker, det er jo tidvis veldig typiske gravidsamtaleemner, som ikke egentlig egner seg til spisetid for andre :fnise:

Hurra for plass på bussen!! :hoppendeglad: Verden går fremover, selv om du måtte se poppeklar ut for at noen skulle ta hintet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser lista ut nå:

18 februar

Dama som eier blomsterbutikken borte i gata som ville at jeg skulle føde på hennes manns fødselsdag

21 februar

Spiremor

24 februar

MissStiles

26 februar

Lillemeg90

Lilleninja

28 februar

Nautika

svigerbror

Hvitløk

1 mars

Androide

2 mars OUL-termin

Blomst12

3 mars

Kaospåtobein

Lilleninja

Ulzzang

4 mars

Essie_

Studenten

Skyblue

5 mars

Saltsild

Trampe

8 mars

Teriyaki

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at folk gir fra seg plassen. Det gjør meg glad å se :)

Jepp! Jeg gir alltid plassen min til andre som trenger det mer. Viktig å tenke på menneskene rundt oss. Vi er på samme klode og i samme situasjon (vi vet ikke hvorfor vi er her på kloden!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg gir alltid plassen min til andre som trenger det mer. Viktig å tenke på menneskene rundt oss. Vi er på samme klode og i samme situasjon (vi vet ikke hvorfor vi er her på kloden!).

Jeg er så enig! Jeg holder med deg i det. Jeg prøver også å gi plassen min til folk som trenger det. Det er en veldig liten ting, og samtidig så kan det hjelpe så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Deg også? Blir det kake tror du?

Jeg og. Sjefen min nevnte før han dro på forretningsreise at de andre måtte ordne noe godt til lunsj. Håper det. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og. Sjefen min nevnte før han dro på forretningsreise at de andre måtte ordne noe godt til lunsj. Håper det. Du da?

Ja, vil nesten tro det er noe ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...