Gå til innhold

Forsvunnet tampong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex mens jeg hadde tampong. Men så full som jeg var så hadde jeg glemt det .. inntil vi hadde sex igjen når vi våknet, og han sa hans penis traff noe som gjorde det ukomfortabelt for ham. Så kom jeg på ''åfaen, jeg hadde jo egentlig en tampong i meg''. Jeg hadde ikke blødninger, derfor hadde jeg helt glemt av at jeg i det hele tatt har hatt mensen. Var tydeligvis min siste dag. Men uansett, jeg løp på do, uten å avsløre noe (såklart), for å kjenne etter det. Men jeg kjenner fortsatt ikke noe tampong der. Og jeg har virkelig ikke råd til å dra hos legen nå for tiden.

Er det flere som har opplevd lignende? Og en tampong kan da ikke forsvinne? Jeg kan muligens ha kastet det og ikke ha husket det når jeg var så full, men så er det jo denne kommentaren hans da .. såå, hvordan får jeg dette ut?

Jeg forstår at dette virker tullete, men jeg hadde settet pris på seriøse svar!



Anonymous poster hash: 7e79d...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legen hvis du er usikker! Helt seriøst, det er ikke verdt å sette helsen din på spill for å spare penger. Du kan få en regning på legekontoret som du betaler når du får råd.



Anonymous poster hash: 13a54...a91
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i bruksanvisningen at dersom tråden ryker feks, så skal du sette deg på do og presse som om du må bæsje.

Om den ikkje kjem ut, så ville eg ha nevnt for mamma eller pappa (sjølv om eg er flytta heimefrå) at eg må ein tur til legen, men har ikkje råd. Då får du sikkert låne penger til legetime :) Du treng jo ikkje nevne kvifor du skal til legen :P Evt dikt opp noko.

PS du MÅ gå til legen om den ikkje kjem ut. Du kan få toxic shock syndrome eller infeksjoner.

Endret av Vill
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen hvis du er usikker! Helt seriøst, det er ikke verdt å sette helsen din på spill for å spare penger. Du kan få en regning på legekontoret som du betaler når du får råd.

Anonymous poster hash: 13a54...a91

Det står i bruksanvisningen at dersom tråden ryker feks, så skal du sette deg på do og presse som om du må bæsje.

Om den ikkje kjem ut, så ville eg ha nevnt for mamma eller pappa (sjølv om eg er flytta heimefrå) at eg må ein tur til legen, men har ikkje råd. Då får du sikkert låne penger til legetime :) Du treng jo ikkje nevne kvifor du skal til legen :P Evt dikt opp noko.

PS du MÅ gå til legen om den ikkje kjem ut. Du kan få toxic shock syndrome eller infeksjoner.

Det er ikke det at jeg må spare, det er det at jeg virkelig ikke har noe råd til det. Men skal prøve å få til noe. Jeg har lest litt om det på nettet, og alle er sånn ''hvis den hadde vært der, så hadde du kjent det''.

Dette er veldig pinlig :P Men takker og bukker for svar! Og jeg leste litt om toxic shock syndrome, og vil helst IKKE dø av bakterier som er forårsaket av sporløst forsvunnet tampong i vagina :fnise:

Anonymous poster hash: 7e79d...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare å bruke litt glid/spytt og en finger eller to og lirke den ut?

Undrer meg alltid på hvorfor kvinner poster om tamponger, kondomer og annet de har fått stappet oppi underlivet. Det er snakk om en liten åpning, ikke en uendelig grotte. Hvis man ikke får lirket ut en tampong fordi man ikke finner den tror jeg det er på tide med knipeøvelser.



Anonymous poster hash: fc752...8d9
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare å bruke litt glid/spytt og en finger eller to og lirke den ut?

Undrer meg alltid på hvorfor kvinner poster om tamponger, kondomer og annet de har fått stappet oppi underlivet. Det er snakk om en liten åpning, ikke en uendelig grotte. Hvis man ikke får lirket ut en tampong fordi man ikke finner den tror jeg det er på tide med knipeøvelser.

Anonymous poster hash: fc752...8d9

Husk at jeg hadde sex, med en mann som ikke har den minste penisen. Tampongen blir dyttet da ganske langt opp. Og det KAN hende jeg har tatt den ut ute å ha husket det, men spørsmålet mitt er da om det er mulig at den dyttes så langt opp at man ikke kjenner det. Jeg beklager for manglende kunnskap om dette temaet, det er derfor jeg spør, ikke for å hisse deg opp :)

Anonymous poster hash: 7e79d...dfe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det samme, og jeg fikk ikke tak i den selv! Enden på visa var at kjæresten måtte stappe fingrene inn og lirke den ut.. Håper jeg aldri må oppleve det igjen :P Prøv å sette deg på huk med spredte knær og press/knip, slik at den kommer lenger ned i skjeden. Hvis du ikke får den ut i løpet av morgendagen ville jeg ringt å bestilt en legetime, altså..



Anonymous poster hash: 0e07d...aad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare å bruke litt glid/spytt og en finger eller to og lirke den ut?

Undrer meg alltid på hvorfor kvinner poster om tamponger, kondomer og annet de har fått stappet oppi underlivet. Det er snakk om en liten åpning, ikke en uendelig grotte. Hvis man ikke får lirket ut en tampong fordi man ikke finner den tror jeg det er på tide med knipeøvelser.

Anonymous poster hash: fc752...8d9

Er ikke TS, men det er da like normalt å ha kniping som ville bevegd ting oppover - ikke nedover.

Anonymous poster hash: 5fa55...79a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg må spare, det er det at jeg virkelig ikke har noe råd til det. Men skal prøve å få til noe. Jeg har lest litt om det på nettet, og alle er sånn ''hvis den hadde vært der, så hadde du kjent det''.

Dette er veldig pinlig :P Men takker og bukker for svar! Og jeg leste litt om toxic shock syndrome, og vil helst IKKE dø av bakterier som er forårsaket av sporløst forsvunnet tampong i vagina :fnise:

Anonymous poster hash: 7e79d...dfe

Det står om toxic shock syndrome i alle bruksanvisninger i tampongesker. Det er derfor dei anbefaler å ikkje ha tampongen i meir enn 8 timer om gangen.

Lån penger fra foreldre eller venner. Du bør absolutt gå til legen for å vere sikker. :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde meg en gang! Og vet du hva? Det var 4 dager etter jeg putta den inn det! Det lukta så fælt under sex at jeg måtte gå å sjekke om det var noe galt. Heiv meg i dusjen og fikk panikk fordi jeg kjente noe der nede. Tenkte jo ikke at det var en tampong. Kjæresten ble hysterisk og trodde jeg spontanaborterte eller noe, så jeg kasta han ut av badet og satt meg på dassen. Fikk lirka ufyseligheten ut til slutt og ble jo mer enn letta. Trodde livet var over.

Nå lo jeg så jeg skreik over min egen dumskap. Tenk at jeg klarte å gjøre det her.. :skratte:

Det gikk i alle fall helt fint. Bruk glidemiddel, ta deg god tid og ikke stress. Den finner veien ut.

En ting skal være sikkert; jeg kommer ikke til å bruke særlig til tampong i fremtiden..



Anonymous poster hash: 92658...d28
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan ikke forsvinne opp. Sett deg på huk og kjenn godt etter i alle kriker og kroker, systematisk rundt opp i der. Har du ikke lange nok fingre til å kjenne livmorhalsen, er det ikke sikkert du finner den. Dra så til legen eller på legevakten, så fisker de den ut for deg hvis den fortsatt er der. Jeg jobber legevakten, og det er ikke sjelden med slike problemstillinger.

Anonymous poster hash: 74e8d...1a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme, og jeg fikk ikke tak i den selv! Enden på visa var at kjæresten måtte stappe fingrene inn og lirke den ut.. Håper jeg aldri må oppleve det igjen :P Prøv å sette deg på huk med spredte knær og press/knip, slik at den kommer lenger ned i skjeden. Hvis du ikke får den ut i løpet av morgendagen ville jeg ringt å bestilt en legetime, altså..

Anonymous poster hash: 0e07d...aad

Det skjedde meg en gang! Og vet du hva? Det var 4 dager etter jeg putta den inn det! Det lukta så fælt under sex at jeg måtte gå å sjekke om det var noe galt. Heiv meg i dusjen og fikk panikk fordi jeg kjente noe der nede. Tenkte jo ikke at det var en tampong. Kjæresten ble hysterisk og trodde jeg spontanaborterte eller noe, så jeg kasta han ut av badet og satt meg på dassen. Fikk lirka ufyseligheten ut til slutt og ble jo mer enn letta. Trodde livet var over.

Nå lo jeg så jeg skreik over min egen dumskap. Tenk at jeg klarte å gjøre det her.. :skratte:

Det gikk i alle fall helt fint. Bruk glidemiddel, ta deg god tid og ikke stress. Den finner veien ut.

En ting skal være sikkert; jeg kommer ikke til å bruke særlig til tampong i fremtiden..

Anonymous poster hash: 92658...d28

Jeg ler så jeg griner her jeg sitter! Så utrolig pinlig at kjæresten må dra det ut, og enda mer hysterisk å tro at man spontanaborterer! :skratte:

Får jeg den ikke i løpet av tirsdag, så skal jeg ture innom legen! Takk for at dere delte det med oss andre :fnise:

Anonymous poster hash: 7e79d...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står om toxic shock syndrome i alle bruksanvisninger i tampongesker. Det er derfor dei anbefaler å ikkje ha tampongen i meir enn 8 timer om gangen.

Lån penger fra foreldre eller venner. Du bør absolutt gå til legen for å vere sikker. :) Lykke til!

Den kan ikke forsvinne opp. Sett deg på huk og kjenn godt etter i alle kriker og kroker, systematisk rundt opp i der. Har du ikke lange nok fingre til å kjenne livmorhalsen, er det ikke sikkert du finner den. Dra så til legen eller på legevakten, så fisker de den ut for deg hvis den fortsatt er der. Jeg jobber legevakten, og det er ikke sjelden med slike problemstillinger.

Anonymous poster hash: 74e8d...1a7

Jeg er ikke den jenta med de lengste fingrene, men skal prøve så godt jeg kan. Takker for svar! Kjenner det begynner å stinke, men sikkert jeg som er paranoid ..

Anonymous poster hash: 7e79d...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke TS, men det er da like normalt å ha kniping som ville bevegd ting oppover - ikke nedover.

Anonymous poster hash: 5fa55...79a

Ikke hvis du presser.

Anonymous poster hash: fc752...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så jeg griner her jeg sitter! Så utrolig pinlig at kjæresten må dra det ut, og enda mer hysterisk å tro at man spontanaborterer! :skratte:

Får jeg den ikke i løpet av tirsdag, så skal jeg ture innom legen! Takk for at dere delte det med oss andre :fnise:

Anonymous poster hash: 7e79d...dfe

Du må dra på legevakten, du kan ikke gå rundt i flere døgn med en tampong i skjeden.

Eventuelt får du huke deg ned og lete litt grundigere. Som nevnt er ikke skjeden en svær grotte, det er en liten åpning (som trekker seg sammen etter man har hatt sex). Hvis du har en tampong i skjeden må du jo klare å kjenne det.

Anonymous poster hash: fc752...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis du presser.

Anonymous poster hash: fc752...8d9

Pressing og kniping er da to helt forskjellige funksjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pressing og kniping er da to helt forskjellige funksjoner.

Funderte selv litt over dette ..

Anonymous poster hash: 7e79d...dfe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pressing og kniping er da to helt forskjellige funksjoner.

Men man bruker mange av de samme musklene.

Smil litt da, Chloe. Synes du kverulerer rundt i alle mulige tråder her på KG, alltid ilter og sur.

Anonymous poster hash: fc752...8d9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man bruker mange av de samme musklene.

Smil litt da, Chloe. Synes du kverulerer rundt i alle mulige tråder her på KG, alltid ilter og sur.

Anonymous poster hash: fc752...8d9

Slenger ikke rundt meg med smileys, det kan jeg sikkert bli bedre på. Men jeg syns jeg holder meg saklig og hjelpsom, sånn stort sett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve med en skje? En lang teskje hadde sikkert vært det beste. Hvis du presser skjeen inn mot skjedeveggen og opp slik at du forsøker å komme opp på siden av tampoengen, så når du kjenner at du er fremme vipper du litt frem og drar nedover? Viktig at du stopper om du kjenner at du dytter den lenger inn da, men det funket hvertfall da jeg mistet noe inni der en gang :fnise:



Anonymous poster hash: e419b...694
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...