Silvermist Skrevet 8. april 2014 #1 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg trenger et engelsk uttrykk/ordtak som tilsvarer "magen blir mett før øynene". Hjelp er velkomment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 8. april 2014 #2 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) http://idioms.thefreedictionary.com/_/dict.aspx?rd=1&word=one's+eyes+are+bigger+than+stomach "I'm afraid that my eyes were bigger than my stomach." Nærmeste jeg kan komme på .. Endret 8. april 2014 av iGirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Del Skrevet 8. april 2014 Det uttrykket kjenner jeg ikke på norsk en gang så veldig usikker på engelsk uttrykk. Hva vil uttrykke si egentlig? Altså, kan du forklare meningen bak uttrykket? Anonymous poster hash: afe9f...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Del Skrevet 8. april 2014 Mmmja… Det er ikke helt det samme, men ligner: 'appetite comes with eating' Anonymous poster hash: b2a5a...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvermist Skrevet 8. april 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 8. april 2014 Magen blir mett før øynene brukes ofte som et lite tillegg når man oppfordrer folk til å forsyne seg flere ganger, i stedet for å forsyne seg for mye på en gang - og måtte kaste mat fordi man ble mett. Takk for svar folkens, og kom gjerne med flere forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. april 2014 #6 Del Skrevet 8. april 2014 One's eyes are bigger than one's stomach - heter visstnok det på engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #7 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg har hørt nord-briter si "I guess my eyes outnumbered my stomach again!", men har ingen kilde. Anonymous poster hash: ec1ef...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå