Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Crop tops i psykedeliske farger og shorts som viser ikke eksisterende eller altfor svære rumpeballer. La meg ta et forbanna selfie liksom... 😒 eller så har vi disse hipster hippiene som ser ut som de skal springe ut i skauen hvert øyeblikk og plukke blomster og røyke weed, men egentlig skal de bare ned til sentrum for å drikke chai latte og oppdatere instagram.

Innen mote er vi det nye 80-tallet, vi bare vet det ikke ennå.

Gjest Riskjeks

Crop tops i psykedeliske farger og shorts som viser ikke eksisterende eller altfor svære rumpeballer. La meg ta et forbanna selfie liksom... eller så har vi disse hipster hippiene som ser ut som de skal springe ut i skauen hvert øyeblikk og plukke blomster og røyke weed, men egentlig skal de bare ned til sentrum for å drikke chai latte og oppdatere instagram.

Innen mote er vi det nye 80-tallet, vi bare vet det ikke ennå.

Det er mitt inntrykk også. Mye fælt om dagen. Synes spesielt alle disse vide/store toppene i slaskete bomullsstoff er fæle. Spesielt i kombinasjon med langt skjørt i samme materiale.

Annonse

Gjest BabyBlue

Det er mitt inntrykk også. Mye fælt om dagen. Synes spesielt alle disse vide/store toppene i slaskete bomullsstoff er fæle. Spesielt i kombinasjon med langt skjørt i samme materiale.

Huff, gi meg styrke. Og verre blir det nok. Følte det var håp for noen år siden, men ting skal enten bli kortere eller lengre og ha syke snitt og stygge farger. Må også nevne tiåringer som springer rundt med topper som sier "dope" eller "swag". Og da skal skrifta være i neonfarger som svir i øynene.

AnonymBruker

Folk med dreads som ikke har hår til det. Om man ser bort fra de kulturelle aspektene ved dreadlocks er det fremdeles grønnjævlig på 99 av 100 ikke-afrikanere. Seriøst. Hvis ikke håret ditt locker seg naturlig er det kanskje en pekepinn på at du ikke burde fremprovosere det med voks og fett og hva faen annet det er man kliner i håret for å få det til å bli en dårlig Marley-etterligning. Ikke funker det med vestlige ansiktstrekk heller.

Anonymous poster hash: 728ad...e96
  • Liker 5
Gjest Dalma

Jeg er gjerne ikke den rette til å delta i denne tråden, ettersom jeg ikke sjeldent er å finne i oppklipte magetopper, altfor store, hullete bukser som attpåtil har sleng, og kjøkkenhåndklær surra rundt huet - men jeg er en sneversynt faen, så forbered dere på litt magesyre fra meg.

- Den derre hasjtag-greia. #SWAG #YOLO #OBEY #YOU CAN'T SIT WITH US. Hipsterjævler.

- Og det der "Parental Advisory, Explicit Content" eller hva det nå står. Så sykt edgy og tøff du er, a.

- Pynta festivalstil. Seriøst. Det er et oxymoron. Oxymoroner. Noe sånt. Vettafaen, jeg. Poenget er uansett at alle vet at på Woodstock gikk man naken eller inntulla i søppelsekker, og du lurer ingen med den falske blomsterkransen og kilehælene.

- Preppy. Både den der halvhjerta "jeg er ikke så veldig kreativ men jeg leser moteblogger"-stilen og den hvor man med kropp og sjel går inn for å overbevise folk om at man er en Ivy League-student på yatchtur.

- Den her "Ai, jeg er så dyp og filosofisk og kunstnerisk og spesiell"-hipsterstilen. Ok, så er det vel egentlig ikke en stil, men dere vet de folka som har en skikkelig stilren blogg hvor de poster meningsløse bilder og kvasidype sitater? De er gjerne veganere, de liker 50talls-estetikk, og de refererer konsekvent til venninnene sine som "fina." Ja, dem.

- Høyhælte joggesko. Oxymoron. Dessuten; hva i faens helvete? Seriøst. Hvem faen tenkte at det var en god idé å lage høyhæla joggesko? Det ser ut som om man har en hov i stedet for en fot. Jeg skal si deg hvem som har hover og ikke føtter, jeg, djevelen har det. Prøver du å etterligne Satan, kanskje? Runker du til djevelen? Hæ? Hæ? Jævla satanist.

- Amishskjørt. Jeg innrømmer glatt at jeg digger sånne svære flagrende hippieskjørt, men de lange som går rett ned uten noe mønster eller noe? Ok, hvis du har lyst til å se ut som om du har blitt hjernevaska av en religiøs sekt, så.

- Den der søtsexy greia. Jeg har merka en økning i folk som gjør et krampaktig forsøk på å se ut som en 4-årig jente samtidig som de nærmest skræver deg opp i trynet, og jeg liker det ikke. Jeg kom med et uhell til å se ned i utringningen til en av dem og jeg følte meg skitten i dagesvis etterpå. Det er noe jævlig galt med kombinasjonen horekjole, slikkepinn og et uttrykk som sier "fuck me, daddy." Verre blir det hvis de har en slibrig gammal mann som går med dem og konstant grafser dem i fitta. Hold pedo-fetisjene deres til soverommet, takk.

- Hipstermenn med slitte tømmerhoggerskjorter og skjegg. Når jeg ser tømmerhoggerskjorter og skjegg forventer jeg en huleboer som skyter med gevær og brygger øl i garasjen, ikke en vegetarianer som drikker hvitvin og studerer kjønnsroller.

• Liker 27

Skulle kjøpe meg shorts i går, fant nesten bare shortser som viser halve rumpeballen, eller så var de veldig dekkende (typ midt på låret og i "fjelltur"-stoff"). Er det så vanskelig å få en vanlig dongerishorts som ikke viser rumpa?

• Liker 2

Skulle kjøpe meg shorts i går, fant nesten bare shortser som viser halve rumpeballen, eller så var de veldig dekkende (typ midt på låret og i "fjelltur"-stoff"). Er det så vanskelig å få en vanlig dongerishorts som ikke viser rumpa?

Jeg er redd for at det er noe som du må fikse selv ved å klippe opp en gammel bukse :(

Annonse

Jeg er gjerne ikke den rette til å delta i denne tråden, ettersom jeg ikke sjeldent er å finne i oppklipte magetopper, altfor store, hullete bukser som attpåtil har sleng, og kjøkkenhåndklær surra rundt huet - men jeg er en sneversynt faen, så forbered dere på litt magesyre fra meg.

- Den derre hasjtag-greia. #SWAG #YOLO #OBEY #YOU CAN'T SIT WITH US. Hipsterjævler.

- Og det der "Parental Advisory, Explicit Content" eller hva det nå står. Så sykt edgy og tøff du er, a.

- Pynta festivalstil. Seriøst. Det er et oxymoron. Oxymoroner. Noe sånt. Vettafaen, jeg. Poenget er uansett at alle vet at på Woodstock gikk man naken eller inntulla i søppelsekker, og du lurer ingen med den falske blomsterkransen og kilehælene.

- Preppy. Både den der halvhjerta "jeg er ikke så veldig kreativ men jeg leser moteblogger"-stilen og den hvor man med kropp og sjel går inn for å overbevise folk om at man er en Ivy League-student på yatchtur.

- Den her "Ai, jeg er så dyp og filosofisk og kunstnerisk og spesiell"-hipsterstilen. Ok, så er det vel egentlig ikke en stil, men dere vet de folka som har en skikkelig stilren blogg hvor de poster meningsløse bilder og kvasidype sitater? De er gjerne veganere, de liker 50talls-estetikk, og de refererer konsekvent til venninnene sine som "fina." Ja, dem.

- Høyhælte joggesko. Oxymoron. Dessuten; hva i faens helvete? Seriøst. Hvem faen tenkte at det var en god idé å lage høyhæla joggesko? Det ser ut som om man har en hov i stedet for en fot. Jeg skal si deg hvem som har hover og ikke føtter, jeg, djevelen har det. Prøver du å etterligne Satan, kanskje? Runker du til djevelen? Hæ? Hæ? Jævla satanist.

- Amishskjørt. Jeg innrømmer glatt at jeg digger sånne svære flagrende hippieskjørt, men de lange som går rett ned uten noe mønster eller noe? Ok, hvis du har lyst til å se ut som om du har blitt hjernevaska av en religiøs sekt, så.

- Den der søtsexy greia. Jeg har merka en økning i folk som gjør et krampaktig forsøk på å se ut som en 4-årig jente samtidig som de nærmest skræver deg opp i trynet, og jeg liker det ikke. Jeg kom med et uhell til å se ned i utringningen til en av dem og jeg følte meg skitten i dagesvis etterpå. Det er noe jævlig galt med kombinasjonen horekjole, slikkepinn og et uttrykk som sier "fuck me, daddy." Verre blir det hvis de har en slibrig gammal mann som går med dem og konstant grafser dem i fitta. Hold pedo-fetisjene deres til soverommet, takk.

- Hipstermenn med slitte tømmerhoggerskjorter og skjegg. Når jeg ser tømmerhoggerskjorter og skjegg forventer jeg en huleboer som skyter med gevær og brygger øl i garasjen, ikke en vegetarianer som drikker hvitvin og studerer kjønnsroller.

Jeg tilber deg.

• Liker 5
Annonse
Gjest Badabing

Lesbetrenden. Altså, at alle de alternative ser så jævla lesbiske ut med kort hår, sidecuts, klær fra herreavdelingen, korte negler, hele pakka der. Misforstå meg rett, jeg digger butch, butch light, alle de der, men gaydaren min går amok og som lesbisk tør jeg ikke lenger sjekke opp jenter på gata når alle går kledd slik, ettersom de fleste av dem er ganske så hetero og dessuten sammen med en koselig mann med hipsterskjegg... Var mye greiere før, da man så sidecut, lugg til siden, hatt og løse guttesingleter og bare "Yes! Lesbe!"

Heldigvis har ikke heterohipsterne tatt slipsene enda...

Anonymous poster hash: 70485...4c7

Jeg har slips og er hetero :P

I tillegg har jeg ikke en eneste jeans som dekker ankelen. Jeg har kjøpt meg min første tights som i tillegg har aztecmønster og jeg har hatt Converse og Doc Martens i ca 15 år. Hoho!

Gjest Badabing

Og i tillegg er jeg sammen med en sånn. Han skyter ikke dyr fordi han er veganer, men han brygger i alle fall øl og har en gammel motorsykkel i garasjen. :P

AnonymBruker

Jeg har slips og er hetero :P

I tillegg har jeg ikke en eneste jeans som dekker ankelen. Jeg har kjøpt meg min første tights som i tillegg har aztecmønster og jeg har hatt Converse og Doc Martens i ca 15 år. Hoho!

Off topic, men jeg elsker brukernavnet ditt :fnise:

Anonymous poster hash: de43f...ea5

AnonymBruker

Knall neongul/rosa/oransj treningssko sammen med treningsstights. (og dette er mennesker som aldri har vært innom et treningssenter før) :P

Anonymous poster hash: 9a144...aba

Kanskje de bruker dem når de går tur eller jogger...

Anonymous poster hash: 895e9...01a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...