pinar Skrevet 9. april 2014 #41 Skrevet 9. april 2014 Taco (texmex varianter fra santa maria etc, ekte taco er kjempe godt). Sushi Julemat Oreokake Fårikål Makroner Hummer Yade sjokoladen
casablancas Skrevet 9. april 2014 #42 Skrevet 9. april 2014 Pasta; bolognese, carbonara, lasagne - ikke glad i det. Komler. Og selvsagt frossenpizza, som noen nevner, men har selv aldri hørt at det er særlig oppskrytt...
casablancas Skrevet 9. april 2014 #43 Skrevet 9. april 2014 Ellers elsker jeg alt som nevnes her, bortsett fra kremkaker.
Butter Skrevet 9. april 2014 #44 Skrevet 9. april 2014 Ribbe - skjønner ikke at halve norge på selveste julaften skal spise et tørt kjøttstykke med fettbiter på toppen. Svinekjøtt generelt - tørt, kjip smak. lapskaus - ok hverdagsmat, men ikke god søndagsmiddag. cupcakes- enig med den som skrev at det var en tørr klump med søtt kliss (hvertfall de jeg har smakt) ellers fatter jeg ikke at folk bruker div posesauser til ellers gourmetmiddager!
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 9. april 2014 #45 Skrevet 9. april 2014 Makroner Cupcakes Cottage cheese Kesam Alt med Oreo Fårikål Pinnekjøtt Kokosvann Mørk sjokolade
Gjest Badebuksa Skrevet 9. april 2014 #46 Skrevet 9. april 2014 Ostekake ja! Makrell vil jeg nevne og, fysj....
Avalon Skrevet 9. april 2014 #47 Skrevet 9. april 2014 Laks. Oreo kjeks, jeg liker kaka du får kjøpt på cafèer, men priker av kjeksen. Er bare interessert i den hvitekremen All annen kjøpe sjokoladekjeks, er bare tørt som papp og smaker høgg. Taco. Faijtas (eller hvordan det nå skrives). All kjøpepizza, gjelder for meg også f.eks pizzabakeren, dolly og peppes osv. Karbonader bacon
Pringle Skrevet 9. april 2014 #49 Skrevet 9. april 2014 Kvikklunsj, og alt som inneholder oliven eller soltørket tomat.
mia pia Skrevet 10. april 2014 #50 Skrevet 10. april 2014 Ser det er mye som går igjen her! Da er det nok helt klart oppskrytt! - Biff - Bacon - Julemat - Cottage cheese - Sushi - Peanøttsmør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå