Mike Waters Skrevet 7. april 2014 #41 Del Skrevet 7. april 2014 Feminin for meg ligger ikke nødvendigvis i mengden sminke, avstanden mellom gulv og hæl, og/eller synligheten av underlivet i all offentlighet, men hver sin smak. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #42 Del Skrevet 7. april 2014 Er det bare jeg som ser på russiske damer som trashy? De lukter billig, bruker billig sminke, kler seg i billige materialer etc. Ingen regel uten unntak, nei, men når vi først er inne i dette alle-russiske-damer-under-samme-kam-sporet. For å svare på spørsmålet til TS; jeg kler meg etter kroppen min. Tilfeldigvis blir det ganske feminint. Liker å fremheve smal midje osv. Anonymous poster hash: 8833e...3cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 7. april 2014 #43 Del Skrevet 7. april 2014 Hvorfor? Hvorfor ikke ? Inspirert av tråden om russiske damer og påstanden om at norske damer ser mannete utAnonymous poster hash: 44ffe...2f8 Ikke overfeminin men jeg liker å kle meg kvinnelig Ser alt for mange jenter som kler seg i store vide joggebukser og hettegensere, eller bare ser helt for jævlig ut i klesstilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 7. april 2014 #44 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Hvor ser man alle disse kvinnene i vide joggebukser og hettegensere? På campingplassen? På joggetur? På Legekontoret? Endret 7. april 2014 av Mike Waters 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 7. april 2014 #45 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg prøver ikke å se feminin ut i det hele tatt, men når jeg danser får jeg hofter som jeg jobber F med for å ikke ha for mye av. Ångående hun russiske damen så hadde jeg nok sett på henne, men tenkt at det her blir litt for mye. Liker best den naturlige looken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 7. april 2014 #46 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg prøver ikke å se feminin ut i det hele tatt, men når jeg danser får jeg hofter som jeg jobber F med for å ikke ha for mye av. Ångående hun russiske damen så hadde jeg nok sett på henne, men tenkt at det her blir litt for mye. Liker best den naturlige looken. Hvor er bildet av den russiske dama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 7. april 2014 #47 Del Skrevet 7. april 2014 Hvor er bildet av den russiske dama? Første siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 7. april 2014 #48 Del Skrevet 7. april 2014 Ja, nå så jeg det Er jo to ytterpunker. Men var akkurat det jeg mente. Mange norske som kler seg slikt og det er så stygt. Der har vi noe å lære av russiske og også thailandske jenter. Men det finnes jo en liten mellomting, da de ofte er litt for ekstreme i å være feminine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #49 Del Skrevet 7. april 2014 Første siden! Hun er ikke russisk, det er bare Lincolns syn på hvordan en jente skal kle seg på butikken for å tilfredsstille ham. Anonymous poster hash: 32b24...050 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #50 Del Skrevet 7. april 2014 Man får jo et lite innblikk i hvordan en del av KG-damene kler seg om man leser noen av trådene på Mote, sko, klær-forumet her på KG. Anonymous poster hash: 5abf9...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 7. april 2014 #51 Del Skrevet 7. april 2014 Ja, nå så jeg det Er jo to ytterpunker. Men var akkurat det jeg mente. Mange norske som kler seg slikt og det er så stygt. Der har vi noe å lære av russiske og også thailandske jenter. Men det finnes jo en liten mellomting, da de ofte er litt for ekstreme i å være feminine Jeg synes ikke joggebukse er noe fint, men når jeg ser det tenker jeg at damen enten er opptatt eller at hun ikke vil få oppmerksomhet akkurat da. Tenker ikke at det er slik hun klær seg til vanlig. Ser sjeldent den russiskelooken, kanskje på byn av og til. Hun er ikke russisk, det er bare Lincolns syn på hvordan en jente skal kle seg på butikken for å tilfredsstille ham. Anonymous poster hash: 32b24...050 Ja, jeg kunne kanskje skrevet den russiske looken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 7. april 2014 #52 Del Skrevet 7. april 2014 Hvorvidt jeg kler meg såkalt feminint eller ikke kommer veldig an på situasjonen. Er jeg bare hjemme, en tur i butikken eller har rollespillkveld eller tegnekveld med venner går det i nerdete t-skjorter, hettejakker og jeans. Skal jeg ut på café eller noe annet sosialt som ikke er hjemme (eller forhåpentligvis i nærmeste fremtid: jobb) veksler jeg mellom overnevnte og veldig enkle kjoler/miniskjørt med en behagelig jakke/genser og strømper til. Ved festlige anledninger tar jeg den helt ut med søte/ladylike kjoler og sminke og ting i håret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 7. april 2014 #53 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Hvorvidt jeg kler meg såkalt feminint eller ikke kommer veldig an på situasjonen. Er jeg bare hjemme, en tur i butikken eller har rollespillkveld eller tegnekveld med venner går det i nerdete t-skjorter, hettejakker og jeans. Skal jeg ut på café eller noe annet sosialt som ikke er hjemme (eller forhåpentligvis i nærmeste fremtid: jobb) veksler jeg mellom overnevnte og veldig enkle kjoler/miniskjørt med en behagelig jakke/genser og strømper til. Ved festlige anledninger tar jeg den helt ut med søte/ladylike kjoler og sminke og ting i håret. Hva! En kvinne med mange lag? Har du ikke lest kjønnsrolleboken hvor det står at du skal kle deg slik og slik og fucking slik Endret 7. april 2014 av Mike Waters 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 7. april 2014 #54 Del Skrevet 7. april 2014 Hva! En kvinne med mange lag? Har du ikke lest kjønnsrolleboken hvor det står at du skal kle deg slik og slik og fucking slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 7. april 2014 #55 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Er folk så kørka i huet at de ikke skjønner hvorfor russiske kvinner er ekstra opptatt av å finne "drømmemannen"? Null demokrati og ræva økonomiske vilkår = rik mann blir løsninga. Silikon og fettsuging(som er utbredt i Russland) blir en potensiell inngangsport i et steinhardt marked hvor prisen er at du slipper ha barna i suppekøen til Røde Kors mot at du ligger med en løk av en riking. Hvis du er heldig, den løken kan jo bare velge hundre andre med like mye silikon- og dermed tar man facelift i tillegg for å øke markedsverdien sin. Selvsagt kan man satse på jentedrømmen om å bli journalist, men med mindre du har lyst å føle på "er det idag jeg blir drept i trappeoppganga mi" så dropper du det. Så da er det jo kjempefint at vi fremelsker russiske kvinners evige søken mot skjønnhet, slik at løkene kan fortsette å dra tassen sin til damer. Dette gjelder også forøvrig thailandske kvinner som ikke kommer fra rike familier. Faen så korte i nøtta folk skal være her inne til tider. Endret 7. april 2014 av åffårno 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 7. april 2014 #56 Del Skrevet 7. april 2014 Så da er det jo kjempefint at vi fremelsker russiske kvinners evige søken mot "skjønnhet", slik at løkene kan fortsette å dra tassen sin til damer. Sånn. Fixet Vil også legge til at de fleste menn løker eller ei drar tassen sin til damer, foruten de som gjør det til andre menn da selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 7. april 2014 #57 Del Skrevet 7. april 2014 Sånn. Fixet Vil også legge til at de fleste menn løker eller ei drar tassen sin til damer, foruten de som gjør det til andre menn da selvsagt. Åff kårs. Men det er noe med å velge ei normalt oppegående selvstendig dame å dra tassen etter fremfor en kandidat til Nip Tucks sykeste episoder avdeling Russland. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 7. april 2014 #58 Del Skrevet 7. april 2014 Synes ikke hun "russiske" damen på bildet kledde seg veldig feminint da men. Feminint for meg er fine skjørt, cardigans, markering av midjen, passelig høye hæler, fine kåper med innsving, naturlig sminke og hår osv. Synes ikke at singletkjoler og hookerheels er feminint hvertfall. Eneste feminint på henne var håret og blomsten. Jeg kler meg feminint noen ganger, andre ganger ikke. Går aldri ut i joggebukse og daffeklær, men går like ofte med jeans og topp som jeg går med kjoler og skjørt. Er derimot opptatt av å se velstelt ut, lukte godt og ha fine negler, men sminke går jeg sjelden med. Føler meg feminin nok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #59 Del Skrevet 7. april 2014 Hun heter Courtney Stodden for de som ikke vet det, giftet seg som tenåring med Doug Hutchinson: Anonymous poster hash: 5238c...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #60 Del Skrevet 7. april 2014 Hun heter Courtney Stodden for de som ikke vet det, giftet seg som tenåring med Doug Hutchinson: Anonymous poster hash: 5238c...aa4 Hun ser helt forjævlig ut.. Anonymous poster hash: 32b24...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå