AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Del Skrevet 6. april 2014 Hvorfor? Hvorfor ikke ? Inspirert av tråden om russiske damer og påstanden om at norske damer ser mannete utAnonymous poster hash: 44ffe...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 6. april 2014 #2 Del Skrevet 6. april 2014 Tja, går ikke med høye hæler, rød leppestift og fersk manikyr for å si det sånn, men jeg føler jo at jeg er kledd feminint. Syntes ikke norske jenter kler seg mannlig? Hvertfall ikke her i Oslo. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg prøver ikke å se mest mulig" feminin" ut for å tiltrekke meg menn eller fordi jeg synes kvinner med andre stiler er mindre kvinnelige, nei. Jeg kler meg etter behov, anledning, egen stil og tilfeldigheter, og ler litt av de som mener stilen deres er det ultimate fordi at da får de så mye beundring og så mange menn etter seg. Stilen min er det mange vil kalle typisk "kvinnelig", forresten. Anonymous poster hash: 349d6...f48 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beist Skrevet 6. april 2014 #4 Del Skrevet 6. april 2014 Noen ganger. Da er det lange, flagrende skjørt i sterke farger, korte topper, masse armbånd, fletter og perler i mitt ellers lange, krøllete hår, og selvsagt bare bein. Til daglig går jeg dog stort sett i det som er praktisk, ofte tights, topp og hettejakke. Synes likevel ikke jeg ser maskulin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Del Skrevet 6. april 2014 Ja. Anonymous poster hash: acf87...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Del Skrevet 6. april 2014 Aldri gjort noe spesielt, alltid vært ettertraktet. Anonymous poster hash: 7f596...396 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 6. april 2014 #7 Del Skrevet 6. april 2014 Nei. Jeg vet jeg er kvinne. Og det vet menn også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #8 Del Skrevet 6. april 2014 Syntes ikke norske jenter kler seg mannlig? Hvertfall ikke her i Oslo. Synes ikke jeg heller. Jeg er heterofil oslomann og har ikke tenkt at norske jenter er maskuline av seg. Det er sikkert en litt større tetthet av "gode sko" og lignende litt mindre elegante klær her enn i en del land, men så bor vi jo på Nordpolen i verdensmålestokk. Vi gutta går også mer praktisk enn elegant kledd når det er det som er fornuftig. Norske jenter er stort sett pene, oppegående, passende feminine bra damer. Storfornøyd, jeg. Anonymous poster hash: 16d2d...12f 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #9 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg har langt hår som jeg steller, bruker sminke, lakkerer neglene annenhver dag og liker å bruke kjole. Liker å se bra ut og fremstå feminint. Det er ikke noe jeg tenker altfor mye over. Jeg steller meg selv om jeg ikke har noen spesifikke planer. Bare fordi jeg liker det. Anonymous poster hash: 9df70...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 6. april 2014 #10 Del Skrevet 6. april 2014 Altså, jeg bruker jo sminke og dameklær. Men ikke mer enn vanlige norske damer, heller litt mindre. Men jeg tenker ikke at det gjør meg mer feminin. Det gjør meg forhåpentligvis litt penere. Men ikke mer kvinnelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #11 Del Skrevet 6. april 2014 Nope. Har pupper og en vagina, femenint nok det Anonymous poster hash: a92dd...06c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 6. april 2014 #12 Del Skrevet 6. april 2014 Nei, jeg prøver ikke å se "mest mulig feminin" ut. Men tror ikke det er noen som hadde beskrevet meg som maskulin likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 6. april 2014 #13 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg har langt hår som jeg steller, bruker sminke, lakkerer neglene annenhver dag og liker å bruke kjole. Liker å se bra ut og fremstå feminint. Det er ikke noe jeg tenker altfor mye over. Jeg steller meg selv om jeg ikke har noen spesifikke planer. Bare fordi jeg liker det. Anonymous poster hash: 9df70...211 Det gjør jeg og, men oppfatter ikke meg selv som utpreget kvinnelig eller supermegafeminin, iallefall ikke etter russisk standard Heldigvis kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 6. april 2014 #14 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Hvorfor? Hvorfor ikke ? Inspirert av tråden om russiske damer og påstanden om at norske damer ser mannete utAnonymous poster hash: 44ffe...2f8 Russisk dame på butikken: Norsk dame på butikken: (Ja, jeg vet at ingen av dem er hverken russisk eller norsk, bare fant noen bilder for eksempelets skyld). Endret 6. april 2014 av Lincoln 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #15 Del Skrevet 6. april 2014 Det gjør jeg og, men oppfatter ikke meg selv som utpreget kvinnelig eller supermegafeminin, iallefall ikke etter russisk standard Heldigvis kanskje. Akkurat det jeg mener også. Jeg har intet behov for å påberope meg definisjonsmakten over femininitet, selv om jeg er forfengelig og jålete. Fordommene mine tilsier at de kvinner som så hysterisk og krampaktig påstår at de er så ultrasuperkvinnelige bare fordi de er som mange av oss, sjelden er selvsikre eller trygge mennesker. Enten det, eller så har de et jævla begrenset og kunnskapsløst syn på kjønn. Anonymous poster hash: 349d6...f48 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 6. april 2014 #16 Del Skrevet 6. april 2014 Nja, jeg tenker overhodet ikke på å se mest mulig feminin ut, men jeg kan være ekstremt jålete. Jeg må gå i treningsklær store deler av dagen, og når jeg er ute av dem vil jeg aller helst slenge på meg en glitrende ballkjole, prinsessekrone og høyhælte satengsko med diamanter på, men jeg klarer heldigvis å holde meg selv litt i tøylene. Men det blir veldig ofte skjørt og kjoler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 6. april 2014 #17 Del Skrevet 6. april 2014 Russisk dame på butikken: (Ja, jeg vet at ingen av dem er russiske, bare fant noen bilder for eksempelets skyld). Så "feminin" kommer jeg aldri til å, og hadde ikke klart å se sånn ut om jeg prøvde engang. Ikke uten å se ut som jeg skulle på bad taste party hvert fall. Og tror mannen min(og menn på butikken) hadde ledd seg halvt ihjel. Jeg må si jeg føler meg fortsatt ganske feminin selv om jeg ikke ser sånn ut når jeg skal ut å kjøpe brød og melk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #18 Del Skrevet 6. april 2014 Russisk dame på butikken: Norsk dame på butikken: (Ja, jeg vet at ingen av dem er hverken russisk eller norsk, bare fant noen bilder for eksempelets skyld). Selv foretrekker jeg å skjule underlivet på dagligvarebutikken. Anonymous poster hash: 349d6...f48 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #19 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg liker faktisk bedre kvinner/damer som kler seg "helt vanlig" enn kvinner som må jåle seg til og dolle seg opp bare for å gå en tur på butikken. For meg er det viktig at hvem hun er er det skjønne og vakre ved henne, ikke det ytre. Anonymous poster hash: a229e...398 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #20 Del Skrevet 6. april 2014 Russisk dame på butikken: Prøve du å si at du foretrekker jenter som går kledd slik på butikken? I så fall tror jeg du er den eneste Anonymous poster hash: 32b24...050 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå