FantasDick Skrevet 30. april 2015 #1001 Skrevet 30. april 2015 Nei, er glad jeg tar vare på huden min med god solfaktor i stedet for å steke den til den blir svidd som så mange unge gjør. Jeg synes både lys og brun hud er pent, altså, men må bare kommentere her. Jeg er hvitt som et laken i vinterhalvåret, tar godt vare på huden min med høy faktor, soler meg aldri (hater å bare ligge der), men jeg er gjerne utenfor huset i sola, og jeg blir seriøst brun om sommeren! Det ene utelukker ikke det andre, synes det blir litt teit når du forsøker å dra paralleller til at brun hud = svidd hud som ikke blir tatt vare på. 5
nattsvermer Skrevet 30. april 2015 #1002 Skrevet 30. april 2015 Noen av dem har tilmed to av dem. Skjønner ikke helt det der. Hm? To capser på samtidig? Hvordan? 1
Gjest Booker Skrevet 30. april 2015 #1003 Skrevet 30. april 2015 (endret) Jeg synes både lys og brun hud er pent, altså, men må bare kommentere her. Jeg er hvitt som et laken i vinterhalvåret, tar godt vare på huden min med høy faktor, soler meg aldri (hater å bare ligge der), men jeg er gjerne utenfor huset i sola, og jeg blir seriøst brun om sommeren! Det ene utelukker ikke det andre, synes det blir litt teit når du forsøker å dra paralleller til at brun hud = svidd hud som ikke blir tatt vare på. Det finnes selvsagt unntak, men de fleste jeg kjenner som er veldig brune (altså svidd) tar ikke vare på huden sin med solfaktor. Og man ser veldig godt når noen svir huden sin brun, som ikke er fint i forhold til folk som blir fort brune og som også pleier å se pent ut. Endret 30. april 2015 av Booker
Vinduskarmen Skrevet 1. mai 2015 #1004 Skrevet 1. mai 2015 Denne "frisyren" vil jeg aldri forstå poenget med, ei heller hvordan enkelte tydeligvis mener det er fint!? 2
Shinigami Skrevet 1. mai 2015 #1005 Skrevet 1. mai 2015 Også er det den andre varianten av den frisyren hvor man samler opp alt håret på den måten midt på hodet. Hvorfor ikke bare sette håret i en enkel hestehale istedet? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1006 Skrevet 1. mai 2015 Ser ut som alle trender er forhatt her inne ! hva gjenstår å ha på seg. Jaja får ta på meg en søplesekk å gå rundt i det. Blir vel trend det å så begynner folk å hate søppelsekk trenden å. Vel kan jo innrømme at jeg hater trenden hvor man bruker tights som bukse :S og de XY treningsbuksene eller hva det var. Hørt de skal forme kroppen men syns den er litt stygg på alle kropper å spesielt menn! Må også påpeke at jeg har gått glipp av mange trender visste ikke hva new balance sko var engang haha pinlig. Anonymous poster hash: 3d7aa...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1007 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er lei av superstar sko.. Anonymous poster hash: e8607...715 2
FantasDick Skrevet 1. mai 2015 #1008 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er lei av superstar sko..Anonymous poster hash: e8607...715 Superstars er jo en klassiker, kan ikke bli lei av de! Jeg har brukt de i mange lange år og irriterte meg grønn når de plutselig ble klemt til motebrystet, ødelegger jo alt! 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1009 Skrevet 1. mai 2015 Gutter med caps, enten den sitter normalt, bak-frem eller gud forby på siden slik som rappere gjør. Skjønner ikke at de ikke ser hvor dumt det ser ut. Jenter med øyenbryn som er overplukkede eller tegnet på veldig hardt. Det er så og si ingen rappere som går med caps på siden den dag i dag, lol. Tenker mer på 12-åringer. Anonymous poster hash: afd86...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1010 Skrevet 1. mai 2015 Superstars er jo en klassiker, kan ikke bli lei av de! Jeg har brukt de i mange lange år og irriterte meg grønn når de plutselig ble klemt til motebrystet, ødelegger jo alt! Ja jeg vet. Det var morsomt før i tiden da jeg så en her og der med superstars. Gjerne tipsere. Men nå har ALLE det, uansett stil, da får jeg helt fnatt. Anonymous poster hash: e8607...715 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1011 Skrevet 1. mai 2015 Ja jeg vet. Det var morsomt før i tiden da jeg så en her og der med superstars. Gjerne tipsere. Men nå har ALLE det, uansett stil, da får jeg helt fnatt. Anonymous poster hash: e8607...715 *hipstere autocorrect. Anonymous poster hash: e8607...715 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1012 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er fra en by med 50k innbyggere. Var omtrent ingen bunader der på nittitallet. Ekstremt få unge og absolutt ingen menn. Anonymous poster hash: 40e7f...087 Nettopp! Det ER en trend. Anonymous poster hash: 76eb2...14f 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1013 Skrevet 1. mai 2015 Nettopp! Det ER en trend.Anonymous poster hash: 76eb2...14f Hvor er du fra? By eller bygd? Jeg er oppvokst på bygda og har en stor familie, var derfor i konfirmasjon og dåp annet hvert år helt siden jeg var født omtrent. Alle gikk i bunad og alle fikk bunad til konfirmasjon. Og halvparten av barna gikk i barnebunad, resten i festdrakt fra en eller annen butikkjede. Når jeg selv konfirmerte meg hadde alle jentene bunad (25stk), minus to stk. Jeg gikk på VGS i storbyen, der hadde også alle (by)jentene bunad ved avslutningen. Samme når jeg studerte i en annen større by, feiret vi ofte 20stk sammen og alle jentene hadde bunad på. Så ser ikke helt at bunad har plutselig blitt en trend. Når jeg tenker tilbake på 17.mai og barneskolen og vi gikk i tog hele klassen, hadde 2/3 av mødrene bunad. Mamma og hennes venninner har eid sine siden de var ung og de var komfirmert på slutten av 60, starten av 70 tallet. Anonymous poster hash: e8607...715 6
MissLucy Skrevet 1. mai 2015 #1014 Skrevet 1. mai 2015 Hvor er du fra? By eller bygd? Jeg er oppvokst på bygda og har en stor familie, var derfor i konfirmasjon og dåp annet hvert år helt siden jeg var født omtrent. Alle gikk i bunad og alle fikk bunad til konfirmasjon. Og halvparten av barna gikk i barnebunad, resten i festdrakt fra en eller annen butikkjede. Når jeg selv konfirmerte meg hadde alle jentene bunad (25stk), minus to stk. Jeg gikk på VGS i storbyen, der hadde også alle (by)jentene bunad ved avslutningen. Samme når jeg studerte i en annen større by, feiret vi ofte 20stk sammen og alle jentene hadde bunad på. Så ser ikke helt at bunad har plutselig blitt en trend. Når jeg tenker tilbake på 17.mai og barneskolen og vi gikk i tog hele klassen, hadde 2/3 av mødrene bunad. Mamma og hennes venninner har eid sine siden de var ung og de var komfirmert på slutten av 60, starten av 70 tallet.Anonymous poster hash: e8607...715 dette stemmer jo forsåvidt med det jeg skrev lenger oppe - at på småsteder har bunad vært utbredt lenge, men i ellers skjedde der en voldsom økning i bunadbruken utove på 90-tallet. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1015 Skrevet 1. mai 2015 Hvor er du fra? By eller bygd? Jeg er oppvokst på bygda og har en stor familie, var derfor i konfirmasjon og dåp annet hvert år helt siden jeg var født omtrent. Alle gikk i bunad og alle fikk bunad til konfirmasjon. Og halvparten av barna gikk i barnebunad, resten i festdrakt fra en eller annen butikkjede. Når jeg selv konfirmerte meg hadde alle jentene bunad (25stk), minus to stk. Jeg gikk på VGS i storbyen, der hadde også alle (by)jentene bunad ved avslutningen. Samme når jeg studerte i en annen større by, feiret vi ofte 20stk sammen og alle jentene hadde bunad på. Så ser ikke helt at bunad har plutselig blitt en trend. Når jeg tenker tilbake på 17.mai og barneskolen og vi gikk i tog hele klassen, hadde 2/3 av mødrene bunad. Mamma og hennes venninner har eid sine siden de var ung og de var komfirmert på slutten av 60, starten av 70 tallet.Anonymous poster hash: e8607...715 Har skrevet om samme fenomen på forrige side og kommentert at på mitt tettsted var bunad vanlig å få, mens det i byer er en trendgreie. Anonymous poster hash: 76eb2...14f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1016 Skrevet 1. mai 2015 Denne "frisyren" vil jeg aldri forstå poenget med, ei heller hvordan enkelte tydeligvis mener det er fint!? Den er vel, som den nye guttesveisen, den moderne versjonen av keiserens nye klær. Så lenge det er mote, går folk med hva som helst Anonymous poster hash: 895e9...01a 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1018 Skrevet 1. mai 2015 Den er vel, som den nye guttesveisen, den moderne versjonen av keiserens nye klær. Så lenge det er mote, går folk med hva som helst Anonymous poster hash: 895e9...01a Skjønner ikke at folk blir provosert av den frisyren! Jeg kan ofte ha det sånn for å ha håret bort fra ansiktet siden jeg har langt hår. Tenker ALDRI på at det er for å være "trendy" eller kul, da jeg har hatt det sånn innimellom siden jeg var barn, og jeg alltid har kjørt egen stil som jeg tidligere nevnte. Dere som blir SÅÅÅ provovert av den "frisyren", bør seriøst gå inn i dere selv! Anonymous poster hash: 79db6...0f2 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1019 Skrevet 1. mai 2015 Denne "frisyren" vil jeg aldri forstå poenget med, ei heller hvordan enkelte tydeligvis mener det er fint!? Når ble det et poeng med å ha en frisyre? Anonymous poster hash: 79db6...0f2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1020 Skrevet 1. mai 2015 Fjällräven Kånken Anonymous poster hash: 71ea9...d36 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå