Ana Skrevet 17. juni 2002 #1 Del Skrevet 17. juni 2002 Hvilken selvbruningskrem vil du anbefale??? Har prøvd et par, men får ikke noe særlig farge av de! Hvilken er god for kropp, og hvilken for ansikt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 17. juni 2002 #2 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg har brukt Guerlain sin terracotta spay.Er veldig fornøyd med den.Du får en veldig fin farge av den, sammtidig som den er lett og smøre ut.Husk bare og vaske hendene etterpå. :D Koster rundt 200 kr. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 17. juni 2002 #3 Del Skrevet 17. juni 2002 setter en knapp på lancome mousse. fargen kommer fort, den lukter helt ok, og siden skummet er farget, er det veldig lett å få det jevnt. tørker fort også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernova@@ Skrevet 19. juni 2002 #4 Del Skrevet 19. juni 2002 Kanebo sin nye krem, definitivt! Jeg får desverre utslett av de fleste selvbruningskremer, men ikke av Kanebo - dessuten gir den en fantastisk naturlig farge. -supernova Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 20. juni 2002 #5 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har enda ikke funnet en bra selvbruningskrem, ser alltid ut som jeg er møkkete etter 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. juni 2002 #6 Del Skrevet 20. juni 2002 Så at Piz Buin sin krem kom veldig godt ut i test... Og så er den billig også... - Dette vet jeg egentlig ingen ting om... hehehe :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 27. juni 2002 #7 Del Skrevet 27. juni 2002 Christian Dior har en selvbrunibgs krem som er super. Når man får skolder har det ingen ting med kremen å gjøre, men hvordan man smører den på!! Bruk gjerne fuktighets krem først! Og peeling! Har du likevell skjolder skrubb huden godt etter en dag(!) da vil mye forsvinne. For skjoldene er bare overflødig krem som ikke har trukket ned i huden! elle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 28. juni 2002 #8 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg er veldig fornøyd med Piz Buins selvbruningsskum :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2002 #9 Del Skrevet 30. juni 2002 Hei! Bare lurer på når en kan dusje etter å hatt på seg selvbruningskrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 30. juni 2002 #10 Del Skrevet 30. juni 2002 På de fleste selvbruningskremer/skum står det at det skal tørke en halvtime. Jeg pleier å la det tørke enda litt til, ca en time, før jeg hopper i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saintnic Skrevet 3. juli 2002 #11 Del Skrevet 3. juli 2002 hva er prisen på lancome sin? lukter den godt? hvor lenge varer den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnanLovin Skrevet 2. august 2002 #12 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har i hele sommer (vi har jo ikke akkurat hatt den fineste sommeren her i sør ) brukt Kanebo Honey Glow self tanning, kr. 320,-. Den er jeg veldig fornøyd med. Starter med en dusj, barbering av hele ben, skrubber hele kroppen med en bodyskrubb og tilslutt tørker jeg meg godt før jeg smører meg inn med selvbruner, og så går jeg og legger meg. Når jeg står opp dagen etter har jeg en gylden og kjempelekker brunfarge. Så det er nesten blitt et pes og ta sol for meg nå, jeg får jo en penere farge med selvbruneren. Men vi har jo forskjellige hudtyper og hva vi liker og ikke liker. Men den er jeg godt fornøyd med. Jeg vet at mange synes Matis sin er veldig bra. Den får man kjøpt i hudpleiesalonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 2. august 2002 #13 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg bruker Piz Buin - og på meg er den helt perfekt. Og så koster den faktisk bare rundt 100 kroner... Je har brukt dyre kremer før, men ikke fått like godt resultat som med Piz Buin. Men kanskje det varierer litt fra hudtype til hudtype? Viktig er det i alle fall å skrubbe huden godt før man påfører den, og gjerne bruke litt fuktighetskrem på steder som knær, albuer, hæler og hårfeste. Da "blander" man ut kremen litt og unngår skjolder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ayay Skrevet 2. august 2002 #14 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har nå kjøpt piz buin sin selvbruningskrem.Mn jeg er litt usikker på om man skal ta selvbruningskrem inni ørene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #15 Del Skrevet 5. august 2002 St. Tropez er veldig bra - har sett resultatet på en venninne av meg. Tror den bare er å få i hudpleiesalonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå