Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2004 #1 Del Skrevet 7. juni 2004 Endelig skal jeg til oslo (om 14 dager) for å finne meg noe klær, men jeg finnes ikke kjennt!! Er det noen som har noen tips ang butikker som har klær i store str? (i oslo, altså ) Vet jo om H&M, men tenker på litt andre butikker.. Gjerne med adresser.. :oops: Blir kjempe glad for tips! (skal på slektstreff ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 7. juni 2004 #2 Del Skrevet 7. juni 2004 Vet at Marina Rinaldi (Paleet - Karl Johans gt.) har klær i store størrelser, det finnes også en kjede som heter Gerd Stor Mote (eller noe slikt), men vet ikke hvor de har butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2004 #3 Del Skrevet 7. juni 2004 Her er Gerds Stor mote i Oslo: Besøksadresse Bogstadv. 1 0355 Oslo en i: Jernbanesvingen 6, 1400 Ski og i: Claude Monets allé 21, 1338 Sandvika De ligger hvertfall der i følge gulesider.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2004 #4 Del Skrevet 7. juni 2004 Du kan også se Her og her. Den siste ligger ikke i Oslo, men i Drammen, Vikersund og på Hønefoss. Men det er en liten katalog på nettet, og en kan bestille via web. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. juni 2004 #5 Del Skrevet 7. juni 2004 Big lady i Skippergaten har ofte mye fint.. - (og ofte ikke så kjerringaktig som Gerds Stor mote) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 7. juni 2004 #6 Del Skrevet 7. juni 2004 Siply4you i Akersgata. Har kule klær i store størrelser og kjempebra service. Ikke så tantete som mange av de andre store-klær butikkene. Ligger tvers over veien for t-baneutgangen. (Stortinget t-banestasjon utgang Akersgata) (Om du går fra Karl Johan mot VG/Dagbladet så får du det på høyre side bare noen meter etter at du har krysset Grensen, og før du kommer til avisene.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2004 #7 Del Skrevet 8. juni 2004 Siply4you i Akersgata. Har kule klær i store størrelser og kjempebra service. Ikke så tantete som mange av de andre store-klær butikkene. JA! Jeg tilber Simply4You! (gleder meg til skattepengene da skal det handles!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 9. juni 2004 #8 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan er prisnivået hos Simply4you? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 10. juni 2004 #9 Del Skrevet 10. juni 2004 Eufemia på St. Halvardsplass i Gamlebyen. De har masse fint i romslige str. Særlig mye fint i lin! ANBEFALES!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 10. juni 2004 #10 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvordan er prisnivået hos Simply4you? Sånn dyrere enn h&M men ikke design-priser. Topper til 250 - 400 kroner Bukser 500 - 800 kroner... tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #11 Del Skrevet 10. juni 2004 Tusen takk, jenter! Har allerede vært i Hønefoss å sjekka ut den butikken der (som de også har i drammen) Var en del fint der... *sikle-sikle* Gleder meg MASSE til å dra nedover å shoppe til uka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juni 2004 #12 Del Skrevet 14. juni 2004 Tusen takk, jenter! Har allerede vært i Hønefoss å sjekka ut den butikken der (som de også har i drammen) Var en del fint der... *sikle-sikle* Gleder meg MASSE til å dra nedover å shoppe til uka!! Kos deg på shoppingtur! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 14. juni 2004 #13 Del Skrevet 14. juni 2004 Foruten HM har også Kappahl og Lindex store størrelser. Jeg er for tden superfornøyd for jeg har funnet ut at jeg passer str. 46 i noen av klærne hos Vivikes. Så nå har jeg fått litt spreke sommerfarger på piratbukser og skjorter/topper. (Kjedeklærne er ofte veldig kjedelige.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. juni 2004 #14 Del Skrevet 14. juni 2004 Simply 4 You fører stort sett Dominique og Simply. Du finner kolleksjoner her: Simply og Dominique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juni 2004 #15 Del Skrevet 14. juni 2004 Simply 4 You fører stort sett Dominique og Simply. Du finner kolleksjoner her: Simply og Dominique Mye fint, der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 15. juni 2004 #16 Del Skrevet 15. juni 2004 Ja Dominique har jeg kjøpt før. Det ar en butikk på Økern som førte det merket. Men nå har de lagt ned. :cry: Fine klær fine klær for store kvinner. De er verken ungpikeaktige eller kjærring. For oss "unge voksne". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. juni 2004 #17 Del Skrevet 20. juni 2004 Mye av Dominique-klærne føres av Gerds Stormote i Bogstadvn og av Simply 4 You. Ellers er det en ny butikk på Økern som heter Liva???? Samme innehaver som hadde Cappucino på Økern i "gamle dager". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 21. juni 2004 #18 Del Skrevet 21. juni 2004 ÅÅÅÅÅ da har de sikkert Domimique. Jeg får ta meg en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 21. juni 2004 #19 Del Skrevet 21. juni 2004 Fant ikke simply 4 you. Er den borte??? Er det sandwichbar der nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 21. juni 2004 #20 Del Skrevet 21. juni 2004 Mnei.... den skal være der den... var der i allefall i midten av mai. Og da snakket hun om de nye varene som skulle komme inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå