Gå til innhold

Gaming framfor sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fornemmer furting fra TS her.

Ja, du var kanskje gira på sex akkurat da. Men kunne det falle deg inn at han kanskje ikke var helt i de baner?
Men han ble faktisk med på det alikevel, så hvorfor furter du?

Noe av det kjipeste som finnes er sexpress når man ikke føler for det, du vet at du driver med nå?

• Liker 5
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg sliter med kronisk sykdom og er mye deprimert. Vi har også bare hatt sex en gang dette året her, og han elsker å sitte å spille på pcn. Selvom det er drit varmt ute, og jeg vil dra å bade osv.
Vi har prøvd å prate om det, men vi har liksom ikke det samme behovet for sex lenger som vi hadde før. Det er nok som mange sier at det blir en slags ond sirkel når man ikke har sex så ofte, så vil man nesten ikke ha det lenger. Noe som gjør da at typen din kanskje heller faktisk ville spille istedenfor. Det er selvfølgelig ikke sånn det skal være, men det trenger ikke å bety at han er utro forde.
Samboeren min og meg har ett relativt godt forhold selvom det innebærer mye dataspill og lite sex :P

Anonymous poster hash: 34696...746
Skrevet

Vell med gaming er det faktisk alltid litt utfordring og spenning, mens sex er en kortvarig glede som blir altfor fort repiterende(hvis man kun holder på med samme jente vel og merke).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vell med gaming er det faktisk alltid litt utfordring og spenning, mens sex er en kortvarig glede som blir altfor fort repiterende(hvis man kun holder på med samme jente vel og merke).

Du får satse på et livslangt forhold til spill da og droppe hudkontakt og nærhet.

Ta et lite rettskrivingskurs i pausene så du lærer at vel skrives med én l og det skrives repetere og ikke repitere.

Anonymous poster hash: 9f210...666

• Liker 4
Gjest Amémonos
Skrevet

Noe så stygt. Makan. Hadde ikke godtatt at min kjære prioriterte et spill foran kvalitetstid med meg enten det var snakk om sex eller noe annet. Før noen sier noe vil jeg presisere at jeg heller aldri ville prioritert å se på favorittserien min foran å være med ham, og SPESIELT ikke hvis forholdet hadde skrantet.

AnonymBruker
Skrevet

Dagen jeg prioriterer gaming framfor jenta mi, er dagen jeg kaster pcen ut av vinduet.

Det er greit å ha det som et tidsfordriv og alt det der.

Anonymous poster hash: 77c0f...112

Avtalt med kjæresten min at jeg kan game så mye jeg bare vil i ukedagene men i helgene var jeg bare hennes. Å det var hennes forslag ikke mitt:P Best girlfriend ever! Som om jeg velger gaming istedenfor henne:P

Anonymous poster hash: 6de12...168

AnonymBruker
Skrevet

Har en liten klump i magen idag. Vi har altfor lite sex. Har hatt sex en gang i år f.eks. Begge har sluttet å ta initiativ. Så jeg tenkte igår at jeg for en gangs skyld skulle ta initiativ.

Jeg freshet meg opp. Tok en dusj og barberte meg. Kom opp og fikk han med på soverommet. Vi hadde ikke sex i 5 min engang. Han måtte nemlig tilbake til spillet sitt (noe lignende WOW). Jeg ble så skuffet og lei meg. Den ene gangen jeg faktisk føler at jeg har energi til sex så "avviser" han meg.

Liten utblåsning :-(

Hvilken level er han på?

Anonymous poster hash: 0dffa...ef2

Skrevet

Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor det ene må utelukke det andre. Shit, nå følte jeg meg plutselig dritheldig.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Dagen jeg prioriterer gaming framfor jenta mi, er dagen jeg kaster pcen ut av vinduet.

Det er greit å ha det som et tidsfordriv og alt det der.

Anonymous poster hash: 77c0f...112

Det kan vel knapt sies bedre enn dette TS. Jeg klarer ikke fatte at en datamaskin kan være prioritet foran en dame..... :sjokk:

...men vi er alle forskjellige. Å prate sammen og være ærlige er iallefall første steg mot å løse et sånt problem vil jeg tro

Endret av HarryDotter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...