Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Enig i den som skrev Mariusmønster. Er jo et fint mønster, men det har blitt så masseprodusert og populært nå at jeg blir nesten dårlig hver gang jeg ser det. Det er jo OVERALT.

Er også veldig lei av ugletrenden. Det er også overalt!!

ja og det er jo bare fint når det er strikka. Mariusmønster print er kjempestygt.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

å er det sant?

Grunnlagt i 1908 :) Kan lese om det HER. Sier ikke at kilden er den beste, men den oppsummerer det jeg skriver på den ok måte :)

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Grunnlagt i 1908 :) Kan lese om det HER. Sier ikke at kilden er den beste, men den oppsummerer det jeg skriver på den ok måte :)

ble så nysgjerrig på hvordan de så ut da. Men fant ikke :-( Fant derimot bilde av vet ikke om man kan kalle det converse boots, men de gikk sånn langt oppover leggen. Det var ikke fint
Skrevet

ja og det er jo bare fint når det er strikka. Mariusmønster print er kjempestygt.

Det er fint ja, og jeg har en Mariusgenser selv, men er fortsatt ubeskrivelig lei av ALT som har det mønsteret på. Alle går jo rundt med mariusmønster.

• Liker 1
Skrevet

ble så nysgjerrig på hvordan de så ut da. Men fant ikke :-( Fant derimot bilde av vet ikke om man kan kalle det converse boots, men de gikk sånn langt oppover leggen. Det var ikke fint

De var litt annerledes før kan man si :P Men synes det alltid er så morsomt med de som har "hatet converse siden de kom". Da må de jo være relativt godt voksne kan man si :P

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

De var litt annerledes før kan man si :P Men synes det alltid er så morsomt med de som har "hatet converse siden de kom". Da må de jo være relativt godt voksne kan man si :P

man får spørre de eldste på sykehjemmet hva de syns :-p
  • Liker 1
Skrevet

man får spørre de eldste på sykehjemmet hva de syns :-p

:skratte:

Min farfar på 92 var ikke spesielt glad i dem :P Han synes de ikke var noe gode å trene i :fnise: (han bor forøvrig hjemme, ikke på sykehjem)

• Liker 1
Skrevet

Hår som er knytet opp som en dott på hodet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ugler

barter

collegegensere med trykk av tiger/løve e.l.

Anonymous poster hash: 9ae9c...126
  • Liker 7
Gjest Tigress
Skrevet

jeg elsker åpen kjøkkenløsning. Syns det ser finere ut.

Jada, kjempefint. Eg synest det ser fint ut eg også. Det er lukta av ope løysing eg er i mot, eg likar å halde matosen avgrensa til berre eitt rom.

Skrevet

Som det har blitt nevnt her utallige ganger: Ingen tilhenger av 2XU-tights på verken kvinner eller menn. I disse regnværsdager kombineres de gjerne med Hunter-støvler i alskens fargenyanser. Ikke spesielt lekkert!

Når det gjelder mitt eget kjønn, er jeg ikke noen stor fan av det å brette opp jeansen med innsiden ut, slik at fem centimeter likblek og umuskuløs anklel synes mellom bukse og utslitte Converse-sko.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Som det har blitt nevnt her utallige ganger: Ingen tilhenger av 2XU-tights på verken kvinner eller menn. I disse regnværsdager kombineres de gjerne med Hunter-støvler i alskens fargenyanser. Ikke spesielt lekkert!

Når det gjelder mitt eget kjønn, er jeg ikke noen stor fan av det å brette opp jeansen med innsiden ut, slik at fem centimeter likblek og umuskuløs anklel synes mellom bukse og utslitte Converse-sko.

Grøss, det er virkelig ikke lekkert.

Anonymous poster hash: 9ae9c...126

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater alle disse evinnelige MARIUSGENSERNE som er absolutt overalt for tiden !

Å som ikke det er nok med de "klassiske" mariusgenserne så er mønsteret kopiert på det ene mer smakløse dignsen enn den andre fra kopper og grytekluter til tannbørster og sykkeltrikoter!!

Å ja da det "bodde" ikke mindre en FEM klassiske mariusgensere her i huset også, men når 12 åringen kom å spurte om han fikk lov til klippe opp sin mariusgenser ja så fikk han ta alle fem å aldri har jeg sett en guttunge så ivrig med saksa. Det formelig fløy avklipte ermer, halskanter, polokrager og mønsterbiter rundt han :-)

Anonymous poster hash: 68faf...270
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater alle disse evinnelige MARIUSGENSERNE som er absolutt overalt for tiden !

Å som ikke det er nok med de "klassiske" mariusgenserne så er mønsteret kopiert på det ene mer smakløse dignsen enn den andre fra kopper og grytekluter til tannbørster og sykkeltrikoter!!

Å ja da det "bodde" ikke mindre en FEM klassiske mariusgensere her i huset også, men når 12 åringen kom å spurte om han fikk lov til klippe opp sin mariusgenser ja så fikk han ta alle fem å aldri har jeg sett en guttunge så ivrig med saksa. Det formelig fløy avklipte ermer, halskanter, polokrager og mønsterbiter rundt han :-)

Tror jeg ville gitt genserene til UFF e.l, jeg da… unødvendig å klippe i stykker klær om de kan brukes av noen.

Anonymous poster hash: 76eb2...14f

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Du lot sønnen din KLIPPE istykker 5 Mariusgensere fordi du er lei av de?? Herregud, si at du spøker. Snakker om å lære bort din elendige holdning til ting da! Noen har jo strikket genserne og lagt ned mye arbeid og noen andre har helt sikkert hatt bruk for dem.

Er det mulig..

Anonymous poster hash: 8ec6f...837

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

Så du er over 90 år altså? Sprekt å være så dreven på nettet da! :fnise: Spøk til side så har de eksistert siden i hvertfall 1920-tallet :)

"Alle" ungene gikk med det da jeg var barn, inkludert meg.

Jeg er i 60-årene.

Vi kalte det tøysko. :biggrin:

Anonymous poster hash: 01687...317

• Liker 11
Skrevet

Du lot sønnen din KLIPPE istykker 5 Mariusgensere fordi du er lei av de?? Herregud, si at du spøker. Snakker om å lære bort din elendige holdning til ting da! Noen har jo strikket genserne og lagt ned mye arbeid og noen andre har helt sikkert hatt bruk for dem.

Er det mulig..

Anonymous poster hash: 8ec6f...837

Ja det fikk han, for vi var alle drittlei av de Mariusgenserne.

Men dårlige holdninger har han ikke lært av å klippe opp genserne, snarere tvert i mot.

For han har rekket opp alt som var ensfarget på genserne, mønsterbitene har jeg tovet å klippet ullsåler som vi bruker i støvlene av, to røde polokrager er blitt til luer og opprekksgarnet skal bli varme sokker

Så de gamle Mariusgenserne er 100% resirkulert :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja det fikk han, for vi var alle drittlei av de Mariusgenserne.

Men dårlige holdninger har han ikke lært av å klippe opp genserne, snarere tvert i mot.

For han har rekket opp alt som var ensfarget på genserne, mønsterbitene har jeg tovet å klippet ullsåler som vi bruker i støvlene av, to røde polokrager er blitt til luer og opprekksgarnet skal bli varme sokker

Så de gamle Mariusgenserne er 100% resirkulert :)

Det var da enda godt. Merker jeg ble litt forskrekket av å se for meg genserne bli klippet i stykker.

Anonymous poster hash: 76eb2...14f

• Liker 3
Skrevet

Krage under genser. Misforstå meg rett, jeg synes det er utrolig fint med en pen skjorte under en V-halset genser hvor de faktisk passer sammen, men trenden har gått sånn over styr! Blir oppriktig lei meg når jeg ser jenter/damer med en dongeriskjorte under en helt vanlig genser uten noe som helst form. Ser bare ut som et dårlig kostyme...

• Liker 4
Skrevet

Dyremønster, pels, haremsbukser, platåsko, joggesko med wedge, alt av klær med påtrykk ala 'Bitch', 'Sexy', 'Party Girl', 'Princess', saggebukser, overdreven bruk av aztec-mønster, veldig korte shorts dratt langt opp i rumpa, discobukser, peplumtopper, topper/kjoler med cut outs i skuldrene, hyperkorte miniskjørt/kjoler, mustache-bling/trykk, UGGs og sikkert mye mer jeg ikke kommer på i farta. Ikke kult. Go away, please.

Sand shoes liker jeg derimot, i motsetning til mange :) Går ikke i det selv, føttene mine liker ikke helt flate såler, men synes det passer til de aller fleste.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...