AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #61 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg kler meg rent, pent og praktisk til hverdags. De som bruker flere timer hver dag på hår, sminke og klær må ha et ganske kjedelig og overfladisk liv, fra mitt perspektiv. Jeg kler meg som meg. At noen kaller det mannlig/feminint kunne ikke brydd meg mindre.Anonymous poster hash: 7a0b5...36d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 7. april 2014 #62 Del Skrevet 7. april 2014 Nå har jeg virkelig kjent etter, og konklusjonen er denne: jeg føler meg nøyaktig like feminin i treningsklær og kjole, men jeg føler meg finere i kjole. I tillegg kan jeg rapportere at ingen av de to damene jeg bare måtte se litt ekstra på i dag hadde strippersko og topp forkledd som kjole. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 7. april 2014 #63 Del Skrevet 7. april 2014 Er folk så kørka i huet at de ikke skjønner hvorfor russiske kvinner er ekstra opptatt av å finne "drømmemannen"? Null demokrati og ræva økonomiske vilkår = rik mann blir løsninga. Silikon og fettsuging(som er utbredt i Russland) blir en potensiell inngangsport i et steinhardt marked hvor prisen er at du slipper ha barna i suppekøen til Røde Kors mot at du ligger med en løk av en riking. Hvis du er heldig, den løken kan jo bare velge hundre andre med like mye silikon- og dermed tar man facelift i tillegg for å øke markedsverdien sin. Selvsagt kan man satse på jentedrømmen om å bli journalist, men med mindre du har lyst å føle på "er det idag jeg blir drept i trappeoppganga mi" så dropper du det. Så da er det jo kjempefint at vi fremelsker russiske kvinners evige søken mot skjønnhet, slik at løkene kan fortsette å dra tassen sin til damer. Dette gjelder også forøvrig thailandske kvinner som ikke kommer fra rike familier. Faen så korte i nøtta folk skal være her inne til tider. Hmmm, da er jeg en av de kørka. Skal vi se; Russland har 143 millioner innbyggere. I følge Lincoln er det underskudd på menn, (med andre ord sannsynligvis ikke flere enn 65 millioner da) og halvparten av disse er alkiser (som igjen er rundt 32,5 millioner). Da er det igjen 32,5 millioner menn som rundt 80 millioner russiske kvinner sloss om, med våpnene facelift, restylane og fettsuging. Av disse 32,5 millionene er det altså noen rike løker som er målet, skal vi gjette at det maks kan være 10 prosent? Altså knappe 4 millioner. Konklusjoner: 75 millioner russiske kvinner har et grusomt liv (fratrukket 10 millioner- de som ekter en rik løk/eventuelt er elskerinna til den samme løken) - Stakkars alle damene, undertrykking og et uanstendig liv. 60 millioner russiske menn er enten null eller svært lite verdt, de er enten alkiser, middelmådige eller fattige. Måtte de dø hele bunten, who cares lizzm... Kul verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 7. april 2014 #64 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg prøver å se ut som meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 7. april 2014 #65 Del Skrevet 7. april 2014 Hmmm, da er jeg en av de kørka. Skal vi se; Russland har 143 millioner innbyggere. I følge Lincoln er det underskudd på menn, (med andre ord sannsynligvis ikke flere enn 65 millioner da) og halvparten av disse er alkiser (som igjen er rundt 32,5 millioner). Da er det igjen 32,5 millioner menn som rundt 80 millioner russiske kvinner sloss om, med våpnene facelift, restylane og fettsuging. Av disse 32,5 millionene er det altså noen rike løker som er målet, skal vi gjette at det maks kan være 10 prosent? Altså knappe 4 millioner. Konklusjoner: 75 millioner russiske kvinner har et grusomt liv (fratrukket 10 millioner- de som ekter en rik løk/eventuelt er elskerinna til den samme løken) - Stakkars alle damene, undertrykking og et uanstendig liv. 60 millioner russiske menn er enten null eller svært lite verdt, de er enten alkiser, middelmådige eller fattige. Måtte de dø hele bunten, who cares lizzm... Kul verden. Welcome to Russia. Det er et av verdens mest bisarre land, om ikke du har fått det med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rådyr Skrevet 7. april 2014 #66 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg ser veldig feminin ut fra naturens side, men føler meg ikke så feminin. Foretrekker jeans og t-skjorte, og bruker sjelden kjole. Føler meg ukomfortabel med det. Går dog gjerne med litt hæler. Sminker meg som regel når jeg skal på jobb eller på byen, ellers ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 7. april 2014 #67 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Welcome to Russia. Det er et av verdens mest bisarre land, om ikke du har fått det med deg. Det var vel omtrent det Adolf fra Østerrike også mente. Er ikke nesten alle andre det, sånn bortsett fra oss selv, Sverige, USA og muligens Danmark (under tvil på grunn av språket og manglende respekt for alkohol i lunsjen)? Det er mitt inntrykk når jeg diskuterer med Ola og Kari. Endret 7. april 2014 av Gorgonzola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 7. april 2014 #68 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Det var vel omtrent det Adolf fra Østerrike også mente. Tror ikke han mente de var spesielt bisarre, han så vel helst på dem som undermennesker. Men hele den vestlige verden av i dag er vel skjønt enige om at Russland er et helt sprøtt land. Hvordan du har unngått å få med deg det, og hvorfor du tar det så jævlig personlig må gudene vite. Endret 7. april 2014 av Lincoln Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 7. april 2014 #69 Del Skrevet 7. april 2014 Hvordan du har unngått å få med deg det, og hvorfor du tar det så jævlig personlig må gudene vite. Jeg har ikke unngått å få meg at Russland er et spesielt land sammenlignet med vårt eget. Jeg bare utfordret den tunge generaliseringen i tråden. Jeg tar det ikke personlig. Ikke tror jeg på guder som eventuelt må vite heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 7. april 2014 #70 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Jeg har ikke unngått å få meg at Russland er et spesielt land sammenlignet med vårt eget. Jeg bare utfordret den tunge generaliseringen i tråden. Jeg tar det ikke personlig. Ikke tror jeg på guder som eventuelt må vite heller. Hehe Satt på spissen, det skjønte du jo. Men når det er sagt er det faktisk lagd dokumentarer om skjønnhetsindustri og deriblant Russland. Hvorpå partnermarkedet er en åpenbar grunn, akkurat som overalt andre steder i varierende grader, er en stor årsak bak høy andel kosmetiske operasjoner. En norsk kvinne tar seg jo heller ikke silikon, restylane og hairextensions kun fordi hun er på leit etter noe tilfeldig å kaste bort penger på. Men hun dama der er ikke like avhengig av å finne seg en ektemann for å ha et bra liv med greie økonomiske vilkår som endel andre er. Det er ikke kødd, selv om det kan høres slik ut. Det er jo en grunn til at russiske og thailandske kvinner(og mange andre nasjonaliteter hvor det er stor fattigdom i deler eller hele landet) mer enn gjerne er på nettsider for å finne seg ektemenn i vestlige land, da gjerne land med høyere grad av likestilling enn landet de selv kommer fra Endret 7. april 2014 av åffårno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 7. april 2014 #71 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Satt på spissen, det skjønte du jo. En norsk kvinne tar seg jo heller ikke silikon, restylane og hairextensions kun fordi hun er på leit etter noe tilfeldig å kaste bort penger på. Jepp, det skjønte jeg. Hvorfor norske kvinner bedriver fiksing å kroppen fra de fyller 15 er om ikke et uforståelig så i hvert fall et beklagelig faktum og det handler definitivt IKKE om de ekle slemme mennenes sedvanlige undertrykking. Men om blogger, internt jentegruppepress og alskens motehysteriske påvirkninger. Men la oss for all del gjøre det (også) til et samfunnsproblem der vi plasserer de porselenskjøre stakkarene i offer-båsen og venter på Gahr Støre og andre med en snasen badge på jakkeslaget der han formaner at nå må menn ta ansvar........ Avsporing? Ja jøss men jeg bare måtte. Kanskje ikke - dere må slutte å bortforklare skjønnhetstyranniet og hysteriet Endret 7. april 2014 av Gorgonzola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 7. april 2014 #72 Del Skrevet 7. april 2014 Jepp, det skjønte jeg. Hvorfor norske kvinner bedriver fiksing å kroppen fra de fyller 15 er om ikke et uforståelig så i hvert fall et beklagelig faktum og det handler definitivt IKKE om de ekle slemme mennenes sedvanlige undertrykking. Men om blogger, internt jentegruppepress og alskens motehysteriske påvirkninger. Men la oss for all del gjøre det (også) til et samfunnsproblem der vi plasserer de porselenskjøre stakkarene i offer-båsen og venter på Gahr Støre og andre med en snasen badge på jakkeslaget der han formaner at nå må menn ta ansvar........ Avsporing? Ja jøss men jeg bare måtte. Kanskje ikke - dere må slutte å bortforklare skjønnhetstyranniet og hysteriet Nei, men på sitt vis handler jo mye vi driver med om vår "verdi" på et eller annet marked. Og det russiske idealet med litt vel utspjåket ytre og lettere bekledninger handler jo ikke om å gjøre seg aktuell akademisk eller fordi det er passende i russisk klima. Det er jo ingen hemmelighet at kvinner har brukt/fått/blitt fratatt makt i kraft av kropp og utseende, og menn tilsvarende i kraft av penger og posisjon. Enkelte nasjoner har litt mindre og litt mer trykk på dette avhengig av hvor likestilte man er kjønnsmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #73 Del Skrevet 8. april 2014 Hvorfor handler alle innleggene om Russland? Anonymous poster hash: 44ffe...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #74 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg går ikke utafor døra uten i det minste å gå kledd i jeans eller kjole. Å gå med joggebukse er for meg heelt feil, selv om det bare er for å gå bort til butikken. Jeg forbinder det med slasker. Skal jeg ut en dag og håret mitt er fett, så vasker jeg det. Anonymous poster hash: 43871...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onica Skrevet 10. april 2014 #75 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg er veldig lite feminin av meg, men ønsker å være litt mer kvinnelig enn det jeg er. Promper og raper, har ingenting å si om kjæresten eller kompisen er i rommet. Jeg pleier å sminke meg, det varierer hvor mye fra dag til dag, mascara, dipliner, og gjerne litt øyeskygge. Foundation hvis jeg føler huden har fått pustet nok de siste dagene Ellers er ikke garderoben veldig oppdatert og feminin, ønsker meg nye klær. Måten jeg prater på og hvordan jeg ordlegger meg kan være maskulint til tider Liker ikke å sitte med bena i kryss. Synets ofte det er ubehagelig, så om jeg ikke må, så gjør jeg det ikke. Manikyr hender, men ikke noe jeg prioriterer. Jeg har vel alltid vært litt "tøff" og ville ikke virke for dullete på barne og ungdomsskolen siden jeg ikke likte jentene som var det. Av misunnelse - kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå