Gå til innhold

Forsvunnet tampong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruk en kjøkkenpinsett.

Anonymous poster hash: 5906c...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å prøve med en skje? En lang teskje hadde sikkert vært det beste. Hvis du presser skjeen inn mot skjedeveggen og opp slik at du forsøker å komme opp på siden av tampoengen, så når du kjenner at du er fremme vipper du litt frem og drar nedover? Viktig at du stopper om du kjenner at du dytter den lenger inn da, men det funket hvertfall da jeg mistet noe inni der en gang :fnise:

Anonymous poster hash: e419b...694

Dette høres aboslutt ikke ut som noe jeg vil prøve! En skje? :fnise: Men du skal ha for at du har de ballene som trengs for å gjøre det. Tør jeg forresten å spørre om hva det var du mistet noe oppi der? :grine:

Anonymous poster hash: 7e79d...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet en tampong en gang. Jeg spurte min bestevenninne, og hun hjalp meg ut av situasjonen. Slapp en tur til legen hvertfall ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Tampongen blir lettere å presse ut dersom den er full, så gjerne du skulle tatt deg et bad først? Når jeg leser tråder som denne kjenner jeg at jeg er glad jeg har en så kort skjede at jeg kan komme til over alt selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en venninne som måtte på legevakten og "operere" den ut. Den hadde vært der inne i mange dager.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Hva med å prøve med en skje? En lang teskje hadde sikkert vært det beste. Hvis du presser skjeen inn mot skjedeveggen og opp slik at du forsøker å komme opp på siden av tampoengen, så når du kjenner at du er fremme vipper du litt frem og drar nedover? Viktig at du stopper om du kjenner at du dytter den lenger inn da, men det funket hvertfall da jeg mistet noe inni der en gang :fnise:

Anonymous poster hash: e419b...694

:hoho:Å gudbedre, for en fantastisk formulering :hoho: Ikke bare bare å sitte i åpent landskap når man leser sånt på nett, hehe :hoho:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, jeg fikk den ut!! Satt meg på huk og gransket veldig godt, hadde gjemt seg rett ved livmoren, og jeg hadde ikke kjent det ettersom jeg var såå forsiktig. Men den er ihvertfall ute for godt. Og fremover blir det ikke noe kombo med alkohol og tampong ihvertfall ..



Anonymous poster hash: 7e79d...dfe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg fikk den ut!! Satt meg på huk og gransket veldig godt, hadde gjemt seg rett ved livmoren, og jeg hadde ikke kjent det ettersom jeg var såå forsiktig. Men den er ihvertfall ute for godt. Og fremover blir det ikke noe kombo med alkohol og tampong ihvertfall ..

Anonymous poster hash: 7e79d...dfe

Jeg håper virkelig den hadde gjemt seg rett bak livmorhalsen og ikke livmoren.....hadde den vært ved siden av livmoren så tror jeg det ville vært en smertefull opplevelse å få dyttet en tampong opp igjennom livmorhalsen for så å perforere livmoren og legge seg ved siden av...........

Men uansett: hurra for at du fikk den ut:D

Og til deg som fikk venninna di til å grave oppi skjeden........snakk om bestevenninner!

Anonymous poster hash: 4ff71...4db

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig den hadde gjemt seg rett bak livmorhalsen og ikke livmoren.....hadde den vært ved siden av livmoren så tror jeg det ville vært en smertefull opplevelse å få dyttet en tampong opp igjennom livmorhalsen for så å perforere livmoren og legge seg ved siden av...........

Men uansett: hurra for at du fikk den ut:D

Og til deg som fikk venninna di til å grave oppi skjeden........snakk om bestevenninner!

Anonymous poster hash: 4ff71...4db

Hehe, mente livmorhalsen ja :fnise:

Tusen takk! Slapp å dra til legen for dette. Og det er jeg KJEMPE glad for!

Anonymous poster hash: 7e79d...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trygg plass å gjemme kredittkortet når du er i utlandet i alle fall.



Anonymous poster hash: 13a54...a91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...