AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg dater en fyr nå, kjempe bra type! En ekte gentleman. Bare lurer på, hvis jeg inviterer han på overnatting. Er det da greit at jeg sier nei til sex? Vi har ikke hatt sex enda, vil vente sålenge som mulig.. eller burde jeg droppe overnatting da? Anonymous poster hash: 6b5d6...c21
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Det er alltid greit å si nei til sex det vet jeg, men blir det ikke litt dårlig gjort hvis jeg ikke gjør det? XSamboeren min ble sint hvis han ikke fikk sex hver dag, så er vant med at dt er sånn dt skal være når man sover sammen.Anonymous poster hash: 6b5d6...c21
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg dater en fyr nå, kjempe bra type! En ekte gentleman. Bare lurer på, hvis jeg inviterer han på overnatting. Er det da greit at jeg sier nei til sex? Vi har ikke hatt sex enda, vil vente sålenge som mulig.. eller burde jeg droppe overnatting da? Man skal være passe underutviklet til sinns hvis man tror at det der er lurt. Hvis en date ber deg på overnatting så kommer de fleste mennesker til å få forventninger om sex. Du kommer til å skuffe han skikkelig og mulig han føler seg lurt. Jeg lurer på hva som foregår i hodet ditt i siden du i det hele tatt lurer på om dette er en dårlig idee. Anonymous poster hash: 95ea5...db0 13
Blod Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Du kan jo si at du ikke inviterer han til å sove over for å ha sex 7
Tøytigern Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Dårlig idé. Skikkelig dårlig idé. Luremus, kaller man de som driver sånn. Jeg ville ikke lagt meg sammen med ei dame jeg var keen på, for å "bare sove", når vi aldri hadde vært intime med hverandre før. Det er plageri. Mulig en kvinne ikke fatter sånt, men til din opplysning er det å plage en mann. 16
Tøytigern Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Du kan jo si at du ikke inviterer han til å sove over for å ha sex Med andre ord inviterer man til å tilbringe kvelden sammen før han drar. Hjem til seg.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Man skal være passe underutviklet til sinns hvis man tror at det der er lurt. Hvis en date ber deg på overnatting så kommer de fleste mennesker til å få forventninger om sex. Du kommer til å skuffe han skikkelig og mulig han føler seg lurt. Jeg lurer på hva som foregår i hodet ditt i siden du i det hele tatt lurer på om dette er en dårlig idee. Anonymous poster hash: 95ea5...db0 Da kan det vel godt være at jeg er det da Når jeg var yngre var det naturlig at man kunne sove sammen uten å ha sex, idag virker det som det er umulig.. at man er ganske fucka som sier nei, eller underutviklet som du sier.. sex er alt idag.. men da lar jeg være, er bare det at han bor et stykke unna. Hadde vært koselig å tilbringe mer tid med han Anonymous poster hash: 6b5d6...c21 2
Tøytigern Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 (endret) Da kan det vel godt være at jeg er det da Når jeg var yngre var det naturlig at man kunne sove sammen uten å ha sex, idag virker det som det er umulig.. at man er ganske fucka som sier nei, eller underutviklet som du sier.. sex er alt idag.. men da lar jeg være, er bare det at han bor et stykke unna. Hadde vært koselig å tilbringe mer tid med han Anonymous poster hash: 6b5d6...c21 Sikkert koselig for han å tilbringe en natt med å undertrykke ereksjon og sæduttømming, som han naturlig vil få behov for fordi han finner deg tiltrekkende og dere er i en intim nærhet i en seng,- og la han våkne med smerter i pungen,så du kan kooose deg med en mann i senga.. Men for all del. Du bør kanskje skjønne at du er voksen, nå? Endret 8. april 2014 av Tøytigern 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Kan ikke dere bare kose litt, og sovne sammen, i stedet for å ha sex? Man kan lett være intim uten sex Anonymous poster hash: 3e456...632 5
Tøytigern Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Kan ikke dere bare kose litt, og sovne sammen, i stedet for å ha sex? Man kan lett være intim uten sex Anonymous poster hash: 3e456...632 Og gi han intime stimuli hele natta, uten et sekund til å hente seg inn igjen og ta det rolig? 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Kan ikke dere bare kose litt, og sovne sammen, i stedet for å ha sex? Man kan lett være intim uten sex Anonymous poster hash: 3e456...632 det dt jeg lurer på om er greit. Har vært borti en for en stund siden som ville sove med meg, prøvde seg ikke fordi han ville vise han ikke var en "gris", må innrømme det gjorde godt inntrykk..og når vi først hadde sex, så var det den beste sexen noen sinne )Anonymous poster hash: 6b5d6...c21 1
Tanuki Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Du kan jo invitere ham, men si klart i fra at du ikke er klar for sex enda, så slipper han å bli skuffet. 9
Weewiwee Skrevet 8. april 2014 #14 Skrevet 8. april 2014 (endret) Helt enig med Tøytigern her, og jeg er en kvinne på 20. Jeg hadde ikke klart kun å sove ved siden av en fyr jeg fant attraktiv/likte godt. Det hadde blitt kjempetøft. Endret 8. april 2014 av Weewiwee 5
Haribo24 Skrevet 8. april 2014 #15 Skrevet 8. april 2014 Eksen min og jeg brukte i starten bare å overnatte hos hverandre uten å ha sex. Synes det bare var koselig det 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 En x av meg ga meg sengen sin, og så sov han selv på sofaen første kvelden vi møttes. Venninnen min dro meg med på fest, og vi skulle egentlig hjem den kvelden, men så hooket hun opp med en fyr der. Å jeg kom meg ikke hjem alene, så jeg skulle egentlig sove på sofaen. Han innrømmet at han hadde hatt veldig lyst til å sove med meg, men at han ikke ville virke for pågående. Vi sov sammen en gang før han prøvde seg i det hele tatt også. Han gjorde det for å vise meg at han ikke bare var ute etter sex, og fordi han virkelig likte meg. Kompisene hans mobbet han for det etterpå, for han er ikke akkurat typen som gjør sånt... hehe Menn som ber meg med hjem første kvelden er ikke kjæreste materiale, og til nød bruk og kast!!Anonymous poster hash: 85da5...83b 2
Gjest heihade Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 Du er fri til å gjøre akkurat hva du vil. Men jeg vil anbefale deg å være veldig tydelig på hva du mener med det, ovenfor ham. Etter min erfaring, når du sier "vi kan sove sammen, men jeg skal ikke ligge med deg" så tenker mange menn "hun sier det nå, men jeg beholder troen". Så lenge du er klar med ham og han fortsatt har lyst til å sove over så kan du da vel gjøre dette. Tro det eller ei, men det finnes menn som ikke er som tøytigern og som setter pris på menneskelig kontakt selv om det ikke innebærer sex. Det kan være en fin måte for dere å bli kjent med hverandre på, så lenge det ikke ender med at han ligger og håper og tenker på sex hele tiden. Det kommer helt an på fyren din. 15
petterm Skrevet 8. april 2014 #18 Skrevet 8. april 2014 Enig med heihade. Vær tydelig på at du ikke vil ha sex. Spør han om han har lyst til å overnatte allikevel. 2
Nanami Skrevet 8. april 2014 #19 Skrevet 8. april 2014 Synes flere svar her virker helt syke. Såklart kan man sove sammen uten å ha sex. Jeg har flere ganger invitert en date til å sove over pga lang vei hjem eller dersom siste tog går veldig tidlig. Det betyr ikke at man må ha sex. Bare si ifra på forhånd. Si at du veldig gjerne vil tilbringe mer tid med han, og at han godt kan overnatte så han slipper den lange veien hjem, men du er ikke klar for sex enda så du vil bare si ifra om at det ikke kom til å skje. Respekterer han ikke det så er han ikke noe å spare på. Alle gutter klarer seg vel med en natt uten å komme. 17
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 Haha, alle menn er ikke som tøytigeren her altså. Synes det er koselig å sove sammen uten å hatt sex først jeg Ja, gjør litt vondt i ballene neste dag, men det er verdt det vanligvis! Anonymous poster hash: c687a...e8d 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå