Teriyaki Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #3121 Del Skrevet 6. mars 2015 Spennende!!! Ble bånn gass her og da de tok vannet! Første rie kom idet jeg reiste meg opp igjen, og mindre enn to timer etter var han født. Sprøtt å tenke på at vi hadde termin samme dag, og min er jo snart konfirmant! (Altså, bare tre uker, men det går jo såååå fort!) Tenk at du snart har en nyfødt lillebror i armene dine! Hehe, ja det er litt rart! Men sånn går det når man bærer på en treigfis Men mulig han stepper up i grevens tid? De kommer med 5-7 min mellomrom nå, og har blitt hakket sterkere. Håper ikke han lurer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 6. mars 2015 #3122 Del Skrevet 6. mars 2015 Åå så spennende! Han måtte kanskje bare skremmes med en tidsfrist? håper for din del at du er i gang! Snart er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 6. mars 2015 #3123 Del Skrevet 6. mars 2015 Ååå så utrolig spennende! Du tar vel med deg telefonen på føden... Hmm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. mars 2015 #3124 Del Skrevet 6. mars 2015 ææh, så spennende :D kanskje han finner veien ut, helt selv ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mars 2015 #3125 Del Skrevet 6. mars 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mars 2015 #3126 Del Skrevet 6. mars 2015 Så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #3127 Del Skrevet 6. mars 2015 Hmmm nei nå har det visst dabbet av. Det holdt på i halvannen time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 6. mars 2015 #3128 Del Skrevet 6. mars 2015 Håper det tar seg opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 6. mars 2015 #3129 Del Skrevet 6. mars 2015 Lillebror er nok en liten luring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. mars 2015 #3130 Del Skrevet 6. mars 2015 Kåm ån, lillebror! Ikke lur mammaen din nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 6. mars 2015 #3131 Del Skrevet 6. mars 2015 Åh, nå var det lenge siden jeg hadde vært innom her, dødsspennende å lese nedover. Blir så redd for å gå glipp av noe. Håper det begynner å ta seg opp igjen nå, og at det skjer i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #3132 Del Skrevet 7. mars 2015 Nå har jeg hatt noen tak igjen, og de har det vært nødvendig å puste seg gjennom. Håper dette har noe som helst effekt, hvis ikke er det kjipt å miste nattesøvnen over. Jeg har begynt å få mer troen på at denne datoen blir lillebror sin bursdag i alle fall. Kan da umulig være helt umoden enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 7. mars 2015 #3133 Del Skrevet 7. mars 2015 Nå har jeg hatt noen tak igjen, og de har det vært nødvendig å puste seg gjennom. Håper dette har noe som helst effekt, hvis ikke er det kjipt å miste nattesøvnen over. Jeg har begynt å få mer troen på at denne datoen blir lillebror sin bursdag i alle fall. Kan da umulig være helt umoden enda. Føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. mars 2015 #3134 Del Skrevet 7. mars 2015 Oooh. Håper han kommer nå! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #3135 Del Skrevet 7. mars 2015 Takene kommer ca hvert 6-8 min. Det har de gjort en stund, men de har blitt sterkere. Må snart stå opp tror jeg for det er vanskelig å ligge i ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 7. mars 2015 #3136 Del Skrevet 7. mars 2015 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. mars 2015 #3137 Del Skrevet 7. mars 2015 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 7. mars 2015 #3138 Del Skrevet 7. mars 2015 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. mars 2015 #3139 Del Skrevet 7. mars 2015 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #3140 Del Skrevet 7. mars 2015 Tror de dabbet litt av en times tid, for plutselig rakk jeg å sovne mellom takene. Nå ser det ut til å fortsette med ca 7 min mellomrom igjen. Vi kjører hjemmefra kl 09, leverer O også drar vi på sykehuset som avtalt ca 0930. Håper jeg har fått litt åpning nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå