Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for 40 uker! :hoppe:

Nå er det uansett ikke lenge igjen til han kommer, selv om du går på maks overtid :) (jada, lett for folk som ikke er nærme termin å si ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer lett det her! :dry:

Gratulerer med 40 uker i dag :danse: Håper du slipper å gå noe særlig over tida :)

Håper jeg også! :)

How to get away with murder er en bra serie.

Hurra for uke 40.

Veldig! Er spent på utfallet av serien, og om det blir mange sesonger. Nå begunner jo House of cards igjen også, på torsdag. Så det er mye bra i vente. For ikke å snakke om Game of thrones i april!

Åh, jeg ble så sur av å gå i bhg på slutten! HVER dag så var det noen som kom med en kommentar a la "eeeer du fortsatt gravid, altså?" Det var like før jeg smekka til dem! :hoho:

Det er så spennende når det kommer slike tak og man lurer på om det kommer flere. Håper du får skikkelig vondt snart! :lur:

Haha, det kan jeg se for meg! På mandag når jeg leverer O i bhg så blir jeg vel møtt med "fortsatt gravid ja? Jaaaja, sånn kan det gå!". Så må jeg bare jatte med og si "ja, hehe, er nok det!". Blæh. Tror jeg går i hi snart. :fnise:

DET håper jeg også!

Come on birth! :popcorn:

Sier jeg også. Du din luring er jo alt i gang! :)

Spennende uansett

Tja..Kommer an på øyet som ser, hehe. Altså, det ER jo spennende å gå rundt og lure på når det setter i gang, men ja..Du vet jo selv hvordan det føles når man får masse tegn på fødsel her og der, men så tar det en evighet nesten før det faktisk skjer. ;)

Hurra for 40 uker! :hoppe:

Nå er det uansett ikke lenge igjen til han kommer, selv om du går på maks overtid :) (jada, lett for folk som ikke er nærme termin å si ;) )

Ja, det er det! :fnise: Nei altså, lillebror er jo garantert ute om 14 dager nå, men jeg håper seriøst han kommer før, for jeg tror jeg kommer til å bli gal hvis jeg må vente helt til igangsetting! Speiselt siden jeg gikk i fødsel av meg selv innen rimelig tid sist. Da ser man bare ikke for seg å måtte gå max over andre gangen.

Sender fødevibber! :duskedame:

Takk! :hoppe:

____

Ekke så mye å si. Egentlig bare innom for å rapportere at jeg fortsatt ikke er i fødsel. ;) Ikke et jævla tegn på noe heller! :P Har akkurat ryddet og støvsugd hele huset og deretter gått tur i 10-15 min (i sneglefart) med hunden. Helt gåen i bekkenet nå da, men det var utrolig deilig å få det ryddig og rent rundt seg. De siste 30 meterne til huset var grusomme da, for da fikk jeg sånn merkelig nedpress. Måtte stoppe opp hver gang. Det var tydelig baby som bevegde på seg, men jeg kjente på en måte bevegelsene nede ved halebeinet. På en måte.

R er hos søsteren sin med O, og der blir de nok til etter middag, så nå skal jeg bare slappe av. :) Skulle tatt meg et varmt bad, men hybelboeren har dama si på besøk, og de har altså klart å bruke opp varmtvannet! Hun har sikkert stått i dusjen i en halvtime med kjempevarmt vann. :P

God lørdag i alle fall! Vi skal kose oss med taco i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, nå skjer det snart her, jo!

Håper dere får en fin og rolig taco-kveld, med en god natts søvn etterpå. Og SÅ skjer det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dsc_0360__23818.jpg

Innom med litt fødestøv til deg også. Kos dere med tacokveld :klemmer:

Takk. :)

Kos dere i kveld! :)

Takk. :)

Oi, nå skjer det snart her, jo!

Håper dere får en fin og rolig taco-kveld, med en god natts søvn etterpå. Og SÅ skjer det! ;)

Alt er jo relativt når det kommer til ordet "snart" :fnise:

Det var en fin kveld, og veldig godt med taco! Natten var grusom! :P Jeg har hanglet i noen dager, sånn type forkjølet og bomull i hodet. I går kveld slet jeg derfor veldig med å sove pga tett nese, også våknet jeg rundt halv tre tror jeg, og var enda våken i femtiden. Så har ikke fått nok timer i natt altså. :P

Så har jo dagen gått i ett med å ordne oss alle sammen i forkant av dåp, og dermed dåp + selskap. Det som derimot ikke var forventet, var at dåpsforeldrene i all hemmelighet også hadde planlagt å gifte seg. ;) Så etter dåpen ble det bryllup gitt! Tårene mine rant jo i strie strømmer. :P Kjente på at jeg var ganske hormonell da ja. Altså jeg hadde nok blitt rørt uansett, men ikke SÅ rørt. :fnise:

Da vi kom hjem i firetiden i ettermiddag så var jeg rett og slett helt utkjørt. Har hatt hodepine i hele ettermiddag og jeg har hele tiden en følelse av å ikke få puste godt nok. Et resultat av tett nese og bomull i hodet antar jeg. ;) Nå håper jeg bare jeg får sove i natt, og at jeg er mye bedre i morgen. :)

I morgen har jeg jo termin, så da går jeg vel seriøst inn i ventemodus. ;) Kontroll på tirsdag. Håper jordmor kan sjekke status da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel krysse ut noen dager på tippelisten. ;)

Tippeliste fødsel:

18 februar

Blomst12

19 februar

Lillemeg90

20 februar:

Sushi

Favole

21 februar

Yesterday

22 februar

^^Belle^^

23 februar (termin :) )

missdior

24 februar

Saraby

Teita

25 februar

Tusle

26 februar

Essie_

Skyeblue

27 februar

Spiremor

Mus-Katt

Hay

28 februar

Nautika

La Traviata

1 mars

Malicious

Silverdoe

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med bryllup samtidig da! Har hørt om flere som gjør det sånn, faktisk. :) Uten å si noe til gjestene. :P Da var det jammen bra du fikk vært der i stedet for å ligge og føde. Men NÅ kan vel plutten bare komme ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy med bryllup samtidig da! Har hørt om flere som gjør det sånn, faktisk. :) Uten å si noe til gjestene. :P Da var det jammen bra du fikk vært der i stedet for å ligge og føde. Men NÅ kan vel plutten bare komme ut!

Ja, veldig gøy! Vi trodde jo bryllupet skulle bli i august. Er ikke mer enn kanskje en uke siden sist vi snakket om det. :P Men selve bryllupsfesten blir til sommeren da! :) Veldig glad jeg fikk vært med, men ja. Han kan komme ut nå!! ;)

Har jeg ikke tippet hos deg? Jeg sier 28. februar! :)

Masse god bedring til deg! :kose:

Skal sette deg opp, men jeg håper du tar feil, hehe! :)

Takk for det!

Tipper han kommer fredag

Skal føre deg opp! :) Håper du også tar feil! :P Selv om fire dager over termin ikke er så alt for ille da. :)

_____

Så var helgen over. :) Herlighet så sliten jeg var i går kveld. Da O endelig var i seng så lå jeg egentlig bare rett ut før jeg tok meg et bad og gikk og la meg kl 22. ;) Har sovet bedre i natt, men plages enda med tett nese og bomull i hodet. Heldigvis ikke like ille som det var, så er sikkert nesten helt frisk til i morgen. :)

I dag er termindatoen her. Rart å omsider ha kommet hit. Det betyr jo faktisk at lillebror virkelig kan komme når som helst. For alt jeg vet går vannet om en time. Var jo ikke akkurat sånn at jeg følte noe på kroppen før vannet gikk sist gang. Eventuelt starter det på en litt kjipere måte, med tak som kommer og går i mange dager, men som aldri blir regelmessig. :P

Nei nå har jeg kost meg med frokost og iskaffe, også skal jeg snart legge meg igjen. ;) Merkelig nok er bekkenet nesten helt smertefritt i dag.. :klo: Så jeg skal prøve å gå litt lenger tur enn jeg gjør til vanlig. Både for kropp, sjel og hund, men også for å stimulere til modning. :P

Har forresten fått råmelk i puppene nå. Kom til min store overraskelse skikkelig gul melk ut av ene brystet i går kveld da jeg badet. Litt artig synes jeg, for jeg hadde ikke noe som kom ut før fødsel da jeg gikk gravid med O. :)

Uansett, ha en fin dag alle sammen! Her er det skikkelig fint vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med termindato! :) så spennende at det kan skje når som helst da. Masse lykke til, sender deg fødestøv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yej! Termindato! :hoppe:

Nå skjer det snart :) Krysser fingrene for oss begge!

Her var det sol fra strålende himmel og vår i går, i dag våkner vi til 10cm snø og "veikaos". Har folk allerede glemt hvordan man kjører på vinterføre, fordi det har vært bart i en uke? Samboeren snudde til slutt på vei til jobb i dag, det var jo flere ulykker på E18 mot Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...