Emma3 Skrevet 7. juni 2004 #1 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det nokon som veit kor eg kan finne ein fin og enkel sengegavl som ikkje kostar for mykje? Leitar etter ein heilt enkel ein, gjerne i mørkt tre. Vil ikkje invistere så mykje i ein sengegavl, sia vi skal flytte om ikkje så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 7. juni 2004 #2 Del Skrevet 7. juni 2004 På Ide Skeidar har de enkle gavler, og på Bohus! De vi så på for ca. 6 mnd siden kostet fra 1500,- og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 7. juni 2004 #3 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva med bare å kjøpe en kryssfiner plate som du så beiser mørk og skrur opp på veggen over sengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juni 2004 #4 Del Skrevet 7. juni 2004 Fretex... Eller IKEA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. juni 2004 #5 Del Skrevet 8. juni 2004 Kom tilfeldigvis over en på ikea.no til 69 kroner. Her er linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 8. juni 2004 #6 Del Skrevet 8. juni 2004 Kom tilfeldigvis over en på ikea.no til 69 kroner. Her er linken Dette var jo en sengehest ikke en gavl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. juni 2004 #7 Del Skrevet 8. juni 2004 :oops: Jeg trodde det var det samme jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. juni 2004 #8 Del Skrevet 8. juni 2004 Kommer stadig over nye ting jeg. Forhåpentligvis til riktig gjenstand denne gangen Skeidar Skeidar2 Skeidar3 Jeg leter selv etter sprinkelseng, derfor så mange linker. Kom på at noen lette etter sengegavl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 8. juni 2004 Tusen takk :bukke: Den linken, Sandra, var super. Fann akkuratt den sengegavlen eg leita etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. juni 2004 #10 Del Skrevet 8. juni 2004 Ingen årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå