Gå til innhold

hva drev min niese med?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest undrende onkel

Jeg skulle hente noe i gangen,og mens jeg stod der, ¨så hørte jeg en lignende durende dur som kom ifra badet. Jeg stusset litt over hva det kunne være. Jeg trodde først at det var en barbermaskin, kunne hørest ut som min??

Men det ville vel være mer normalt om det var en slik barbermaskin for damer?

Men kunne det ha vært en dildo?

Nå synest jeg hun jeg er onkel til kanskje er en smule ung, hun er 16. Men, er det vanlig å skaffe seg dildo i så ung alder?? Eller var det mest sannsynlig en barber maskin?

Jeg har ikke sagt noe til broderen, men har bare gått rundt og tenkt litt på dette her..

Ikke angrip meg for at jeg er en gammel gris nå da jenter, for jeg tenker ikke noe sexhandlinger angående niesen min. Men jeg bare lurer på om dette er vanlig i så ung alder?

Har døtrer selv, som kommer til å være i den alderen selv om ikke for mange år. Så dersom de begynner såå tidlig, så er det kanskje påtide at vi to foreldrene setter oss ned å snakker med jentene våres om prevensjon og sex. Vi vil helst at de ikke begynner med å praktisere sex for tidlig, sammen med det motsatte kjønn. 16 synest vi er litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger ikke å være noe annet enn enn barbermaskin som fjerner hårene på leggene..., tviler på at hun bruker en dildo på badet, der den er hørbar, men jeg vet ikke jeg... Tror ikke jeg hadde gjort noe vesen av det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glem hele greia, du, onkel, hva din niese bedriver på badet er hennes egen sak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi
glem hele greia, du, onkel, hva din niese bedriver på badet er hennes egen sak.

Jeg er hjertens enig! Ligg unna din niese og ikke lytt ved døren når hun er på badet.

Innlegget er endret. Hege (admin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at hun hadde med seg en dildo på badet!! Barbermaskin (ladyshaver) eller elektrisk tannbørste, eller noe helt annet men like uskyldig.

Slå det fra deg, som vi sier der vi kommer fra.

Men snakk gjerne med døtre om prevensjon og egne grenser FØR de blir 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

elektrisk tannbørste, ikke noe verre enn det! Hadde ei vennine på besøk en gang, baggen hennes stod i gangen, og plutselig begynte det å summe fra baggen......hehe, kan tro vi gutta tenkte vårt, men ble skuffa når det bare var tannbørsten!

Men si meg, hvor gammel var du når du ronka første gang?? Å bruke dildo er vel ikke noe værre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva det var' date= så er det hennes privatsak.

Ja, og en 16årings eventuelle seksualitet er også rimelig privat!!

Men bare for å ha sagt det, så høres min epilator også ganske durende ut, og den bruker jeg på badet mye oftere en jeg bruker dildoen på badet!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Men om det var epilator, elektrisk tannbørste eller vibrator (ev el. tannbørste brukt som vibrator :sjarmor: , jepp onkel, det er mulig det også :o ) er det uansett ikke noe særlig med onkel som lytter ved døra. Niesen din er faktisk 16, og gammel nok til å ha et sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hun ikke prøver å bruke epilatoren som dildo så!!! :hår: :sjokk::eeeh:

og nei, ikke har han noen med det, og ikke bør han tenke på hennes seksualitet hver gang han hører en bzzzelyd heller!! jeg lurer nemlig på hvorfor han så fort trekker den konklusjonen eller tenker den tanken? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har døtrer selv, som kommer til å være i den alderen selv om ikke for mange år. Så dersom de begynner såå tidlig, så er det kanskje påtide at vi to foreldrene setter oss ned å snakker med jentene våres om prevensjon og sex. Vi vil helst at de ikke begynner med å praktisere sex for tidlig, sammen med det motsatte kjønn. 16 synest vi er litt tidlig.

Tror du døtrene dine tar hensyn til hva deres far og mor mener om hvor lenge de bør vente med å debutere seksuelt? Det håper jeg de ikke gjør!

Jeg mener at det er ikke foreldrenes oppgave å bestemme over sine barns seksualitet. Foreldrenes plikt er derimot å sørge for at når barna debuterer så har de fått den kunnskapen om seksualitetens mangfoldighet på godt og vondt som de trenger for å kunne ta et trygt, reflektert og selvstendig valg om hva de vil og ikke vil gjøre.

Så den praten med barna dine om seksualitet burde dere bare ta jo før jo heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel uhyre sjelden man tar med seg dildoen på badet, spesielt om man ikke vil andre skal høre.

16-åringer kan ha dildoer ja. De er ikke for unge. Og det er på tide å ta den praten om man ikke har tatt den før de fyller 16.

Og det kan ha vært andre maskiner hun holdt på med på badet.

Og du trenger vel ikke opplyse hennes far om at du tror hun har en dildo. Vær glad det i så fall er en dildo og at hun kanskje ikke har debutert seksuelt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Ja jeg synes det er litt rart at du lurer sånn på dette :o

Kanskje det er frekt, men jeg lurer litt på din fantasi, det er jo utrolig mange som bruker elektrisk tannbørste, barbermaskin osv. Jeg var på besøk hos et vennepar for en stund siden, på kvelden tok jeg frem tannbørsten (elektrisk) på badet og pusset tennene. Når jeg kom ut så dette paret så rart på meg :o å brast i latter begge to. Min venninne fortalte meg senere at de akkurat hadde kjøpt en dildo til henne som de hadde brukt flittig de siste dagene, derfor hadde tankene deres så lett vandret dit. Derfor lurer jeg litt på hvor dine tanker er?

Unnskyld meg om du synes jeg er frekk, du er sikkert en snill og omsorgsfull onkel, men man vet jo aldrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er din sak, uansett hva som skjedde på badet. Om det var en dildo, er det jo fint at gjør seg kjent med kroppen sin! :wink:

Klart en jente på 16 år trenger å forske ut kroppen sin, og det beste er vel at det skjer innenfor husets fire vegger?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg føler de fleste her går glipp av hovedpoenget til spørsmålsstillerenb; begynner jenter sexlivet sitt så tidlig som 16 år i våre dager.

Svaret er bekreftende, noen gjør dette, noen begynner før, og noen venter. Debutalder er vel rundt 17år i dag, så hvis du føler deg bekvem med å ta en sexualprat kan dette være positivt. Det må imidlertid bemerkes at hvis du er meget nervøs og flau over å diskutere dette temaet så vil det sjelden komme noe godt ut av prekenen. Ungen din kan også føle det som en beskyldning og et angrep hvis du tar opp temaet, og ikke minst flaut. Det gjelder å trå litt varsomt, temaet er ikke lett å snakke om, spesielt ikke med sin dyrebare datter som en vil beskytte fra alt her i verden.

Avslutningsvis, se ann datter din, har hun kjæreste, hvem omgås hun, er hun ofte ute på fester og vurder selv når og om du vil ha en prat. De fleste unge vet mye om dette temaet, samtidig som på de fleste ungdomsskoler foregår seksualkampanjer.

Og til dere som snakker nedsettende om spørsmålstaker, fører dette til en positiv utvikling fra forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min epilator høres også ut som en vibrator.

Som de andre har sagt her, tviler på at hun brukte vibrator på do.

16 år er absolutt ikke for ungt til å ha en vibrator, jeg har faktisk venninner som har hatt det siden de var 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 år er absolutt ikke for ungt til å ha en vibrator, jeg har faktisk venninner som har hatt det siden de var 12.

:o

Jeg begynner visst å bli litt gammel. 16 ja, men 12?? Anyway; bedre de eksperimenterer med dildo enn å ha ubeskyttet sex.

Om denne niesen barberte seg her eller der, pusset tennene, nesen eller koste seg med sin dildo, er det ikke onkels sak, spesielt ikke når hun har passert 16. Men snakk med dine døtre, du, onkel og fortell dem om bier, blomster og prevensjon jo før jo heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...