AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Jeg har strikket på et Mor Signe teppe og har strikket det diagonalt. Klarte å huske oppskriften feil (fant jeg ut når jeg skulle begynne med fellingen...) Oppskriften er slik: "..strikker du 3 m 1 kast i begynnelsen av hver pinn. Strikk slik til du nesten har brukt opp en bunt. Felling: Strikk 3 m 1 kast 3 m sm i begynnelsen av hver pinn. Når du har 6 m igjen feller du 1 m per pinn til det er 3 m igjen. Fell av." Og jeg har strikket slik: Et kast på maske nr. 2 på hver pinne.. Hvordan skal jeg ta fellingen da? Anonymous poster hash: d4615...359
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Strikk 2 masker og kast som du har gjort til nå, strikk sammen 3 masker. For å få hullkanten jevn gjør du det til du har 4 igjen. Fell 1 maske på neste omgang. Fell av de siste 3. Hvis du fulgte oppskriften i starten vil hullkanten bli bittelitt skjev i det hjørnet hvor du begynte, men absolutt ikke så mye at noen legger merke til det. Anonymous poster hash: ff387...30b 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Det er et eget håndarbeidforum her inneAnonymous poster hash: bd68c...525
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå