Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha! Kjenner meg igjen! Det beste er de plaggene med fransk skrift hvor det står feks "ut mot havet" "søt jente" "utsikt" eller annet tull :P

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kvalm:

Her er en fin en:

mw1_7073.jpg

LINK

Altså, det er jo tydelig at denne er inspirert av Chanel N.5, men her er da følgende jeg synes blir så urteit:

Chic = Elegant

BOULEVARD SAINT-GERMAIN = Gatenavn i Paris

= Ved å gå med denne genseren er du elegant i denne gaten som har nummer 5. Eller så elsker du denne gaten

Den er forøvrig ikke den fineste i Paris, men inneholder jo en del luksusbutikker :P (Som den genseren ikke er).

(Så nå at nummeret ikke stemmer, men nummer 5 er rett i nærheten så da lar jeg det bli stående)

Endret av Jolene
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

= Ved å gå med denne genseren er du elegant i denne gaten som har nummer 5. Eller så elsker du denne gaten

Tror jeg aner en forretningsidé her. Bestill en haug med gensere, med tilfeldige gateadresser på og bilde av bygget på adressen fra street view. Som Fredrikstadbeboer skal jeg selvfølgelig ha en selv med Farmanns gate 4 på :danse:

Endret av Kvist
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aner en forretningsidé her. Bestill en haug med gensere, med tilfeldige gateadresser på og bilde av bygget på adressen fra street view. Som Fredrikstadbeboer skal jeg selvfølgelig ha en selv med Farmanns gate 4 på :danse:

Haha! Gaten du linket til er forøvrig veldig koselig :)

Sånn til ære for deg:

post-48370-0-97572300-1405542684_thumb.p

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Kjenner meg igjen! Det beste er de plaggene med fransk skrift hvor det står feks "ut mot havet" "søt jente" "utsikt" eller annet tull :P

Flirte gjenkjennende av denne, så kikket jeg ned og innså at det står "Voyage dans L'infini" med store bokstaver på genseren min... :rodme:

Jeg tenker liksom ikke over at det står skrift på den, det er en av de få tynne genserne jeg har som sitter fint, så bruker den nesten hele tiden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Falske øyenvipper. Ser stadig flere bruke juksevipper og jeg synes bare det ser stivt og rart ut. Nesten som øyenvippene til Sindy-dukka jeg hadde da jeg var liten:

8663097968_1a0192cc40_z.jpg

Anonymous poster hash: 74e1d...941
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lei av typisk Oslo vestkanstil som man ser i alle byer i Norge i disse dager.. alder fra 12-20+

blant annet smårips med dyre designvesker som de bruker til skolen... Wannabe Gossip Girl så til de grader :dry: Acne cardigan, typisk vestkant blogger stil.

White trash stilen- bikbok, nelly og nastygal etc, masse sort eyeliner rundt øynene, masse billige diamant og fargedott piercinger rundt i ansiktet og rundt og i leppa. Rødt skjerf bundet rundt hodet. Singlet og korte shorts. For å ikke glemme de forhatte magetopper...

Jeg kan ikke fordra stilen og skoene til Heidichic... Skal være så edgy og highfashion...

Hipster stilen, meg så veganer, meg så miljøvennlig, meg så unik og kul. blah blah...

Jeg savner de så hadde den unike og kule stilen fra før i "gamle dager", før det ble kopiert og rett og slett Mainstream.

Den der vintage stilen, nøytrale farger, gammeldags sko og hatt, det er en veldig enkel stil sånn sett.

Hvite tights og treningstights, grøss.

Store øredobber som at det ser ut som om øret snart er på nippe til å dette av.

Miley Cyrus stilen....

Store smykker.

De der 90talls skoene, grøss.

Hater og forakter OBEY merket.

Slengbukser.

Oversize topper og bukser.

Trenden der godt voksne mennesker kler seg som 14-16 åringer.

Anonymous poster hash: 95f14...d0f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er jo tydelig at denne er inspirert av Chanel N.5, men her er da følgende jeg synes blir så urteit:

Chic = Elegant

Den er forøvrig ikke den fineste i Paris, men inneholder jo en del luksusbutikker :P (Som den genseren ikke er).

(Så nå at nummeret ikke stemmer, men nummer 5 er rett i nærheten så da lar jeg det bli stående)

6pfy7.jpg

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Snapchat-trenden. Syns det er slitsomt å få et lass av snapchats hver dag. Man føler seg forpliktet til å svare og hele tiden oppdatere alt man gjør, og hvis du ikke svarer folk så kan de i verste fall tro at jeg ikke liker dem. Ååårh, give me a break.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Gaten du linket til er forøvrig veldig koselig :)

Sånn til ære for deg:

Hvor fant du den?? Må ha!

Falske øyenvipper. Ser stadig flere bruke juksevipper og jeg synes bare det ser stivt og rart ut. Nesten som øyenvippene til Sindy-dukka jeg hadde da jeg var liten:

Anonymous poster hash: 74e1d...941

Falske øyevipper er jeg egentlig ganske fan av så lenge det ikke er helt glamourmodell-stilen. Liker vippeextensions som ser såpass naturlige ut at man bare tror vedkommende er velsignet med lange bøyde vipper, eventuelt lime-på-vipper av det litt mer dramatiske slaget om man skal trå til på fest.

Men klart, smaken er som baken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ikke-mote-eksempler: Sånne veggstensiler med oppbyggelige ordtak, som "if you can dream it you can do it" og "home sweet home" og sånt vås, cupcakes, ugler, shabby chic, at alt skal være glutenfritt. Å spise glutenfritt har bare fordeler dersom man har cøliaki.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ikke-mote-eksempler: Sånne veggstensiler med oppbyggelige ordtak, som "if you can dream it you can do it" og "home sweet home" og sånt vås, cupcakes, ugler, shabby chic, at alt skal være glutenfritt. Å spise glutenfritt har bare fordeler dersom man har cøliaki.

Helt enig :roll:

Lei av disse greiene her. Ser ut som de har tatt på seg en dørbanker (?) rundt halsen.

$_12.JPG

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korte topper og formløse plagg, gjerne kombinert :rasende: Og altfor korte jeansshorts! men har ikke sett så mange med dem denne sommeren heldivis :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...