Solstrålemamma Skrevet 8. april 2014 #21 Skrevet 8. april 2014 Franske oster. Multekrem er heller ikke min favoritt. Ribbe. Men det blir jo smak og behag.
Gjest Crazycatlady Skrevet 8. april 2014 #22 Skrevet 8. april 2014 (endret) Pinnekjøtt,raspeballer,fårikål,marsipankake,kamskjell. Ferdigmat tar jeg ikke med engang,for det går ikke an å være oppskrytt i mine øyne.Er det virkelig noen som kjøper grandis når de virkelig skal spise noe godt til middag for eksempel? Edit:Kylling ja.Smaker ingenting og jeg syns egentlig bare at det er ekkelt. Endret 8. april 2014 av Crazycatlady 2
Gjest Belle âme Skrevet 8. april 2014 #23 Skrevet 8. april 2014 Er det virkelig oppskrytt? Jeg synes frossenpizzaer bare får pepper jeg Det er ihvertfall svært, svært sjeldent jeg ser at noen har noe som helst positivt å si om dem (men de spiser dem jo alikevell da ) Det jeg syns er oppskrytt er: Kylling Smoothie Julemat Sushi "Alle" spiser jo grandiosa og syns det er dritgodt, eg syns det smaker papp med fake paprika
Gjest Lille-pus Skrevet 8. april 2014 #25 Skrevet 8. april 2014 Oreokjeks og alle kakene de inngår i.... det blir som regel alt for søtt for meg.
Medlem Skrevet 8. april 2014 #26 Skrevet 8. april 2014 Pinnekjøtt, fårikål, Joikakaker, rakfisk, blåskjell, reker, ...
Kvist Skrevet 8. april 2014 #27 Skrevet 8. april 2014 Oreos, makroner, taco... ser jeg er enig med flere her. Og den typiske grillmaten, gjennomstekt saltmarinert og gjerne oransjefarget kjøtt som er mer eller mindre svidd utenpå, servert med ferdigkjøpt potetsalat og blandet salat. Noe så grenseløst kjedelig! Og nei, ventepølse trekker ikke inntrykket veldig opp. 1
Gjest crazycatlady Skrevet 8. april 2014 #28 Skrevet 8. april 2014 Pinnekjøtt, fårikål, multer, raspeballer og kraftige oster. Grøss og gru.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #29 Skrevet 8. april 2014 Vafler, bløtkake, lutefisk, Kvæfjord-kake, multer, cupcakes (det er jo bare vanlig muffins med kvalm smørkrem på) Og alle de kakene som lages i programmer som typ Cake Boss. De ser fine ut, men smaker forferdelig. Anonymous poster hash: 65888...b40 1
Leo Skrevet 8. april 2014 #30 Skrevet 8. april 2014 Østers = smaker snørrGåselever = fett med litt emmen leversmakHummer = grovt fiskekjøtt som smaker mest saltvann
Chien Skrevet 8. april 2014 #31 Skrevet 8. april 2014 Makroner - smaker søt sånn derre pappmasjé man lagde på barneskolen. Cottage Cheese - smaken er grei, men helhetsopplevelsen trekker veldig ned når den kornete, klumpete konsistensen minner om melk eller yoghurt som har stått noen uker for lenge i kjøleskapet. Speltlomper - er visstnok blitt utrolig populært, og man kan bruke dem til "alt". Nei, det kan ikke brukes til alt, fordi det smaker faktisk helt grusomt. Enchiladas - forstår ikke helt poenget med denne matretten som barer smaker middels greit, når det føles som en slags mellomting mellom Taco, Fajitas, Pizza og Lasagne.
Gjest gloria Skrevet 9. april 2014 #32 Skrevet 9. april 2014 diverse gryteretter, fårikål (smaker nada), pudding, hjemmelaget knekkebrød.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #33 Skrevet 9. april 2014 Makroner - smaker søt sånn derre pappmasjé man lagde på barneskolen. Cottage Cheese - smaken er grei, men helhetsopplevelsen trekker veldig ned når den kornete, klumpete konsistensen minner om melk eller yoghurt som har stått noen uker for lenge i kjøleskapet. Speltlomper - er visstnok blitt utrolig populært, og man kan bruke dem til "alt". Nei, det kan ikke brukes til alt, fordi det smaker faktisk helt grusomt. Enchiladas - forstår ikke helt poenget med denne matretten som barer smaker middels greit, når det føles som en slags mellomting mellom Taco, Fajitas, Pizza og Lasagne. Hvordan kunne jeg glemme disse to? Når man leser sånne fitness-blogger,så virker det som toppen av lykke er cottage cheese med fun light rullet i en speltlompe. Cottage cheese lukter oppkast, og minner meg om sånne heslige klumper som av og til kommer fra mandlene ved forkjølelse. Aldri i livet om jeg spiser cottage cheese på nytt. Anonymous poster hash: 65888...b40 1
MarianneE Skrevet 9. april 2014 #34 Skrevet 9. april 2014 Biff og ymse steik. For mye kjøtt på tallerken og man må tygge i evigheter
debattanten Skrevet 9. april 2014 #35 Skrevet 9. april 2014 Blåskjell er ekkelt, men de gir faktisk god kraft av en eller annen grunn Sånn ferdigtaco som halve Norge spiser hver helg. Ferdigmat og halvfabrikat generelt. Er litt i tvil, men kanskje sushi er litt oppskrytt. Syns det er ok, men ikke så fancy som folk skal ha det til.
Karmosin Skrevet 9. april 2014 #37 Skrevet 9. april 2014 Sunnmørsk kakebord. Alt er kvalmende søtt, motbydelig og uspiselig, og hvis man prøver å snike seg unna kakefråtseriet får man hele sunnmørsslekten på nakken til evig tid. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #40 Skrevet 9. april 2014 Julemat og sushi. Anonymous poster hash: e6d30...edb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå