AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Del Skrevet 4. april 2014 Hvilket tørkepapir er det som er stiplet i mindre deler enn det vanlige? Det jeg har nå har deler som er sånn ca kvadratiske, men det er ett som har tørk som er omtrent halvparten, hvilket er det? Det er så mye mer praktisk, for som regel trenger jeg bare en liten bit. Anonymous poster hash: 1c38a...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. april 2014 #2 Del Skrevet 4. april 2014 Hvilket tørkepapir er det som er stiplet i mindre deler enn det vanlige? Det jeg har nå har deler som er sånn ca kvadratiske, men det er ett som har tørk som er omtrent halvparten, hvilket er det? Det er så mye mer praktisk, for som regel trenger jeg bare en liten bit. Anonymous poster hash: 1c38a...a90 Jeg tror det kan være Coops eget merke. Jeg handler for det meste på Coop Extra, fordi det er nærmest her jeg bor. Men det er sikkert den varianten i andre merker, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #3 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg tror det kan være Coops eget merke. Jeg handler for det meste på Coop Extra, fordi det er nærmest her jeg bor. Men det er sikkert den varianten i andre merker, også. Det kan godt hende det er, for jeg handler en del på coop. Vil gjerne vite det sikkert før jeg kjøper mer, men det står kanskje på pakka? Anonymous poster hash: 1c38a...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Del Skrevet 4. april 2014 Lambi har også ett.Anonymous poster hash: 32157...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Del Skrevet 4. april 2014 Lambi har også ett.Anonymous poster hash: 32157...578 Det vanlige Lambi-tørkepapiret? Anonymous poster hash: 1c38a...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. april 2014 #6 Del Skrevet 4. april 2014 Det kan godt hende det er, for jeg handler en del på coop. Vil gjerne vite det sikkert før jeg kjøper mer, men det står kanskje på pakka? Anonymous poster hash: 1c38a...a90 Jeg tror det, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 4. april 2014 #7 Del Skrevet 4. april 2014 Unik. Vi kjøper vårt på Rema, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 4. april 2014 #8 Del Skrevet 4. april 2014 Serla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 4. april 2014 #9 Del Skrevet 4. april 2014 Lambi har også, som nevnt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 4. april 2014 #10 Del Skrevet 4. april 2014 Serla er mykt og godt, med "halve" ark, og selges bl.a. på Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #11 Del Skrevet 4. april 2014 Etter at dere har gjort ett tørk i ræva, titter dere på papiret? Anonymous poster hash: 693a2...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #12 Del Skrevet 4. april 2014 Etter at dere har gjort ett tørk i ræva, titter dere på papiret? Anonymous poster hash: 693a2...d82 Hva har det med tørkepapir å gjøre? Anonymous poster hash: 1b33b...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå