AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #41 Del Skrevet 12. april 2014 Nå kommer jeg med et like teit spørsmål! Hva gjør man med baby i dusjen etter babysvømming? Tenker når babyen ikke kan sitte selv. Hvor gjør man av babyen når man vasker eget hår? Kan jo ikke akkurat ta med vogna inn? Legger man bare babyen på et håndkle på gulvet?Anonymous poster hash: b8b77...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #42 Del Skrevet 12. april 2014 Nå kommer jeg med et like teit spørsmål! Hva gjør man med baby i dusjen etter babysvømming? Tenker når babyen ikke kan sitte selv. Hvor gjør man av babyen når man vasker eget hår? Kan jo ikke akkurat ta med vogna inn? Legger man bare babyen på et håndkle på gulvet?Anonymous poster hash: b8b77...ea4 På "min" babysvømming tar nesten alle med bilstolene inn i dusjrommet (altså setter de i god avstand fra dusjen) og med håndduker rund barnet. Min er for stor til bilstoler som kan bæres så jeg legger han på en håndduk på gulvet. Har sett et par styk som har brukt vogna istedenfor bilstolen, men jeg bor så langt unna at jeg må kjøre så orker ikke ta med vogna kun for dusjenAnonymous poster hash: 67ed3...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 13. april 2014 #43 Del Skrevet 13. april 2014 Nå kommer jeg med et like teit spørsmål! Hva gjør man med baby i dusjen etter babysvømming? Tenker når babyen ikke kan sitte selv. Hvor gjør man av babyen når man vasker eget hår? Kan jo ikke akkurat ta med vogna inn? Legger man bare babyen på et håndkle på gulvet?Anonymous poster hash: b8b77...ea4 Den ene mammaen vår på babysvømminga hadde med det oppblåsbare stelleunderlaget fra ikea inn i dusjen. Det er i plast og har oppblåsbare kanter. Fungerte veldig godt ellers flere som brukte bilstol som nevnt over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #44 Del Skrevet 13. april 2014 Nå har ikke jeg barn, men kan likevel se for meg at det er uproblematisk. Dere dusjer ungen, skrur av, såper inn, skrur deretter på dusjen igjen og skyller av. Anonymous poster hash: 1b077...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carousel Skrevet 13. april 2014 #45 Del Skrevet 13. april 2014 Jeg var livredd dusjen til jeg var 3 år, redd for lyden. På ferie ble løsningen oppvaskkummen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #46 Del Skrevet 13. april 2014 Men for i helvette da!! Hvor hjelpesløs går det ann å bli?? Skremmende at foreldre må spørre andre hvordan man skal dusje sitt eget barn! Det skal ikke være nødvendig å spørre om!Anonymous poster hash: d605c...47e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #47 Del Skrevet 13. april 2014 Den ene mammaen vår på babysvømminga hadde med det oppblåsbare stelleunderlaget fra ikea inn i dusjen. Det er i plast og har oppblåsbare kanter. Fungerte veldig godt ellers flere som brukte bilstol som nevnt over Takk for tips kommer ikke til å ha med bilstol da vi bare går bort, og vogna får man ikke ta med inn her, alt for liten plass. Men oppblåsbart underlag var lurt Anonymous poster hash: b8b77...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #48 Del Skrevet 13. april 2014 Men for i helvette da!! Hvor hjelpesløs går det ann å bli?? Skremmende at foreldre må spørre andre hvordan man skal dusje sitt eget barn! Det skal ikke være nødvendig å spørre om!Anonymous poster hash: d605c...47e Det må da være lov å spørre om ting! Nå er ikke jeg TS, men fikk gode svar på hva man kan gjøre på babysvømming når man ikke har bilstol med og ikke får lov å ta inn vogna. Greit for dere som har barn allerede, men for oss som ikke har født enda er det mye nytt å tenke på Anonymous poster hash: b8b77...ea4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #49 Del Skrevet 13. april 2014 Eller så kan man bare dusje babyen mens du holder babyen, og ta grundig vask av seg selv når man kommer hjem. Blir jo ikke akkurat svett av babysvømming.Anonymous poster hash: 13a04...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 13. april 2014 #50 Del Skrevet 13. april 2014 Jeg dusjet alltid hjemme etter babysvømming. Var ingen steder å legge fra seg babyen i dusjen, og garderoben var knøttliten og stappfull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 13. april 2014 #51 Del Skrevet 13. april 2014 Babysvømming: Vi skyller grundig for å få vekk klor. Resten av vask og stell tar vi hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #52 Del Skrevet 13. april 2014 Har så har svømmehallen to babysenger med oppblåsbare madrasser i (som da tåler vann). Der kan man legge fra seg babyen. Anonymous poster hash: 40f48...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå