Gå til innhold

Gaming framfor sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en liten klump i magen idag. Vi har altfor lite sex. Har hatt sex en gang i år f.eks. Begge har sluttet å ta initiativ. Så jeg tenkte igår at jeg for en gangs skyld skulle ta initiativ.

Jeg freshet meg opp. Tok en dusj og barberte meg. Kom opp og fikk han med på soverommet. Vi hadde ikke sex i 5 min engang. Han måtte nemlig tilbake til spillet sitt (noe lignende WOW). Jeg ble så skuffet og lei meg. Den ene gangen jeg faktisk føler at jeg har energi til sex så "avviser" han meg.

Liten utblåsning :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

:klem:

Får håpe det blir bedre neste gang :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har min medfølelse. Min er hektet på smite..

Men har dere snakket om det? At du føler deg nedprioritert

Anonymous poster hash: c253a...070

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ignorerer hele gamingbiten nå, og tar heller for meg sexbiten. Kvinner er flinke til å tro at det er normalt at vi avviser, men ikke at menn gjør det.

Kanskje hans sexlyst ikke er på topp for tiden? Det er lov det, selv om du for en gangs skyld hadde freshet deg opp og hadde energi, så kanskje han ikke hadde samme lysten og energien?

Før jeg evt skyldte på andre faktorer enten det er gambling, PC-spill, TV-serier eller sportsunderholdning eller mekking av MC.... Så vil jeg råde dere til å prate sammen. Det er tydelig at den intime kommunikasjonen deres mangler like mye som intimt sexliv. Så her må dere prate sammen. Og du kan ikke velge tiden for den praten og bli snurt om han har planer. Bli enige om en tid i kveld eller i morgen når dere passer dere, og gå en tur ut sammen feks. Og prat sammen med minimalt av distraksjoner.

Anonymous poster hash: 8f787...4f7
  • Liker 8
Skrevet

Nei, vi har ikke snakket om det. Og ha, forholdet mangler kommunikasjon. Vet bare ikke helt hvor vi skal starte. Og jeg er litt redd for hva som kan komme opp.

Du har kanskje rett i at han kanskje ikke hadde energi til sex. Jeg må nok ta meg sammen og snakke med han om det.

AnonymBruker
Skrevet

Dagen jeg prioriterer gaming framfor jenta mi, er dagen jeg kaster pcen ut av vinduet.

Det er greit å ha det som et tidsfordriv og alt det der.

Anonymous poster hash: 77c0f...112
  • Liker 12
Gjest alegria
Skrevet

Det kan hende at det ikke holder med at du bare tar initiativ en dag i halvåret. Siden du skriver at du for en gangs skyld skulle ta initiativ tolker jeg det som at det var han som før var den som faktisk tok intitiativ. Regner med at man blir lei av dette over lengre periode, fordi alle har behov for å føle seg sexy for parteren sin. At partneren selv ønsker å ha sex, ikke fordi hun blir bedt om det - men fordi hun selv tar initiativ også. Jeg vet jo ikke om det er ham, eller du - eller begge som pleide å ta initiativ, men hvis du vil "redde" sexlivet er det jo bare å begynne å ta initiativ, så vil nok han også gjøre det etterhvert. Vil ikke tro det er gøy å ha sex med en man tror ikke tenner på en.

AnonymBruker
Skrevet

Gaming er gøy. Sex er meh.

Anonymous poster hash: 95ee6...1d9
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har en liten klump i magen idag. Vi har altfor lite sex. Har hatt sex en gang i år f.eks. Begge har sluttet å ta initiativ. Så jeg tenkte igår at jeg for en gangs skyld skulle ta initiativ.

Jeg freshet meg opp. Tok en dusj og barberte meg. Kom opp og fikk han med på soverommet. Vi hadde ikke sex i 5 min engang. Han måtte nemlig tilbake til spillet sitt (noe lignende WOW). Jeg ble så skuffet og lei meg. Den ene gangen jeg faktisk føler at jeg har energi til sex så "avviser" han meg.

Liten utblåsning :-(

Det er helt merkelig å se at omtrent alle her som har hatt en dårlig barndom/har opplevd vonde ting i barndommen også er i elendige forhold. På tide å ta noen aktive valg for å forbedre livskvaliteten.

Anonymous poster hash: 61f86...95c

AnonymBruker
Skrevet

haha

Anonymous poster hash: d0dac...77b
Skrevet

Gaming kan være såpass intenst for hjernen at sex ikke får plass i hjernen. Dere trenger å gjøre andre ting sammen. Som å gå en tur i fjellet, dra på kanotur eller noe i den duren. Avspenning og kropslig aktvitet er nøkkelen.

• Liker 2
Skrevet

Det kan hende at det ikke holder med at du bare tar initiativ en dag i halvåret. Siden du skriver at du for en gangs skyld skulle ta initiativ tolker jeg det som at det var han som før var den som faktisk tok intitiativ. Regner med at man blir lei av dette over lengre periode, fordi alle har behov for å føle seg sexy for parteren sin. At partneren selv ønsker å ha sex, ikke fordi hun blir bedt om det - men fordi hun selv tar initiativ også. Jeg vet jo ikke om det er ham, eller du - eller begge som pleide å ta initiativ, men hvis du vil "redde" sexlivet er det jo bare å begynne å ta initiativ, så vil nok han også gjøre det etterhvert. Vil ikke tro det er gøy å ha sex med en man tror ikke tenner på en.

Det har som oftest vært han ja, men jeg har også tatt initiativ. Dog ikke på en stund da jeg har hatt litt problemer psykisk + det har vært mye som har skjedd rundt meg. I tillegg har jeg utmattelse så jeg har vært tiltaksløs.

Det ligger så klart mer bak dette. Jeg vet ikke om det er diagnosen min (PTSD) eller om ham har vært utro, men jeg har uansett hatt en veldig dårlig magefølelse de siste månedene. Dette har så klart gjort at jeg ikke vil ha sex med han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og synes at gaming kan være mer morsomt enn sex. Dessuten kan man ikke lagre spillet om det er typ MMORPG, og om han da er midt i spillet så kan det være dumt å avslutte der og da. Du var heldig som fikk fem minutter, tbh :P

Ta heller sexen når det passer for dere. Vi har alle våre prioriteringer :) Du hadde likt det dårlig om han kom og forventet sex når du var midt i yndlingsserien din eller holdt på med noe annet, fordi han var barbert og klar for sex.

Anonymous poster hash: a2629...5e3
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Når sexen med eksen ble for kjedelig så syns jeg gaming var mer spennende enn sex. Han ville aldri gjøre noe annet enn vanlig sex, jeg trenger noe mer rått. Det skjedde aldri, og ja, vi snakket mye om det, så da ga jeg faen etterhvert. Heller ingen sex enn dårlig sex.

Anonymous poster hash: 92ec1...030
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uuu, du høres perfekt ut for meg ;)))

Menne, Prøv og få sex om morningen før han står opp, vekk han med en liten runk elns :)

Jeg er jente og synes at gaming kan være mer morsomt enn sex. Dessuten kan man ikke lagre spillet om det er typ MMORPG, og om han da er midt i spillet så kan det være dumt å avslutte der og da. Du var heldig som fikk fem minutter, tbh :P

Ta heller sexen når det passer for dere. Vi har alle våre prioriteringer :) Du hadde likt det dårlig om han kom og forventet sex når du var midt i yndlingsserien din eller holdt på med noe annet, fordi han var barbert og klar for sex.

Anonymous poster hash: d9839...1f2

AnonymBruker
Skrevet

skjedde med meg en gang også! eksen var hekta på et spill på gameboy eller hva faen de heter (jeg er ingen gamer). han ble kasta ut da han rett etter at han kom sa "jeg må bare fikse noe på spillet, jeg kan ikke lagre". han ble kasta fort ut fra min leilighet ja. hvis et spill betyr mer en sex med en man er glad i så er det noe som ikke stemmer.

Anonymous poster hash: 9c0e9...e3d
AnonymBruker
Skrevet

Ser at jeg kan virke noe harsk i det forrige innlegget mitt (Anonymous poster hash: a2629...5e3), så vil bare omformulere litt:

Dere bør nok snakke sammen og få til noe som kan fungere for begge. Kanskje han ikke skjønner at du la mye omtanke i å prøve å få litt kvalitetstid sammen med han. Har selv prøvd å overraske typen på samme måte, men han gikk fort tilbake for å fortsette med det han gjorde. Fikk jo pult, så jeg var jo fornøyd, men jeg forventet kanskje litt mer :P

Så som også andre har foreslått: få i gang kommunikasjonen. Som du skriver så har han sluttet å ta initiativ, så kanskje dere trenger en samtale for å få litt action igjen.

Husk også at det er en "ond sirkel" og gå for lenge uten slik intimitet. For lenge uten fører til at man ofte synes det er helt greit å være uten. Når man først er intim så booster det litt, slik at det kanskje skjer oftere. Dere blir mer knyttet også :)

• Liker 1
Skrevet

Vist mannen min (om jeg hadde en) hadde valgt å game ovenfor å ha sex med meg på den måten, ja, da hadde jeg endt forholdet.

AnonymBruker
Skrevet

Vist mannen min (om jeg hadde en) hadde valgt å game ovenfor å ha sex med meg på den måten, ja, da hadde jeg endt forholdet.

Så det er alt du er opptatt av? Sex?

Anonymous poster hash: 95ee6...1d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Herregud.

TS, snakk med ham. Selv om du er redd for hva som kan komme opp, må praten tas. Det blir ikke bedre av at det ignoreres.

Ta praten utenfor soverommet, si at det er viktig og at dere må få et svar på dette. Ikke si det på en sint måte, og hiv ut noen eksempler så han forstår at han kan gi deg et oppriktig svar (hvis du f.eks. sier "er det fordi jeg ikke tar vare på meg selv så bra lenger? Eller at jeg er for masete?" så forstår han at du tåler sannheten).

Anonymous poster hash: bce2e...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...