Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Ja jeg har fundert på akkurat det. Jeg tror nemlig ikke jeg var så veldig moden da vannet gikk med O. Jeg hadde ganske sterke rier da jeg kom inn på føden noen timer etter at riene hadde startet. Likevel var jeg jo bare 1,5 cm, så antar at de første timene med rier gikk med på å modne. Hvis ikke skulle man jo trodd at jeg hadde mer enn 1,5 cm åpning etter så mange timer med rier.

Nettopp derfor frykter jeg en kjipt beskjed i morgen. Kanskje var jeg bare heldig som hadde vannavgang sist som satte det hele i gang. At det ikke hadde skjedd noe av seg selv sist hvis det ikke hadde vært for det. Vet ikke jeg, men..

Det er jo veldig vanskelig å vite, dessverre. Her begynte ikke riene før etter fire timer ca og ble ikke sjekket igjen før etter fem timer med rier og da var det helt modent, mykt og hele den greia der med 4 cm. Det skulle vært en fasit på hvor kjapt ting gikk osv :P

Får håpe det går bedre i morgen enn du tror nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo veldig vanskelig å vite, dessverre. Her begynte ikke riene før etter fire timer ca og ble ikke sjekket igjen før etter fem timer med rier og da var det helt modent, mykt og hele den greia der med 4 cm. Det skulle vært en fasit på hvor kjapt ting gikk osv :P

Får håpe det går bedre i morgen enn du tror nå. :)

En fasit hadde vært fint ja. :) Eller en slags idiotsikker hjemme-måler så man i alle fall fikk vite status. :P

Det håper jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risikerer jeg at du blir sinna hvis jeg øker sexpresset?

Hehe, selv om sex ikke akkurat frister, så hadde det absolutt vært verdt det! Det er altså ikke jeg som i så fall må presses :fnise: Får nok ikke R med på det nei!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modning kan skje raskt, selv var jeg ganske umoden på overtidskontrollen, og var kjempedeppa etterpå... Men kvelden etter (hadde fått modningsakupunktur den dagen) fikk jeg tegningsblødning og hadde 2-3 cm åpning. Så tok det jo enda noen dager før han kom, da ;) Håper du får en grei og rask fødsel når det setter i gang, det blir jo snart uansett! :kose:

Lykke til i morgen!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modning kan skje raskt, selv var jeg ganske umoden på overtidskontrollen, og var kjempedeppa etterpå.. Men kvelden etter (hadde fått modningsakupunktur) hadde jeg tegningsblødning og 2-3 cm åpning. Så tok det jo enda noen dager før han kom, da ;) Håper du får en grei og rask fødsel når det setter i gang, det blir jo snart uansett! :kose:

Lykke til i morgen!

Ja, heldigvis er jeg ikke nødvendigvis dømt til å settes i gang hvis jeg er umoden i morgen, men kommer til å prøve å innstille meg på det i alle fall, så slipper jeg bli skuffet hvis det ikke starter av seg selv. :P

Takk for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må da vel kunne ta en for laget her nå altså :laugh:

Det synes jeg også :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang modenhet så tenkte jeg på at du slapp å bli satt i gang, jeg fikk jo ikke rier i det hele tatt og var ikke moden når de satte meg i gang nesten 1,5 døgn etter. Kroppen din må ha vært mer klar enn min :) Lykke til i dag! :blomst: Tipper at du er noe moden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

missdior :hoho: Du ass!

Lykke til med sjekk, pelling og alt! Håper lille fyren finner det for godt å hilse på snarest ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...