Nuttery Skrevet 10. april 2014 #221 Skrevet 10. april 2014 Nei, dette er komme for å bli. Folk vel ikkje open kjøkkenløysing fordi det er kult, dei vel det fordi dette får knøttsmå leiligheitar til å sjå mykje større ut, og det sel på framsyningane... Men eg skal aldri ha det, vi såg spesifikt etter lukka eller halvlukka løysing då vi kjøpte kåken vi bur i no, og eg er så heldig at eg kjem til å arve eit hus der plass ikkje er eit problem... Tenkte vel mer på de jeg kjenner som innreder nye store hus osv, som da frivillig bygger åpen kjøkkenløsning.. Jeg bare forstår ikke.....
tfagern Skrevet 10. april 2014 #222 Skrevet 10. april 2014 Jeg hater alle disse evinnelige MARIUSGENSERNE som er absolutt overalt for tiden ! Å som ikke det er nok med de "klassiske" mariusgenserne så er mønsteret kopiert på det ene mer smakløse dignsen enn den andre fra kopper og grytekluter til tannbørster og sykkeltrikoter!! Å ja da det "bodde" ikke mindre en FEM klassiske mariusgensere her i huset også, men når 12 åringen kom å spurte om han fikk lov til klippe opp sin mariusgenser ja så fikk han ta alle fem å aldri har jeg sett en guttunge så ivrig med saksa. Det formelig fløy avklipte ermer, halskanter, polokrager og mønsterbiter rundt han :-) Anonymous poster hash: 68faf...270 Ja det fikk han, for vi var alle drittlei av de Mariusgenserne. Men dårlige holdninger har han ikke lært av å klippe opp genserne, snarere tvert i mot. For han har rekket opp alt som var ensfarget på genserne, mønsterbitene har jeg tovet å klippet ullsåler som vi bruker i støvlene av, to røde polokrager er blitt til luer og opprekksgarnet skal bli varme sokker Så de gamle Mariusgenserne er 100% resirkulert Guttungen har det som hobby og er et skikkelig råskinn på å rekke opp gamle gensere og han kommer stadig vekk hjem med gensere han har fått tak i på Fretex eller fått fra venner. Og det er stadig oftere Mariusgensere han kommer med og de får først en omgang med saksa der han klipper av alle ensfargede bitene Og mønsterbitene blir ullsåler, høye halser blir lue eller buff og jeg får sokkegarn
Gjest Tigress Skrevet 11. april 2014 #223 Skrevet 11. april 2014 Tenkte vel mer på de jeg kjenner som innreder nye store hus osv, som da frivillig bygger åpen kjøkkenløsning.. Jeg bare forstår ikke..... Ikkje eg heller, men det er mykje eg ikkje fattar her i verda...
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #224 Skrevet 11. april 2014 en converse fra 1920-tallet :O Anonymous poster hash: 1fb6d...630 18
Jolene Skrevet 11. april 2014 #225 Skrevet 11. april 2014 en converse fra 1920-tallet :O Anonymous poster hash: 1fb6d...630 Med andre ord, ingen ny mote 2
Gjest BettyBoop Skrevet 11. april 2014 #226 Skrevet 11. april 2014 en converse fra 1920-tallet :O Anonymous poster hash: 1fb6d...630 hehe. De var litt styggkule 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #227 Skrevet 11. april 2014 å er det sant? Siden 1908 faktisk. http://no.m.wikipedia.org/wiki/ConverseAnonymous poster hash: 93e7f...78e 1
AmandaVI Skrevet 11. april 2014 #228 Skrevet 11. april 2014 (endret) Når leggings blir brukt som bukser. Du, dama som sto foran meg i køen på Europris i ettermiddag: Du burde skifte bind litt oftere. Endret 11. april 2014 av AmandaVI 19
Sitronmelis Skrevet 11. april 2014 #229 Skrevet 11. april 2014 Når leggings blir brukt som bukser. Du, dama som sto foran meg i køen på Europris i ettermiddag: Du burde skifte bind litt oftere. uffda 3
Gjest BettyBoop Skrevet 11. april 2014 #230 Skrevet 11. april 2014 Når leggings blir brukt som bukser. Du, dama som sto foran meg i køen på Europris i ettermiddag: Du burde skifte bind litt oftere.OMG 3
kapteinNorge Skrevet 11. april 2014 #231 Skrevet 11. april 2014 Wannabe fit! Lurer ungen vel å merke,treningstights er ikke flatterende på utrente kropper.Anonymous poster hash: eaf1e...a6c Det er vel ingen hemmelighet at barn er mer lettlurte enn voksne? 2
Odriks Skrevet 11. april 2014 #232 Skrevet 11. april 2014 (endret) På gutter og menn: bart og tredagersskjegg. Jeg synes også det ser rart ut med menn med store, nerdete briller. Har blitt inn å gå med briller. Ser utrolig teit ut. Til dere som ikke liker tights: Bare fordi dere ikke er tynne nok til å gå i de, så trenger dere ikke kritisere andre for å gjøre det. Endret 11. april 2014 av Odriks 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #233 Skrevet 12. april 2014 OMG Når leggings blir brukt som bukser. Du, dama som sto foran meg i køen på Europris i ettermiddag: Du burde skifte bind litt oftere. Jeg bruker tights nesten hver dag. Sorte, men med en lang singlet under som dekker rumpa, og en overdel som passer til over. Håper ikke folk tenker slik om meg :/ Anonymous poster hash: 31a64...527 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #234 Skrevet 12. april 2014 På gutter og menn: bart og tredagersskjegg. Jeg synes også det ser rart ut med menn med store, nerdete briller. Har blitt inn å gå med briller. Ser utrolig teit ut. Til dere som ikke liker tights: Bare fordi dere ikke er tynne nok til å gå i de, så trenger dere ikke kritisere andre for å gjøre det. Jeg er ikke spesielt tynn, men bruker tights fordi. (ALDRI lyse) Det passer til så mangt og er ikke stygt om det brukes riktig! Anonymous poster hash: 31a64...527
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #235 Skrevet 12. april 2014 Jeg bruker tights nesten hver dag. Sorte, men med en lang singlet under som dekker rumpa, og en overdel som passer til over. Håper ikke folk tenker slik om meg :/Anonymous poster hash: 31a64...527 Den stilen var moderne i 2007-2009 eller noe, hadde det ikke vært på tide å skaffe deg bukser istedet? Tights er ikke pent og det ser ikke bedre ut med en lang singlet over altså. Anonymous poster hash: 8ec6f...837 8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #236 Skrevet 12. april 2014 Jeg hater tights. Det er det verste jeg ser på andre. Jeg ser heele tiden folk som gikk med en grå/hvit/sort/beige tights dratt langt oppi greiene. De har heller ikke noe over rumpa. HVEM er det som i 2014 tror at en tights er bukse? Anonymous poster hash: c4391...100 9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #237 Skrevet 12. april 2014 Jeg er så lei av tights trenden, trange smale bukser og nå er det blitt mote med korte, korte topper. Wtf?! Nå har den buksetrenden vart lenge, nå kan de komme med mer normale bukser.Anonymous poster hash: f7bed...22c 2
Gjest Lille-pus Skrevet 12. april 2014 #238 Skrevet 12. april 2014 Jeg kjenner sterkt på at jeg er lei av trenden med at folk oppnevner seg selv til dommer og jury over hva andre mennesker skal få lov til å ha på seg... fordi det irriterer vedkommende at andre har på seg et klesplagg vedkommende selv ikke liker. 10
Anoia Skrevet 12. april 2014 #239 Skrevet 12. april 2014 Den stilen var moderne i 2007-2009 eller noe, hadde det ikke vært på tide å skaffe deg bukser istedet? Tights er ikke pent og det ser ikke bedre ut med en lang singlet over altså.Anonymous poster hash: 8ec6f...837 Syntes du det var pent i 2007-2009 da? Var det greit at alle gikk kledd sånn da? Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor moten skal bestemme hva man synes er fint eller ikke... Forørig synes jeg det kan være veldig fint med rompedekkende singlet over tights 7
Mynona Skrevet 12. april 2014 #240 Skrevet 12. april 2014 Jeg kjenner sterkt på at jeg er lei av trenden med at folk oppnevner seg selv til dommer og jury over hva andre mennesker skal få lov til å ha på seg... fordi det irriterer vedkommende at andre har på seg et klesplagg vedkommende selv ikke liker. velkommen til mote! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå