Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger meg på å mislike gjennomsiktige klær.

Ellers er jeg lei av trenden med å elske Disney.

Jeg tror jeg elsker deg! Haha. Man begår en dødssynd hvis man sier høyt at en ikke elsker Disney..

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det en trend å si at man elsker Disney?

Jeg må si bloggere ødelegger all form for originalitet i dette landet, alle på 17-25 ser jo nå prikk like ut!

Anonymous poster hash: afd86...fb3
  • Liker 13
Skrevet

Har alltid elska Disney, og ser ikke på det som en trend akkurat :P

• Liker 12
Skrevet

Synes det nesten er en trend og hate Disney og jeg da :P

Liker veldig godt Disney selv, men jeg forstår at ikke alle kan like det samme.

• Liker 5
Skrevet

Mikael Kors-veskene og canada goose.. enough said.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hater ikke Disney altså, de har laget mange bra filmer de. Men det er absolutt blitt en trend å bare ELSKE Disney, og særlig tegnefilmene deres, på grensen til tilbedelse. Har lagt spesielt merke til det på YouTube. Veldig slitsomt.

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg elsker deg! Haha. Man begår en dødssynd hvis man sier høyt at en ikke elsker Disney..

Jeg tør nesten ikke si høyt at jeg ikke liker Pixar. :P

AnonymBruker
Skrevet

Må bare si dette...for en stund siden skrev jeg her inne at jeg hater skinny jeans og ankelboots....vel, nå ELSKER jeg det :) Håper den trenden ALDRI går over :)

Anonymous poster hash: f7bed...22c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Må bare si dette...for en stund siden skrev jeg her inne at jeg hater skinny jeans og ankelboots....vel, nå ELSKER jeg det :) Håper den trenden ALDRI går over :)

Shit, du henger laaaangt etter.

Anonymous poster hash: b75b5...cd4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Interiørmessig kjenner jeg forakt mot alle sånne ting som er såååå in og typisk bloggerstil.

- den der svindyre apekatten i tre

- stripete vase

- HOME-bokstaver (muligens ikke in nå lengre, men hater alt sånn love og home-piss)

- ananas-lampe

Føler meg helt utenfor i venninnegjengen når jeg kjøper akkurat det jeg har lyst på og ikke har noen gjennomført stil som er in.

Ellers er jeg lei av treningshysteriet. Jeg har trent "skikkelig styrke" i mange år, og føler nesten for å slutte nå, siden alle andre gjør det og jeg føler meg som en trendnisse.

2xy-tights.

Alle har glutenallergi.

Alle skal ha mest mulig proteiner.

Squats.

Motivasjonsquotes.

Alle som mener de blir mobbet (!) fordi de spiser sunt og trener.

Anonymous poster hash: 9ebac...4a6
  • Liker 14
Skrevet

Er jævlig lei av New Balance sneakers egentlig. Det var fresht for 2 år siden når kun en person på hele skolen hadde et par, men nå er det heller slik at bare 2 jenter i en hel klasse ikke har dem.

De er sikkert bedre å gå i enn Converse og mye sunnere for rygg og bein, men jeg føler at alle jenter og gutter på min alder eier et mørkeblått par... Og de er ikke såå fine som folk skal ha det til. Det er sneakers, og de kommer faktisk i maaaange farger og kombinasjoner, men alle skal ha mørkeblå :glare:

AnonymBruker
Skrevet

Oi. Det er 9år siden skinny jeans trenden kom. Nå er den faktisk på vei ut, slengbukser er på full fart på vei in ;)

Anonymous poster hash: e8607...715

• Liker 6
Skrevet

Er jævlig lei av New Balance sneakers egentlig. Det var fresht for 2 år siden når kun en person på hele skolen hadde et par, men nå er det heller slik at bare 2 jenter i en hel klasse ikke har dem.

De er sikkert bedre å gå i enn Converse og mye sunnere for rygg og bein, men jeg føler at alle jenter og gutter på min alder eier et mørkeblått par... Og de er ikke såå fine som folk skal ha det til. Det er sneakers, og de kommer faktisk i maaaange farger og kombinasjoner, men alle skal ha mørkeblå :glare:

Helt enig... Og det finnes finere sneakers der ute. Synes de ikke har noe fint utseende
  • Liker 3
Skrevet

Shorts og skjerf/lue. Altså, hæ?? Enten kle på deg eller ikke, du kan ikke velge begge deler :vetikke:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Lei av alt det de fleste norske bloggere går med av outfits...

Anonymous poster hash: fe4eb...266

• Liker 7
Skrevet

Ja! Og NEI, det ser ikke ekte ut, det ser ikke ut som mascara...

Har ei venninne som har det nå. Det ser ut som om hun har på seg svære løsvipper hele tiden.

• Liker 4
Skrevet

Er lei av kjoler og skjørt som er korte forran og lange bak. Og sånne lange gjennomsiktige kjoler og skjørt, men kortere tett skjørt under.

• Liker 12
Skrevet

Slenger meg på 2XU-tights. For en stund siden skulle de komme i nye farger. Fett, tenkte jeg, kanskje det kommer en grønn, en rosa, eller en ferskenfarget. Men neida, det kom nye farger på X`en i tightsene.

Hva slags fattig designarbeid er det??

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...