Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #1 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg klarer ikke å få orgasme med samboeren min. Dette har jeg sagt til ham, og jeg har ikke sagt at det er hans skyld at jeg ikke får orgasme. (Er like ansvarlig for den jeg, som han er; om ikke mer) Han føler seg, direkte sitert: "...Som en dust, som ikke klarer å tilfredsstille jenta mi." Vi kommuniserer ikke særlig bra om sex, siden han ikke vil prate noe særlig, han er mere action-man-typen. "A little less conversation, get some action". Dessuten tror han ikke man kan løse problemer i sexlivet/forholdet med snakk. Jeg tenner ikke noe særlig på ham lenger. Har planer om å bestille time hos fastlege og få rekvisisjon til gynekolog for å finne ut om det er noe fysisk galt med meg. Dette støtter samboeren min. Greit nok. Var gjennom en fødsel for ca. 1 1/2 år siden og revnet litt + ble sydd noen sting, og var en stund etterpå usikker på hvor "delikat" underlivet mitt kunne være, etter den opplevelsen... Men føler at jeg har kommet greit over det nå. Husker ikke hvordan sexlivet fungerte før svangerskapet, for da var jeg lenge syk og hadde nok ikke helt normal tenning da heller.... (Hadde sjelden lyst på ham helt av meg selv) Noen med gode råd eller gode ord til meg? :-( Føler at dette kan bli flua som tipper lasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #2 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg klarer ikke å få orgasme med samboeren min. Dette har jeg sagt til ham, og jeg har ikke sagt at det er hans skyld at jeg ikke får orgasme. (Er like ansvarlig for den jeg, som han er; om ikke mer) Han føler seg, direkte sitert: "...Som en dust, som ikke klarer å tilfredsstille jenta mi." Vi kommuniserer ikke særlig bra om sex, siden han ikke vil prate noe særlig, han er mere action-man-typen. "A little less conversation, get some action". Dessuten tror han ikke man kan løse problemer i sexlivet/forholdet med snakk. Jeg tenner ikke noe særlig på ham lenger. Har planer om å bestille time hos fastlege og få rekvisisjon til gynekolog for å finne ut om det er noe fysisk galt med meg. Dette støtter samboeren min. Greit nok. Var gjennom en fødsel for ca. 1 1/2 år siden og revnet litt + ble sydd noen sting, og var en stund etterpå usikker på hvor "delikat" underlivet mitt kunne være, etter den opplevelsen... Men føler at jeg har kommet greit over det nå. Husker ikke hvordan sexlivet fungerte før svangerskapet, for da var jeg lenge syk og hadde nok ikke helt normal tenning da heller.... (Hadde sjelden lyst på ham helt av meg selv) Noen med gode råd eller gode ord til meg? :-( Føler at dette kan bli flua som tipper lasset. Men du vet vel om du fikk orgasme med han før?? Dersom du fikk det, men ikke får det nå lenger, så er det jo mulig at det er noe galt etter fødselen?? Men, et av utganspunktene for å få orgasme, er jo å tenne på partneren sin. Er det noen spesiell grunn til at du ikke gjør det? Prøv å finne ut hvorfor, og kanskje gjøre noe med det? Er det noe han gjør, som gjør at du ikke tenner på ham? Orgasme er like mye psykisk som fysisk, husk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå