Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Det føles nok rart ja! Husker jeg synes det var både merkelig og utrolig deilig forrige gang. Da jobbet jeg fram til permisjon. Nå meker jeg jo ikke overgangen i det hele tatt, men om ikke annet er det jo deilig å ikke ha status "sykemeldt" lenger. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Time hos jordmor overstått! De måler ikke estimert vekst på ABC fordi den ofte har store avvik. Alt så bra ut, selv om vekta i følge meg selv viste litt for mye. Er nok mye vann i kroppen nå :) hodet lå langt ned men ikke riktig festet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Time hos jordmor overstått! De måler ikke estimert vekst på ABC fordi den ofte har store avvik. Alt så bra ut, selv om vekta i følge meg selv viste litt for mye. Er nok mye vann i kroppen nå :) hodet lå langt ned men ikke riktig festet.

Greit at alt så bra ut med lille :) Husk at vannet i kroppen forsvinner etter fødsel, da, sammen med mye av vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at alt så bra ut med lille :) Husk at vannet i kroppen forsvinner etter fødsel, da, sammen med mye av vekta.

Hehe, ja. Det kan umulig være at jeg har gått opp 5 kilo på 3 uker med å spise de kjeksene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være så godt å snart være i permisjon! Vel fortjent, bare siste innspurt igjen jo!

Og jeg sikler på akkurat samme vogna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er du jo snart ferdig! Så deilig og så etterlengtet det må være :hug:

Ja'aa! Utrolig rart også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en natt. Måtte legge meg tidlig i går, var så sliten. Våknet litt før tolv og hadde skikkelig vondt i magen. Skikkelig magekrampe og ikke minst helt syke lyder fra magen. Må ha vært enten pølsa fra Narvesen eller mat fra Egon. Fikk gått på do et par ganger og det hjalp, men trodde et øyeblikk at SPA-turen vår i dag spøkte litt. Føler meg bedre nå, men finnes ikke sulten. Lå nok få i meg noe mat da første behandling hos Artesia er kl. 11

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være så godt å snart være i permisjon! Vel fortjent, bare siste innspurt igjen jo!

Og jeg sikler på akkurat samme vogna ;)

Ja, er nå det skumle begynner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke moro med dårlig mage, men bra at du ble bedre så fort :) Kos dere masse på spa! Er bare bittelitt misunnelig ;)

Prøvde forresten å finne bagels med kanel og rosiner, men de har det verken på den lokale Remaen eller Meny. Hvilken butikk har du funnet dem hos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke moro med dårlig mage, men bra at du ble bedre så fort :) Kos dere masse på spa! Er bare bittelitt misunnelig ;)

Prøvde forresten å finne bagels med kanel og rosiner, men de har det verken på den lokale Remaen eller Meny. Hvilken butikk har du funnet dem hos?

Takk :) skal rapportere tilbake! Jeg fant de på Coop Mega og på Meny. Sjekket nede i byen? De er sabla gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har vi fått dato på installasjon på trapp! Hullet i gulvet tas på fredag og mannen kommer og setter inn trapp neste onsdag! Wiii!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) skal rapportere tilbake! Jeg fant de på Coop Mega og på Meny. Sjekket nede i byen? De er sabla gode!

Jeg får se om jeg finner i dag, siden jeg uansett skal ned til byen for behandling. De høres så sykt gode ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har vi fått dato på installasjon på trapp! Hullet i gulvet tas på fredag og mannen kommer og setter inn trapp neste onsdag! Wiii!! :) :)

Hurra, da er ventetiden straks over!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på SPA!!

Kos deg på spa! :)

Kos deg på spa! :)

Takk! Det var absolutt verdt pengene! Så deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...