Sitronmelis Skrevet 8. april 2014 #161 Skrevet 8. april 2014 hva er det? Kommer på en annen interiørting jeg syns er stygt som liksom skal være såå stilig: Pallebord https://www.google.no/search?q=interi%C3%B8rstige&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=80ZEU5zyGcjjywOsm4HABQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1525&bih=744&dpr=0.9 I don't get it 2
Gjest BettyBoop Skrevet 8. april 2014 #162 Skrevet 8. april 2014 (endret) https://www.google.no/search?q=interi%C3%B8rstige&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=80ZEU5zyGcjjywOsm4HABQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1525&bih=744&dpr=0.9 I don't get it Åja det er faktisk en stige til pynt... Hmm merkelig. jeg syns ikke det var stygt, men så ikke helt vitsen.. Praktisk den på badet til å henge opp håndklærne på men.. Endret 8. april 2014 av BettyBoop 2
Kassiopeia Skrevet 8. april 2014 #163 Skrevet 8. april 2014 * Militær-print - Har du ikke vært i militæret har du ingen grunn til å ikle deg plagg med dette mønstret. Det er ikke laget uten grunn, og spesielt på damer ser dette både patetisk og latterlig ut. Nå er jeg ikke uenig i at militærtrenden er forferdelig harry og latterlig, men den siste delen stusser jeg veldig på. Hvorfor er det spesielt patetisk på jenter? Tror du ikke jenter drar i militæret? 7
Sitronmelis Skrevet 8. april 2014 #164 Skrevet 8. april 2014 Åja det er faktisk en stige til pynt... Hmm merkelig. jeg syns ikke det var stygt, men så ikke helt vitsen.. Praktisk den på badet til å henge opp håndklærne på men.. Ja, nei kan jo være grei på badet. Men ser veldig mange bare har en sånn stående i stua Haha, men hver sin smak
Jolene Skrevet 8. april 2014 #165 Skrevet 8. april 2014 (endret) Nå er jeg ikke uenig i at militærtrenden er forferdelig harry og latterlig, men den siste delen stusser jeg veldig på. Hvorfor er det spesielt patetisk på jenter? Tror du ikke jenter drar i militæret? Av den enkle grunn at de fleste jenter ikke drar inn i militæret. Har selv avtjent førstegangstjeneste, så har sett at det er jenter som drar inn. Dette er derimot ikke normen av de som flyr rundt med bukser, topper, tightser osv. Da blir det patetisk å bruke det mønstret på klær. Endret 8. april 2014 av Gitte.
Jolene Skrevet 8. april 2014 #166 Skrevet 8. april 2014 Kors på gensere, bukser, kjoler, smykker, sko.. KORS PÅ ALT. Møkk lei, altså. Hohoho, opp-ned-kors-bukse! Hadde digga den når jeg var i min mest black-metal periode tidlig i tenårene! 2
nickless Skrevet 8. april 2014 #167 Skrevet 8. april 2014 converse sko, stooore solbriller,barbert håret på ene eller begge sider,hullete jeans,toms sko,og striper. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #168 Skrevet 8. april 2014 Kors på gensere, bukser, kjoler, smykker, sko.. KORS PÅ ALT. Møkk lei, altså. Stakkars tå Det var det første jeg la merke til Anonymous poster hash: e47d7...176 24
Gjest vaskosi Skrevet 8. april 2014 #169 Skrevet 8. april 2014 Dritteit å gå med det når man ikke skal trene. Apropos treningstøy. Jeg syns det er så suuuperharry med folk som sykler på jobb ikledd skikkelig gjennomført, profesjonelt tour de france opplegg. Ja det er mer behagelig å sykle i sykkelbukse men må man ta det heeelt totalt ut? Herreguuud som jeg ler 1
The Kitten Skrevet 8. april 2014 #170 Skrevet 8. april 2014 (endret) converse sko, stooore solbriller,barbert håret på ene eller begge sider,hullete jeans,toms sko,og striper. Jeg har aldri likt den trenden. Det ser særlig dumt ut om de har barbert håret på den ene siden. Ser jo ut som de ikke har bestemt seg for om de vil ha langt eller kort hår. Endret 8. april 2014 av The Kitten 2
chouette Skrevet 8. april 2014 #171 Skrevet 8. april 2014 Cropped tops og platåboots med nagler på hælen. Er jo rene drapsvåpenet attpåtil 1
Gjest Riskjeks Skrevet 9. april 2014 #172 Skrevet 9. april 2014 Jeg har aldri likt den trenden. Det ser særlig dumt ut om de har barbert håret på den ene siden. Ser jo ut som de ikke har bestemt seg for om de vil ha langt eller kort hår. Ja, den trenden er fæl. En ting er på tenåringer, de har lov å se litt fæle ut, men jeg har sett voksne kvinner 30-40 år med sånn frisyre. Grøss. 1
Cessa74 Skrevet 9. april 2014 #174 Skrevet 9. april 2014 Dritteit å gå med det når man ikke skal trene. Apropos treningstøy. Jeg syns det er så suuuperharry med folk som sykler på jobb ikledd skikkelig gjennomført, profesjonelt tour de france opplegg. Ja det er mer behagelig å sykle i sykkelbukse men må man ta det heeelt totalt ut? Herregud - mente da seriøst ikke når folk faktisk TRENER -men der et mange som går rundt i disse latterlige tightsene i butikken, på jobben, på handletur på kjøpesenter osv - og det syns jeg faktisk er harry. Og ikke minst undøvendig flashing av intime kroppsdeler for å si det mildt.. 1
Gjest Tigress Skrevet 9. april 2014 #175 Skrevet 9. april 2014 Jeg syns det er så suuuperharry med folk som sykler på jobb ikledd skikkelig gjennomført, profesjonelt tour de france opplegg. Ja det er mer behagelig å sykle i sykkelbukse men må man ta det heeelt totalt ut? Kva er det som er greitt å sykle til jobb i då, dersom ein til dømes har ei mil i variert terreng til jobb?
losingedge Skrevet 9. april 2014 #176 Skrevet 9. april 2014 (endret) Den "svenske" hårsveisen på menn. ala helt ribba på sidene og langt oppå! Var i sverige i fjor, og alle mannfolka så klin lik ut, for ikke å snakke om her i norge også. Herremoten nå til dags...de ser ut som noen pyntedokker. Nei jeg holder meg til vanlig jeans, t skjorte, ruta skjorter, kanskje en nøytral caps, hettegenser, skinnjakke, hettejakke, type litt høye "skate sko". Litt sånn som den nå mer moderne eminem. Synes han har funnet e rå stil de siste årene. Nøytralt, men tøft.http://1.bp.blogspot.com/_7ejGxFvb6iY/S-vcjAdDMrI/AAAAAAAAAP4/XLb4n3vuWnA/s1600/chart_watch-899119946-1273687429.jpg Endret 9. april 2014 av losingedge 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #177 Skrevet 9. april 2014 Den "svenske" hårsveisen på menn. ala helt ribba på sidene og langt oppå! Var i sverige i fjor, og alle mannfolka så klin lik ut, for ikke å snakke om her i norge også. Herremoten nå til dags...de ser ut som noen pyntedokker. Nei jeg holder meg til vanlig jeans, t skjorte, ruta skjorter, kanskje en nøytral caps, hettegenser, skinnjakke, hettejakke, type litt høye "skate sko". Litt sånn som den nå mer moderne eminem. Synes han har funnet e rå stil de siste årene. Nøytralt, men tøft.http://1.bp.blogspot.com/_7ejGxFvb6iY/S-vcjAdDMrI/AAAAAAAAAP4/XLb4n3vuWnA/s1600/chart_watch-899119946-1273687429.jpg Jeg tar heller en svensk-stil enn en "moderne Eminem" any day. Hva med å skaffe deg en litt mer moderne og voksen stil da? Anonymous poster hash: 8ec6f...837 8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #178 Skrevet 9. april 2014 Herregud - mente da seriøst ikke når folk faktisk TRENER -men der et mange som går rundt i disse latterlige tightsene i butikken, på jobben, på handletur på kjøpesenter osv - og det syns jeg faktisk er harry. Og ikke minst undøvendig flashing av intime kroppsdeler for å si det mildt.. Men hvordan vet du om personen er på vei til trening eller ikke? Er ofte jeg drar innom butikken på vei hjem fra treningsenteret, og siden jeg bor 10 min gange fra senteret så skifter jeg og dusjer hjemme. Eller innimellom når jeg drar innom en klesbutikk etc. på kjøpesenteret der treningssenteret ligger før trening, ja, i ført tights (Og treningstopp under jakken). Eller enda verre :O Når jeg går gjennom kjøpesenteret for å komme til treningsenteret, også iført tights! Gud bedre, jeg er jo både super latterlig og harry, og flasher rundt med mine intime kroppsdeler. PS: Ble ikke støtt av kommentaren din, syntes det bare er litt gøy hvor mye folk skal legge seg opp i hva andre gjør/har på seg. Anonymous poster hash: 23beb...c5b 17
Gjest Tingelinling Skrevet 9. april 2014 #179 Skrevet 9. april 2014 Kva er det som er greitt å sykle til jobb i då, dersom ein til dømes har ei mil i variert terreng til jobb? Skinnyjeans! Passer til damer i alle aldre og alle former. Du kan ha ankelboots og oversized kåpe til. Dersom det regner er det greit med paraply. 8
Gjest AnneShirley Skrevet 9. april 2014 #180 Skrevet 9. april 2014 Skinnyjeans! Passer til damer i alle aldre og alle former. Du kan ha ankelboots og oversized kåpe til. Dersom det regner er det greit med paraply. Ha, ha!! Denne kommentaren var kongelig! :-P 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå